#1
Al die dosages die op I-net vindt ; rubbish. Ofwel pak je fatsoenlijk dope, omdat het kan, of anders neem je geen. Ik heb een dikke dosis binne; 9/10
Ik vind 2O peuken roken op een dag niet echt roken. Van een nico overdosis nooit gehoord. Maar dat geldt vast andersom ook.We zien het nog wel hoe je de komende dagen gaat voelen. Ik heb weleens 200mg 2fma op (in 5-6h) en voelde de dag daarna, zaterdag dus, prima.
Hehhe
Maandag t/m donderdag extreem slaperig, moe, wazig.
Als je niet rookt moet je proberen 20 peuken te roken. Ooit van nicotine overdosis gehoord?
Zou je ons op de hoogte kunnen houden van een mogelijke dip?? 😀Ohja voor ik het vergeet... Geilheidscore 9/10
Zit een beetje tussen speed en MDMA in. Wat meer op de serotinine dan speed (zoals MDMA) en wat stimulerender/speedier dan MDMA. Mist wel een beetje de " magic" van MDMA maar 4-FMA is niet verkeerd. Reports reppen wel over een bovengemiddelde bodyload en kans op kater. Je mag er van uitgaan dat het minstens zo neurotoxisch is als MDMA dus combineren met anti-oxidanten en bijv. magnesium kan wellicht geen kwaad. Een totaaldosis van 1g gaat ver voorbij alle aangeraden hoeveelheden. Zal een keertje best kunnen, maar net als met MDMA en ander entactogenen / drugs die je serotonine boosten, zou je voor de zekerheid 2 maanden pauze moeten aanhouden en voorzichtig zijn met bijnemen. Dit soort stofjes raken anders hun sparkle kwijt en de lange termijn effecten op je hersens en mogelijk ook je hart zijn niet ok. Je zou permanent schade aan je receptoren en je serotonine levels kunnen overhouden bij misbruik, dit kan o.a. leiden tot depressieve klachten. Ik gebruik zelf af en toe entactogenen zoals 5-APB, 5-MAPB, 6-APB, 4-FMA- 3-FEA e.d. maar probeer me wel aan de pauze te houden. Op de korte termijn zijn de katers op de 2e, 3e dag vaak niet mals met hoge dosissen.Waar kan je het mee vergelijken? Is het meer speed of meer mdma achtig? Je bent nog wel even onderweg denk ik zo.
Heb hier ook 4-FMA liggen, maar geen idee wat te verwachten?
Ik zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.Zou je ons op de hoogte kunnen houden van een mogelijke dip?? 😀
Nice , zit te denken aan de 130 mg pilletjes te bestellen mijn neus is met pensioenIk zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.
Als ik 1g speed vergelijk met 1g 4FMA liggen beide in het voordeel van 4FMA
Véél minder keihard gaan en doortrappen met een kaaaaterrrr vs met hard gaan, speed en xtc effecten en een vrij rustige dag nadien.
1g speed vs 1 4FMA... Het onbekende schrikt ons als mens vaak af mar onterecht. Je gaat het je niet beklagen.
Ik zou geen pallets bestellen. Heb ik met benzo fury gedaan en was zo teleurstellend. Ga voor een grammetje. Bommen. En pin je niet vast op al die critci die beweren dat we gek zijn 1g te nemen. Het zijn vaak zij die er 10 xtc pillen, 2g speed, 1g ket en 121,4 biertjes op een festival doorjassen.Nice , zit te denken aan de 130 mg pilletjes te bestellen mijn neus is met pensioen
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??Ik zou geen pallets bestellen
Ik wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Nu is de grap niet meer leukIk wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.
Dacht je dacht ik ze in m'n poepgaatje bewaarde dan?Nu is de grap niet meer leuk
Ik zou geen pallets bestellen.
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Ik wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.
Nu is de grap niet meer leuk
Dacht je dacht ik ze in m'n poepgaatje bewaarde dan?
Een grap is vaak om te lachen, maar dat hebben ze er hier blijkbaar helemaal uitgesloopt.Ik roep de komediecommisie erbij. @Dirkjan, aub.
De dip komt waarschijnlijk nog. Met 2fma voelde ik me de dag daarna ook nog prima.Ik zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.
Dank uEen grap is vaak om te lachen, maar dat hebben ze er hier blijkbaar helemaal uitgesloopt.
vijf punten
Dat is mijn uitspraak
En daar moet je het mee doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."