Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer 4-FMA

Mijn eerste keer 4-FMA

43 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al die dosages die op I-net vindt ; rubbish. Ofwel pak je fatsoenlijk dope, omdat het kan, of anders neem je geen. Ik heb een dikke dosis binne; 9/10
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beady zei:
Ohja voor ik het vergeet... Geilheidscore 9/10
Klik om te vergroten...
Zou je ons op de hoogte kunnen houden van een mogelijke dip?? 😀
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purplext zei:
Waar kan je het mee vergelijken? Is het meer speed of meer mdma achtig? Je bent nog wel even onderweg denk ik zo.

Heb hier ook 4-FMA liggen, maar geen idee wat te verwachten?
Klik om te vergroten...
Zit een beetje tussen speed en MDMA in. Wat meer op de serotinine dan speed (zoals MDMA) en wat stimulerender/speedier dan MDMA. Mist wel een beetje de " magic" van MDMA maar 4-FMA is niet verkeerd. Reports reppen wel over een bovengemiddelde bodyload en kans op kater. Je mag er van uitgaan dat het minstens zo neurotoxisch is als MDMA dus combineren met anti-oxidanten en bijv. magnesium kan wellicht geen kwaad. Een totaaldosis van 1g gaat ver voorbij alle aangeraden hoeveelheden. Zal een keertje best kunnen, maar net als met MDMA en ander entactogenen / drugs die je serotonine boosten, zou je voor de zekerheid 2 maanden pauze moeten aanhouden en voorzichtig zijn met bijnemen. Dit soort stofjes raken anders hun sparkle kwijt en de lange termijn effecten op je hersens en mogelijk ook je hart zijn niet ok. Je zou permanent schade aan je receptoren en je serotonine levels kunnen overhouden bij misbruik, dit kan o.a. leiden tot depressieve klachten. Ik gebruik zelf af en toe entactogenen zoals 5-APB, 5-MAPB, 6-APB, 4-FMA- 3-FEA e.d. maar probeer me wel aan de pauze te houden. Op de korte termijn zijn de katers op de 2e, 3e dag vaak niet mals met hoge dosissen.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diablo69 zei:
Zou je ons op de hoogte kunnen houden van een mogelijke dip?? 😀
Klik om te vergroten...
Ik zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.
Als ik 1g speed vergelijk met 1g 4FMA liggen beide in het voordeel van 4FMA
Véél minder keihard gaan en doortrappen met een kaaaaterrrr vs met hard gaan, speed en xtc effecten en een vrij rustige dag nadien.
1g speed vs 1 4FMA... Het onbekende schrikt ons als mens vaak af mar onterecht. Je gaat het je niet beklagen.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beady zei:
Ik zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.
Als ik 1g speed vergelijk met 1g 4FMA liggen beide in het voordeel van 4FMA
Véél minder keihard gaan en doortrappen met een kaaaaterrrr vs met hard gaan, speed en xtc effecten en een vrij rustige dag nadien.
1g speed vs 1 4FMA... Het onbekende schrikt ons als mens vaak af mar onterecht. Je gaat het je niet beklagen.
Klik om te vergroten...
Nice , zit te denken aan de 130 mg pilletjes te bestellen mijn neus is met pensioen
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diablo69 zei:
Nice , zit te denken aan de 130 mg pilletjes te bestellen mijn neus is met pensioen
Klik om te vergroten...
Ik zou geen pallets bestellen. Heb ik met benzo fury gedaan en was zo teleurstellend. Ga voor een grammetje. Bommen. En pin je niet vast op al die critci die beweren dat we gek zijn 1g te nemen. Het zijn vaak zij die er 10 xtc pillen, 2g speed, 1g ket en 121,4 biertjes op een festival doorjassen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beady zei:
Ik zou geen pallets bestellen
Klik om te vergroten...
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Klik om te vergroten...
Ik wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beady zei:
Ik wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.
Klik om te vergroten...
Nu is de grap niet meer leuk
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Nu is de grap niet meer leuk
Klik om te vergroten...
Dacht je dacht ik ze in m'n poepgaatje bewaarde dan?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik roep de komediecommisie erbij. @Dirkjan, aub.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beady zei:
Ik zou geen pallets bestellen.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Alleen al qua opslag. Waar laat je ze in vredesnaam??
Klik om te vergroten...
Beady zei:
Ik wil ze in elk geval niet in huis. Ik ben tegen pellets.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Nu is de grap niet meer leuk
Klik om te vergroten...
Beady zei:
Dacht je dacht ik ze in m'n poepgaatje bewaarde dan?
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Ik roep de komediecommisie erbij. @Dirkjan, aub.
Klik om te vergroten...
Een grap is vaak om te lachen, maar dat hebben ze er hier blijkbaar helemaal uitgesloopt.

vijf punten
Dat is mijn uitspraak
En daar moet je het mee doen.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beady zei:
Ik zweer het je : de dip stelt echt niets voor; ik heb 3 benzootjes genomen, zit aan m'n derde biertje.
Klik om te vergroten...
De dip komt waarschijnlijk nog. Met 2fma voelde ik me de dag daarna ook nog prima.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Een grap is vaak om te lachen, maar dat hebben ze er hier blijkbaar helemaal uitgesloopt.

vijf punten
Dat is mijn uitspraak
En daar moet je het mee doen.
Klik om te vergroten...
Dank u
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Ik roep de komediecommisie erbij. @Dirkjan, aub.
Klik om te vergroten...
Ik snap m hoor
b
bossenaar567Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Beady aub geen absurde doseringen verkondigen als normaal, kan een negatieve invloed op andere forumbezoekers hebben. En succes met je gefrituurde hersenpan.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#17
bossenaar567 zei:
@Beady aub geen absurde doseringen verkondigen als normaal, kan een negatieve invloed op andere forumbezoekers hebben. En succes met je gefrituurde hersenpan.
Klik om te vergroten...
Groot gelijk. Ik ben volledig akkoord met wat je zegt. Bedankt voor de terechtwijzing!
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vannacht 3FA geprobeerd. Ik dacht dat 4FMA de bom was, en dat was het ook, maar ivm 3FA?

3FA is een absolute hoogvlieger. Ik ben er 100% zeker van dat dit binnen enkele maanden ook verboden gaat zijn. Het is speed maar dan beter.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beady zei:
Vannacht 3FA geprobeerd. Ik dacht dat 4FMA de bom was, en dat was het ook, maar ivm 3FA?

3FA is een absolute hoogvlieger. Ik ben er 100% zeker van dat dit binnen enkele maanden ook verboden gaat zijn. Het is speed maar dan beter.
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu dan?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik had zaterdag voor t eerst 4fma. Vond het alleen een energieboost. 150mg oraal. Geen tintelingen of euforie zoals 4fa had. Afgetopt met wat mdma.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."