#1
Thanks ik heb een inleverpunt gevonden in mijn stadKan gewoon bij NK.
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Thanks ik heb een inleverpunt gevonden in mijn stadKan gewoon bij NK.
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Mijn neus is meestal een preciezere test dan de echte.
Ja? Heeft jouw neus een significantiewaarde van σ = 0.001?
Want een GC-MS kan dus met 99,99% zekerheid vaststellen welke stoffen er in een mengsel zitten en ook nog hoeveel.
Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.
Maar als dat echt zo is dan zou ik zeggen: ga solliciteren bij chemisch-analytische bedrijven want als jij met een snuif hetzelfde kan als een fancy apparaat wat vele duizenden euro's en honderden euro's per test kost, dan kan je nog eens wat verdienen.
Nee andersom toch? Dan kom ik langs om je een poepie te laten ruiken, waarna jij precies kan vertellen wat ik de dag ervoor heb gegeten, en hoeveel.Kom maar langs. Zal ik je een poepie laten ruiken.
Hij heeft meerdere lagen, die poep, oh en die zin ookJe mist een deel @Neo-Shulginist.

Meestal worden rc-benzo's wel getest. Het hangt een beetje af van de medewerker die er zit. Maar als je twijfelt kun je ook van te voren even bellen. Of gewoon gaan en als ze het niet accepteren dan zie je dan wel weer.zijn er plekken die RC benzo's test? Ik zie overal dat medicijnen niet worden getest etc.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).Hoor ook dat meeste bezno RC's uberhaupt niet werken met DIMS zoals bijv flubrotizolam, flunitrazolam.
Als iemand wat weet graag! De risicos van benzos zijn al gigantisch, en wil helemaal niet ongetest spul hebben.
Aaah daar was ik dan in de verwarring mee, dacht dat er uberhaupt een referentie stof beschikbaar moest zijn maar dat is dus louter voor zuiverheid meten. En ging er niet echt vanuit dat ze FTIR oid machines hebben om specifiek te kunnen zeggen dit is deze stof ondanks het zeldzaam is,Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).
'Het is al op voordat ik aan testen toe kom'Ik mis de optie 'nee, ik weet dat het zou moeten maar ben er te beroerd voor'.
Ah oké, dat was mij niet bekend.Sorry ik zoek al een beetje de grens op zo omdat je eigenlijk testuitslagen niet mag delen van het DIMS.
Haha dat valt hier wel mee. Meer een soort verzamelwoede.'Het is al op voordat ik aan testen toe kom'
Ik heb 2-FMA nooit in mijn mond gehad maar dergelijke middelen kunnen mogelijk zelf ook een sterke chemische smaak met prikkelende sensatie bewerkstelligen.Ah oké, dat was mij niet bekend.
De eigenaar van deze pillen was specifiek op zoek naar een middel waarmee hij een studie hoopt te kunnen afronden, en heeft een paar populaire middelen uitgekozen om uit te proberen, eigenlijk alles wat de concentratie en focus verbeterd.
Hij heeft de gewoonte om pillen/ pallets te proeven door er even op te sabbelen (walgelijke gewoonte als je het mij vraagt) en zijn geteste 25mg (halve 50mg) 2-FMA pil had een uitgesproken sterke chemische smaak met prikkelende sensatie in de mond/tong.
En dan kom ik hier jouw testuitslag tegen van een 2-FMA pil met o.a. nog niet geheel uitgereageerde grondstof sporen.
Grondstofsporen... bijtende/prikkelende sensatie in de mond... Vandaar mijn vraag.
Restant is inmiddels al weggegooit, dus het doet er ook niet meer toe (hij vond de 2-FMA veel te speedy)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."