Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVervuiling in research chemicals: laat jij je spul testen?

Vervuiling in research chemicals: laat jij je spul testen?

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Foxy Methoxy zei:
Kan gewoon bij NK.
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Klik om te vergroten...
Thanks ik heb een inleverpunt gevonden in mijn stad

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn neus is meestal een preciezere test dan de echte.

Verder verschilt het heel erg per vendor is mijn ervaring. Eerste paar maakten veel fouten, maar inmiddels een vaste gevonden die levert wat ze zeggen.
En wat je bestelt, ook niet geheel onbelangrijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Laatste Rohikaan zei:
Mijn neus is meestal een preciezere test dan de echte.
Klik om te vergroten...

Ja? Heeft jouw neus een significantiewaarde van σ = 0.001?

Want een GC-MS kan dus met 99,99% zekerheid vaststellen welke stoffen er in een mengsel zitten en ook nog hoeveel.

Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.

Maar als dat echt zo is dan zou ik zeggen: ga solliciteren bij chemisch-analytische bedrijven want als jij met een snuif hetzelfde kan als een fancy apparaat wat vele duizenden euro's en honderden euro's per test kost, dan kan je nog eens wat verdienen.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die @Neo-Shulginist is niet alleen een "Badass junkie", maar ook een echte Pro. Dat kan haast niet anders. Goed bezig man!
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.
Klik om te vergroten...

Hij heeft niet zomaar een neus

clown-nose--mw-100427-1.jpg
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
HuisbaasBob zei:
Hij heeft niet zomaar een neus

Bekijk bijlage 48970
Klik om te vergroten...
Oh ik dacht meer zo een

442630.jpg
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Ja? Heeft jouw neus een significantiewaarde van σ = 0.001?

Want een GC-MS kan dus met 99,99% zekerheid vaststellen welke stoffen er in een mengsel zitten en ook nog hoeveel.

Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.

Maar als dat echt zo is dan zou ik zeggen: ga solliciteren bij chemisch-analytische bedrijven want als jij met een snuif hetzelfde kan als een fancy apparaat wat vele duizenden euro's en honderden euro's per test kost, dan kan je nog eens wat verdienen.
Klik om te vergroten...

Yes, dat kan mijn neus dus.
Geloof je me niet? Kom maar langs. Zal ik je een poepie laten ruiken.

Maar test je ook alle andere dingen die je tot je neemt? Water, eten, kleding blabla?
Neem aan van wel, want hypocriet ben je vast niet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Laatste Rohikaan zei:
Kom maar langs. Zal ik je een poepie laten ruiken.
Klik om te vergroten...
Nee andersom toch? Dan kom ik langs om je een poepie te laten ruiken, waarna jij precies kan vertellen wat ik de dag ervoor heb gegeten, en hoeveel.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij heeft meerdere lagen, die poep, oh en die zin ook :wink: Je mist een deel @Neo-Shulginist.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Laatste Rohikaan zei:
Hij heeft meerdere lagen, die poep, oh en die zin ook :wink: Je mist een deel @Neo-Shulginist.
Klik om te vergroten...
1398648149746.jpg
r
rapture9Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zijn er plekken die RC benzo's test? Ik zie overal dat medicijnen niet worden getest etc. Maar wil toch wel wat zekerheid hebben. de test kits die kleurtjes afgeven etc zijn ook niet echt accuraat om het verschil tussen 2 verschillende benzos te testen vaak valt het allemaal onder het zelfde kleurtje. Hoor ook dat meeste bezno RC's uberhaupt niet werken met DIMS zoals bijv flubrotizolam, flunitrazolam.

Als iemand wat weet graag! De risicos van benzos zijn al gigantisch, en wil helemaal niet ongetest spul hebben.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
rapture9 zei:
zijn er plekken die RC benzo's test? Ik zie overal dat medicijnen niet worden getest etc.
Klik om te vergroten...
Meestal worden rc-benzo's wel getest. Het hangt een beetje af van de medewerker die er zit. Maar als je twijfelt kun je ook van te voren even bellen. Of gewoon gaan en als ze het niet accepteren dan zie je dan wel weer.

rapture9 zei:
Hoor ook dat meeste bezno RC's uberhaupt niet werken met DIMS zoals bijv flubrotizolam, flunitrazolam.

Als iemand wat weet graag! De risicos van benzos zijn al gigantisch, en wil helemaal niet ongetest spul hebben.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).
r
rapture9Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).
Klik om te vergroten...
Aaah daar was ik dan in de verwarring mee, dacht dat er uberhaupt een referentie stof beschikbaar moest zijn maar dat is dus louter voor zuiverheid meten. En ging er niet echt vanuit dat ze FTIR oid machines hebben om specifiek te kunnen zeggen dit is deze stof ondanks het zeldzaam is,

Maar goede tip! zal even rond bellen, zullen het wss weer druk hebben allemaal maar heb 3 die ik wil testen niet te spannend. Bedankt voor je uitleg!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Ik mis de optie 'nee, ik weet dat het zou moeten maar ben er te beroerd voor'.
Klik om te vergroten...
'Het is al op voordat ik aan testen toe kom'
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik was er ééntje zovan, testen? Neuhhoor gwn gebruiken die handel.... tenminste bij clona dan en een paar andere middeltjes. Voor de rest vertrouwde ik niet alles blindelings😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Nee, ik wist niet dat het kon"
Klik om te vergroten...
"Nee, ik heb een goede vendor waarbij dat niet nodig is"
Klik om te vergroten...
2155997666-3-1.gif
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Sorry ik zoek al een beetje de grens op zo omdat je eigenlijk testuitslagen niet mag delen van het DIMS.
Klik om te vergroten...
Ah oké, dat was mij niet bekend.
De eigenaar van deze pillen was specifiek op zoek naar een middel waarmee hij een studie hoopt te kunnen afronden, en heeft een paar populaire middelen uitgekozen om uit te proberen, eigenlijk alles wat de concentratie en focus verbeterd.
Hij heeft de gewoonte om pillen/ pallets te proeven door er even op te sabbelen (walgelijke gewoonte als je het mij vraagt) en zijn geteste 25mg (halve 50mg) 2-FMA pil had een uitgesproken sterke chemische smaak met prikkelende sensatie in de mond/tong.
En dan kom ik hier jouw testuitslag tegen van een 2-FMA pil met o.a. nog niet geheel uitgereageerde grondstof sporen.
Grondstofsporen... bijtende/prikkelende sensatie in de mond... Vandaar mijn vraag.
Restant is inmiddels al weggegooit, dus het doet er ook niet meer toe (hij vond de 2-FMA veel te speedy)
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
'Het is al op voordat ik aan testen toe kom'
Klik om te vergroten...
Haha dat valt hier wel mee. Meer een soort verzamelwoede.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
vader zei:
Ah oké, dat was mij niet bekend.
De eigenaar van deze pillen was specifiek op zoek naar een middel waarmee hij een studie hoopt te kunnen afronden, en heeft een paar populaire middelen uitgekozen om uit te proberen, eigenlijk alles wat de concentratie en focus verbeterd.
Hij heeft de gewoonte om pillen/ pallets te proeven door er even op te sabbelen (walgelijke gewoonte als je het mij vraagt) en zijn geteste 25mg (halve 50mg) 2-FMA pil had een uitgesproken sterke chemische smaak met prikkelende sensatie in de mond/tong.
En dan kom ik hier jouw testuitslag tegen van een 2-FMA pil met o.a. nog niet geheel uitgereageerde grondstof sporen.
Grondstofsporen... bijtende/prikkelende sensatie in de mond... Vandaar mijn vraag.
Restant is inmiddels al weggegooit, dus het doet er ook niet meer toe (hij vond de 2-FMA veel te speedy)
Klik om te vergroten...
Ik heb 2-FMA nooit in mijn mond gehad maar dergelijke middelen kunnen mogelijk zelf ook een sterke chemische smaak met prikkelende sensatie bewerkstelligen.
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook van plan dit nu wel te gaan doen.

Ik heb bijvoorbeeld van twee verschillende vendors 3-fa verkregen.

De ene : Is heerlijk, ruikt niet zo chemisch, branden in neus valt mee en een dikke dopamine boost.

De andere : Ruikt veel chemischer, brand verschrikkelijk en voelt veel meer speedy en mindere dopamine boost.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."