#1
Aan de hand van dit topic toch maar weer even de 6apb van mijn vaste vendor laten testen.. uitslag volgt vrijdag, die zal ik hier dan wel even posten.
Aaah daar was ik dan in de verwarring mee, dacht dat er uberhaupt een referentie stof beschikbaar moest zijn maar dat is dus louter voor zuiverheid meten. En ging er niet echt vanuit dat ze FTIR oid machines hebben om specifiek te kunnen zeggen dit is deze stof ondanks het zeldzaam is,Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).
Zo is een foutje snel gemaakt idd.Om een voorbeeld te geven van hoe 'professioneel' het er aan toe gaat bij de meest beroemde vendor die er is geweest, maar die is opgerold door de politie. Op de vrijgegeven beelden zie je dus gewoon een bureautje met daarop postvakjes met tientallen verschillende drugs. Sommige van die middelen zijn al actief in hoeveelheden minder dan 1 milligram. Niet ver van het postvakje van 25-NBOMe liggen de tryptamines. Maar als je per ongeluk aMT mengt met een klein beetje dan kan dat zomaar dodelijk zijn. Het lijkt erop dat alles gewoon op dezelfde weegschaal wordt afgewogen. Dat is natuurlijk een risico op kruisbesmetting. Vooral omdat de lepels met poeder er ook nog liggen. Wat dat betreft is het een wonder dat deze vendor de reputatie nog nooit een geval van mislabelling te hebben gehad. Want wat ook nog kan gebeuren is dat een medewerker gewoon een fout maakt en per ongeluk de verkeerde drug in een zakje loopt te scheppen.
Wat er mis kan gaan:
-Een vergissing bij het verpakken
-Kleine kruimels van zeer potente drugs die rondslingeren
-Slechte hygiënemaatregelen
-Geen voorzorgsmaatregelen voor fouten
-Geen dubbelcheck om de kwaliteit te garanderen
Je weet niet hoe research chemicals gemaakt worden, of hoe ze opgeslagen, verwerkt en verpakt worden. Dat is een belangrijke reden om wantrouwend te zijn, denk ik.
Bekijk bijlage 20623
De uitslag mag je eigenlijk niet online publiceren. Dat ligt allemaal nogal gevoelig. De drugstests ondersteunen namelijk een up-to-date database die een beeld geeft van de drugsmarkt op dit moment. Op het moment dat testresultaten online gedeeld worden dan kunnen mensen het idee krijgen dat jouw test representatief is voor hun zakje drugs. Maar dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn, want vendors kopen regelmatig opnieuw in en een nieuwe batch kan wel ineens vervuild zijn, waar de vorige batch mogelijk nog prima was. Online delen van testresultaten kan dus leiden tot schijnveiligheid.Aan de hand van dit topic toch maar weer even de 6apb van mijn vaste vendor laten testen.. uitslag volgt vrijdag, die zal ik hier dan wel even posten.
Maar als je goed oplet dan zie je dat ik geen concrete informatie over de uitslag heb gedeeld, behalve dat er andere stoffen zijn aangetroffen dan verwacht. Je weet niet welke drug ik gekocht had, wat er nou precies in het zakje zat, en er staat dus ook geen informatie waardoor anderen schijnveilige conclusies kunnen trekken.Laatst weer twee samples laten testen... Echt totale meuk. De ene sample bevatte nog drie andere stoffen, en de andere sample bevatte één stof maar dan een onbekende.
De rc-markt is echt slecht op dit moment. Dus let erop drugsforumleden. Zeker nu kan je niet vertrouwen op de '99% zuiver' bullshit op die websites.
Kan gewoon bij NK.Waar kan ik rc laten testen ? Hoe werkt dat ?
Thanks ik heb een inleverpunt gevonden in mijn stadKan gewoon bij NK.
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Mijn neus is meestal een preciezere test dan de echte.
Ja? Heeft jouw neus een significantiewaarde van σ = 0.001?
Want een GC-MS kan dus met 99,99% zekerheid vaststellen welke stoffen er in een mengsel zitten en ook nog hoeveel.
Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.
Maar als dat echt zo is dan zou ik zeggen: ga solliciteren bij chemisch-analytische bedrijven want als jij met een snuif hetzelfde kan als een fancy apparaat wat vele duizenden euro's en honderden euro's per test kost, dan kan je nog eens wat verdienen.
Nee andersom toch? Dan kom ik langs om je een poepie te laten ruiken, waarna jij precies kan vertellen wat ik de dag ervoor heb gegeten, en hoeveel.Kom maar langs. Zal ik je een poepie laten ruiken.
Hij heeft meerdere lagen, die poep, oh en die zin ookJe mist een deel @Neo-Shulginist.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."