#1
Kan gewoon bij NK.Waar kan ik rc laten testen ? Hoe werkt dat ?
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Kan gewoon bij NK.Waar kan ik rc laten testen ? Hoe werkt dat ?
Thanks ik heb een inleverpunt gevonden in mijn stadKan gewoon bij NK.
Je levert het in, bent het kwijt en je krijgt anderhalve week later uitslag.
Bij RC’s voornamelijk over de inhoud/puurheid geloof ik, niet zoveel details als bij andere drugs.
Mijn neus is meestal een preciezere test dan de echte.
Ja? Heeft jouw neus een significantiewaarde van σ = 0.001?
Want een GC-MS kan dus met 99,99% zekerheid vaststellen welke stoffen er in een mengsel zitten en ook nog hoeveel.
Met alle onderzoeken over placebo-effect en subjectiviteit van het reukvermogen zou het me zeer verbazen als jij zo'n hypermodern chemisch-analytisch laboratorium in je neus zou hebben.
Maar als dat echt zo is dan zou ik zeggen: ga solliciteren bij chemisch-analytische bedrijven want als jij met een snuif hetzelfde kan als een fancy apparaat wat vele duizenden euro's en honderden euro's per test kost, dan kan je nog eens wat verdienen.
Nee andersom toch? Dan kom ik langs om je een poepie te laten ruiken, waarna jij precies kan vertellen wat ik de dag ervoor heb gegeten, en hoeveel.Kom maar langs. Zal ik je een poepie laten ruiken.
Hij heeft meerdere lagen, die poep, oh en die zin ookJe mist een deel @Neo-Shulginist.

Meestal worden rc-benzo's wel getest. Het hangt een beetje af van de medewerker die er zit. Maar als je twijfelt kun je ook van te voren even bellen. Of gewoon gaan en als ze het niet accepteren dan zie je dan wel weer.zijn er plekken die RC benzo's test? Ik zie overal dat medicijnen niet worden getest etc.
Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).Hoor ook dat meeste bezno RC's uberhaupt niet werken met DIMS zoals bijv flubrotizolam, flunitrazolam.
Als iemand wat weet graag! De risicos van benzos zijn al gigantisch, en wil helemaal niet ongetest spul hebben.
Aaah daar was ik dan in de verwarring mee, dacht dat er uberhaupt een referentie stof beschikbaar moest zijn maar dat is dus louter voor zuiverheid meten. En ging er niet echt vanuit dat ze FTIR oid machines hebben om specifiek te kunnen zeggen dit is deze stof ondanks het zeldzaam is,Ik weet niet wat je bedoelt met 'niet werken'. Maar in principe hebben ze gewoon chemisch-analytische apparatuur waarmee je benzo's kunt analyseren. Wat ze niet kunnen is kwantificeren. Dus ze kunnen je niet zeggen hoeveel flunitrazolam er in een pil zit, of hoeveel procent flubrotizolam er in een poeder zit. Om de hoeveelheden te kunnen meten heb je referentiemateriaal nodig: dezelfde stof maar dan extreem zuiver zodat je de meetapparatuur kunt ijken. Zulk referentiemateriaal is duur, en daarom heeft het DIMS dat alleen voor de 10 meest ingeleverde stoffen (zoals MDMA, cocaïne, GHB en speed).
Dit heb ik inderdaad ook een paar keer voorbij zien komen. Meen me te herinneren dat het een restant van het productieproces is o.i.d.Ik heb in de ‘6apb crisis’ mijn poedertje een keer weg gebracht, hier zat 6apb+5apb in. Kwantiteit weet ik niet, maar meen ergens gelezen te hebben dat er vaak een restje 5apb in kan zitten.
Ondanks dat ik het wist.. schrik ik er wel van nu de feiten daar zo staan.Op de meeste websites van research chemical vendors staat dat de middelen '99% zuiver' zijn, aangedikt met wat stockfoto's van labjassen, glaswerk en wetenschappers met veiligheidsbrillen op. Research chemicals hebben dan ook vaak de reputatie om goed van kwaliteit te zijn, omdat het legaal is. Maar mijn ervaring is wel anders.
Onlangs nog had ik pillen 2-FMA waar een onbekende stof in zat en de grondstof voor 2-FMA. Ik heb wel eens pillen 4-AcO-DMT gehad waarin geen 4-AcO-DMT zat, maar wel psilocine en drie andere onbekende stoffen. Een vriend van me heeft wel eens zegels 2C-E besteld (wat ik überhaupt verrassend vond omdat je best veel 2C-E nodig hebt voor een trip en dat niet zo snel op een zegel past); daar bleek 4-FA op te zitten. Dat laatste was eigenlijk wel de meeste bizarre testuitslag van een rc die ik heb gehoord.
Laat jij je rc's wel eens testen? En komt daar dan altijd uit wat je had verwacht?
Nouja dat is eigenlijk ook een belangrijke reden dat ik deze post aanmaak. Niet iedereen weet dat je rc's kan laten testen of dat het nodig isHeel stom, maar ging er vanuit dat je RC's niet kon laten testen.
Geld dit voor alle rc's? Hoe zit het met bv benzo's
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."