#1
Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.