Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOm de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

Om de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

28 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dutchversa1972 zei:
Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.
Klik om te vergroten...
Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#5
mitchieee zei:
Lichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur
Klik om te vergroten...
Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip* of zoals wat ik vandaag had gehaald *modknip* voor dit weekend

Lees ook ff de reactie hierboven voor wat extra info over t slikken enzo
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Courtecy zei:
bruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...

Minuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Minuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje.
Klik om te vergroten...
Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Courtecy zei:
Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.
Klik om te vergroten...
Rectaal is geen bommetje hoor. Dan neem je het opgelost in het water in een spuitje (zonder naald) in een gespoelde anus in. De beste methode wat mij betreft. Komt qua werkingsduur in de buurt van slammen (99%), alleen zonder naalden en zonder de rush
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Courtecy zei:
Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten
Klik om te vergroten...
Ja bij 3-MMC is het imo zonde om te snuiven. Oraal krijg je meer waar voor je geld.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na 131490 minuten nog een keer.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Courtecy zei:
Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip*

Lees ook ff de reactie hierboven voor wat extra info over t slikken enzo
Klik om te vergroten...
Prijzen noemen mag hier niet. Lees de huisregels nog ff door.

Ot: 3mmc oraal werkt veel beter
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Courtecy zei:
Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip* of zoals wat ik vandaag had gehaald *modknip* voor dit weekend

Lees ook ff de reactie hierboven voor wat extra info over t slikken enzo
Klik om te vergroten...
Lees anders zelf de forumregels even.

Je krijgt een waarschuwing voor het noemen van prijzen (forumregel 1). Volgende keer is het een permanente ban.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Elk uur 50mg.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik het gebruik, neem ik eerst oraal (150mg) en wacht dan 2u. Daarna om de drie kwartier oid bij-snuiven (edit: 50mg, orale dosering werkt veel sterker). Anders ben je alleen maar bezig met bijpakken, geen lol aan.
B
BDFLid
01-01-2024, 00:00
#15
rectaal werkt idd het beste
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik begrijp als Belg niet dat er threads als deze zijn, dus over 3mmc, in de veronderstelling dat dit al even verboden is. Is het in NL dan toch nog te krijgen?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beady zei:
Ik begrijp als Belg niet dat er threads als deze zijn, dus over 3mmc, in de veronderstelling dat dit al even verboden is. Is het in NL dan toch nog te krijgen?
Klik om te vergroten...
Toch ook weer in de val gevallen van 'als het verboden is dan zal het ook niet meer gebruikt worden'?
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal na 15min-30min soms ook iets langer neem ik bij. Dit zijn wel kleine lijntjes!! Als ik een dikke neem wacht ik meestal wel een poos voor ik weer bij neem
Hoop dat dit je wat helpt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kent ons Nederlanders toch wel beter dan dit? Als iets verboden wordt vinden we het juist NOG leuker!
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."