#1
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.
En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).