Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOm de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

Om de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

28 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kalebas zei:
Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
Klik om te vergroten...
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.

Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.

En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.

Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.

En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).
Klik om te vergroten...
Vind ik ook als je op het laatst maar kleine lijntjes neemt val je zo in slaap!
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Courtecy zei:
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...
Een normale gebruikers dosis van 3MMC is best hoog, aangezien je veel van dit middel nodig hebt om echt een effect te hebben. Je kan dus beter gelijk een goede dosering nemen dan de hele tijd bijpakken. Dit heeft eigenlijk geen zin en ook slecht voor je neus. Bootybump is meer effectief en heb je ook minder van nodig.
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#4
150mg is overigens een gemiddelde normale dosering
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#5
...

Mijn maximale dosering is 80mg oraal vroeg in de ochtend, en neem nooit bij.
Geeft een heerlijke boost, volgens mijn logboek doe ik dat max. 1x per maand.

Hopelijk heb ik hiermee de gedachte "normaal = hoog doseren" en "bijnemen hoort" ontkracht...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elk 15/20 min (kwaliteit) 30/50 mg fijn fijn gemaakt voor de nasaalosso
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
New Dawn zei:
...

Mijn maximale dosering is 80mg oraal vroeg in de ochtend, en neem nooit bij.
Geeft een heerlijke boost, volgens mijn logboek doe ik dat max. 1x per maand.

Hopelijk heb ik hiermee de gedachte "normaal = hoog doseren" en "bijnemen hoort" ontkracht...
Klik om te vergroten...
Wel het boek op het hoofdstuk: functioneel gebruik en hoe je erin stinkt :wink:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh, vast en zeker! Bijna dagelijks gebruik van *iets* in kleine hoeveelheid zal me volgens de profetieën ook duur komen te staan, ben zelf wel benieuwd met welk middel en op welke termijn ik op mijn bek ga! Tot nu toe gaat dat zo'n 15 jaar "goed"! Vermoedelijk veel geluk gehad dat cannabis en tabak mijn zwakheden waren en ik alcohol niet leuk vind... Ik denk zelf dat het O-PCE zou kunnen gaan worden! Spannend!
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Courtecy zei:
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...
Als ik begin blijf ik bezig, zit dan te chillen aan de tafel en blijf dan maar lijntjes leggen. Ik heb nu wel capsules gevuld met 400mg zodat ik gewoon 1 capsule kan pakken en kieper die dan leeg dan weet hoeveel ik heb gehad/pak. Maar ik kan zo de hele avond door blijven gaan. Ellende is het🥲

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."