Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOm de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

Om de hoeveel tijd nemen jullie 3-mmc bij?

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kalebas zei:
Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
Klik om te vergroten...
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.

Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.

En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.

Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.

En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).
Klik om te vergroten...
Vind ik ook als je op het laatst maar kleine lijntjes neemt val je zo in slaap!
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Courtecy zei:
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...
Een normale gebruikers dosis van 3MMC is best hoog, aangezien je veel van dit middel nodig hebt om echt een effect te hebben. Je kan dus beter gelijk een goede dosering nemen dan de hele tijd bijpakken. Dit heeft eigenlijk geen zin en ook slecht voor je neus. Bootybump is meer effectief en heb je ook minder van nodig.
M
MysteriousMysteryLid
01-01-2024, 00:00
#5
150mg is overigens een gemiddelde normale dosering
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#6
...

Mijn maximale dosering is 80mg oraal vroeg in de ochtend, en neem nooit bij.
Geeft een heerlijke boost, volgens mijn logboek doe ik dat max. 1x per maand.

Hopelijk heb ik hiermee de gedachte "normaal = hoog doseren" en "bijnemen hoort" ontkracht...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elk 15/20 min (kwaliteit) 30/50 mg fijn fijn gemaakt voor de nasaalosso
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
New Dawn zei:
...

Mijn maximale dosering is 80mg oraal vroeg in de ochtend, en neem nooit bij.
Geeft een heerlijke boost, volgens mijn logboek doe ik dat max. 1x per maand.

Hopelijk heb ik hiermee de gedachte "normaal = hoog doseren" en "bijnemen hoort" ontkracht...
Klik om te vergroten...
Wel het boek op het hoofdstuk: functioneel gebruik en hoe je erin stinkt :wink:
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh, vast en zeker! Bijna dagelijks gebruik van *iets* in kleine hoeveelheid zal me volgens de profetieën ook duur komen te staan, ben zelf wel benieuwd met welk middel en op welke termijn ik op mijn bek ga! Tot nu toe gaat dat zo'n 15 jaar "goed"! Vermoedelijk veel geluk gehad dat cannabis en tabak mijn zwakheden waren en ik alcohol niet leuk vind... Ik denk zelf dat het O-PCE zou kunnen gaan worden! Spannend!
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Courtecy zei:
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...
Als ik begin blijf ik bezig, zit dan te chillen aan de tafel en blijf dan maar lijntjes leggen. Ik heb nu wel capsules gevuld met 400mg zodat ik gewoon 1 capsule kan pakken en kieper die dan leeg dan weet hoeveel ik heb gehad/pak. Maar ik kan zo de hele avond door blijven gaan. Ellende is het🥲
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dutchversa1972 zei:
Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.
Klik om te vergroten...
Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
Lichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur
Klik om te vergroten...
Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip* of zoals wat ik vandaag had gehaald *modknip* voor dit weekend

Lees ook ff de reactie hierboven voor wat extra info over t slikken enzo
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Courtecy zei:
bruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Klik om te vergroten...

Minuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje.
C
CourtecyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Minuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje.
Klik om te vergroten...
Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Courtecy zei:
Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.
Klik om te vergroten...
Rectaal is geen bommetje hoor. Dan neem je het opgelost in het water in een spuitje (zonder naald) in een gespoelde anus in. De beste methode wat mij betreft. Komt qua werkingsduur in de buurt van slammen (99%), alleen zonder naalden en zonder de rush
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Courtecy zei:
Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten
Klik om te vergroten...
Ja bij 3-MMC is het imo zonde om te snuiven. Oraal krijg je meer waar voor je geld.
K
KleurendoofLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na 131490 minuten nog een keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."