#1
Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.Dit is eigenlijk waarom ik 3-MMC niet zo heel chill vind. Te weinig effect en te vaak bijpakken.
Vind ik ook als je op het laatst maar kleine lijntjes neemt val je zo in slaap!Nee, vind het juist beter dan bijvoorbeeld methamphetamine.
Het is de ideale duur voor een uitgebreide sessie.
En daarna kun je gewoon weer slapen (als je niet (teveel) bijpakt).
Een normale gebruikers dosis van 3MMC is best hoog, aangezien je veel van dit middel nodig hebt om echt een effect te hebben. Je kan dus beter gelijk een goede dosering nemen dan de hele tijd bijpakken. Dit heeft eigenlijk geen zin en ook slecht voor je neus. Bootybump is meer effectief en heb je ook minder van nodig.Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Wel het boek op het hoofdstuk: functioneel gebruik en hoe je erin stinkt...
Mijn maximale dosering is 80mg oraal vroeg in de ochtend, en neem nooit bij.
Geeft een heerlijke boost, volgens mijn logboek doe ik dat max. 1x per maand.
Hopelijk heb ik hiermee de gedachte "normaal = hoog doseren" en "bijnemen hoort" ontkracht...
Als ik begin blijf ik bezig, zit dan te chillen aan de tafel en blijf dan maar lijntjes leggen. Ik heb nu wel capsules gevuld met 400mg zodat ik gewoon 1 capsule kan pakken en kieper die dan leeg dan weet hoeveel ik heb gehad/pak. Maar ik kan zo de hele avond door blijven gaan. Ellende is het🥲Ik gebruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Soms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.Nadeel van snuiven is dat je snel wilt bijnemen. Ik herken wat je schrijft. Wij proberen er altijd twee uur tussen te laten. Meestal neem ik het rectaal, minder last van de neus en minder snel neiging tot direct bijnemen. Alhoewel ik dan ook nog wel neiging heb om even snel tussen door klein beetje van vingertop te snuiven.
Het aanschaffen is geen probleem de dealer waarbij ik haal heb ik al vaker onsjes enz voor geregeld als hij op was en zijn dealer niet kon, dus wij kennen elkaar inmiddels best goed en krijg vrijwel altijd top prijsen zoals *modknip* of zoals wat ik vandaag had gehaald *modknip* voor dit weekendLichteraan, of ik slik of snuiv , maar bij het snuive ken het er heftig aan toe gaan waardoor ik dit middel niet vaak zou aanschaffen, want ook al slik ik denk ik uiteindelijk ‘ ff een snel snuivie ‘ en dan ben ik de lul want dan is het om de kwartier/half uur
bruik soms 3-mmc, maar ik heb denk dat ik te vaak wat bij neem (kleine beetjes vaak maar soms ook gw normale lijnen), mijn vraag is dus zoals de titel zegt: om de hoeveel minuten nemen jullie 3-mmc bij?
Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minutenMinuten? Dat is wel heel rap. Ik doe meestal 3-4 uur met een bommetje.
Rectaal is geen bommetje hoor. Dan neem je het opgelost in het water in een spuitje (zonder naald) in een gespoelde anus in. De beste methode wat mij betreft. Komt qua werkingsduur in de buurt van slammen (99%), alleen zonder naalden en zonder de rushSoms doe ik na een kwartier al een weer beetje bij nemen soms half uur maar snachts zit er vaak wel een uur of 2 tussen, ik neem heel soms ook rectaal maar vindt het heel irritant om bommetjes te maken, maar ik ga volgende keer alleen nog nog bommetjes doen vanwege dat mijn neusschoylt bijna een gat erin krijgt.
Ja bij 3-MMC is het imo zonde om te snuiven. Oraal krijg je meer waar voor je geld.Ik snuif het maar ga overstappen naar bommetjes werken idd lekker lang zonder gevoel dat je wilt bij nemen, maar met snuifen neem k soms na 15 min al bij of 30 min vandaar minuten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."