Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 mmc craving pellets

3 mmc craving pellets

50 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#1
straatpiraat zei:
Ik denk niet omdat het de forum gebruikers wat boeit, maar om een beetje ingedekt te zijn voor buitenstaanders die een verkeerd beeld van het forum krijgen.
Tegenwoordig maakt men overal een probleem van dus is zo'n voorzorgsmaatregel geen overbodige luxe denk ik zo.
Klik om te vergroten...
Ik snap je helemaal. Thanks for the heads up. En heb het al aangepast. Fijne dag!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Krinus zei:
Prima geslapen +- 9 uur. :) En dat had ik ook wel echt nodig moet ik zeggen. Was echt helemaal op gisteren. Aangezien ik gisterenochtend na gebruik van de 10 pellets nog 1 mg etilozam op heb en zondag op maandag ook al nacht overgeslagen had (wat ik normaal nooit doe met coke om te zorgen dat ik mijn slaap pak en dag/nachtritme op pijl te houden, omdat ik uit ervaring weet dat dat het allerbelangrijkst is om snel weer de oude te zijn) denk ik nog steeds dat die crash morgen pas gaat komen. Ik voel mezelf verder echt goed en helemaal geen klachten mbt last op borst en blauwe ledematen enzovoort wat ik allemaal gelezen heb over dit spul bij hoge innames. Zou toch heel erg belastend voor hart en dergelijk moeten zijn. Maar als dat niet zo is en dit de crash of dip is die het zou moeten zijn na 1,5 gram aan pellets (!!) in 14 uur dan vind ik dit toch wel heel lekker spul hoor. 😛 Kan het gewoon niet geloven dat dat waar zou zijn dus hou nog even slag om de arm. Maar dan twijfel ik serieus om vaker dit te gaan bestellen voor gebruik in het weekend ipv coke. Je eigen gruwelijk kut, down agressief voelen (geagiteerd wat jij zegt) is namelijk voor bijna iedereen de reden het gebruik een aantal dagen uit te stellen of als de echte junks steeds weer elke dag te gebruiken.

Maar hoe gaat het nu met jou? Voel je jezelf al weer beter dan gisteren? Nogmaals goed en lang slapen is echt prio nummer 1 om snel weer de oude te zijn is mijn ervaring na jarenlang coke. Ik zal je pm nog wel effe op de hoogte houden hoe het morgen gaat.
Klik om te vergroten...

Precies zoals ik ook dacht. Rond oud en nieuw grammetje weggewerkt in 2 avonden. Goed gegeten, lekker geslapen. Geen hartkloppingen, geen kater. Te mooi om waar te zijn, dus nieuwe bestelling onderweg, want wilde nog 1 weekendje genieten voordat m'n goede voornemens in gingen (die gingen in op 10 januari).

Dus toen even flink los gegaan 2 dagen en de kater 2 dagen uitgesteld met dit spul. Weer goed gegeten en geslapen. Niks aan het handje, zelfs een afterglow.

Ik wist wel dat ik te ver was gegaan en 10 januari was de afspraak met mezelf en daar heb ik me dus wel aan gehouden.
24 uur na stoppen begonnen de eerste klachten te komen. Typische serotonine tekort klachten; wattig hoofd, hinkelende hersens, doodmoe en niet te stillen honger.
Met speed en cocaïne heb ik dit echt niet.

Ik heb vannacht uiteindelijk geslapen met een hulpmiddel. Vandaag mezelf maar helemaal uitgeput met fitness en uren fietsen in de hoop dat ik weer uit mezelf kan slapen vannacht.

Wat te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook! Maar zo te lezen, lijk je beetje op mij en moet je het zelf ervaren. Ik hoop alleen dat je niet te hard je kop hoeft te stoten. Hoor graag hoe je je komende dagen voelt!
a
amaterasuLid
01-01-2024, 00:00
#3
3-mmc werkt inderdaad langer dan coke. Coke geeft je die eerste rush maar zakt vrij snel weer in. 3-mmc geeft een mindere rush maar werkt wel een stuk langer door, vooral je regelmatig bij pakt. Dan krijg je toch wel een flinke rush....zeg vanaf 400 mg. De geilheid is bij mij meteen aanwezig en houdt lang aan. Heb laatst nog 24 uur lang gemasturbeerd...pik viel er bijna af. :wink: Alleen klaar komen blijft moeilijk....kan wel ff duren:wink:
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedenavond Folks,

Gisteren voor het eerst 10 pellets van 150 mg 3mmc binnen gekregen. Ik ben heel erg geschrokken van mezelf aangezien ik me echt voor genomen had me aan max 500 600 mg over de hele dag te houden. Zou om 2 uur smiddags beginnen en dan 11 uur stoppen want dag erop werken.🙈 Maaruhhh.... Tja jullie snappen het al wel. Ik heb ze alle 10 op in een tijdsbestek van 14 uur ongeveer. 🤭 Zat ik tegen een overdosis aan kan iemand van jullie mij kan vertellen? Zal toch niet? Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks. Al kunnen pillen er natuurlijk wel anders inhakken en 10 is veel dat weet ik ook. Op jellinek en dergelijke sites staat dat 1,5 x kilo lichaamsgewicht al een hele hoge dosis is in 1 x maar denk dat dat dan ook weer aan de veilige kant ingeschat is. Zijn drugsvoorlichtigingsinstanties en die spelen eerder op safe en kennen toleranties die mensen door andere drugs op hebben gebouwd natuurlijk niet. Ik weet ook niet of die pellets een mindere werking hebben dan bijv. capsules aangezien het echt mijn eerste 3mmc ervaring was. De website mag ik hier natuurlijk niet noemen maar ook daar had ik goed onderzoek naar gedaan en stond goed aangeschreven. Vandaag ontzettend moe (op werk meerdere keren hazenslaapjes) maar verder niet heel veel klachten gelukkig buiten een hardkloppingkje hier en daar tijdens gebruik en wat steekjes in arm lichaam. Maar hoop en ga er vanuit dat dat vooral spieren zijn. Terwijl ik toch niet heb geslapen vannacht en zondag op maandag ook al hele nacht had doorgetrokken op coke. Ik word van die shit gewoon zo teringgeil heerlijk gewoon!! 😍 Dat had ik vroeger met goeie pep ook alleen veel te verrot daarna en nog moeilijker niet kunnen eten en vooral niet slapen tov coke. Crashes duurde ook veel en veel langer. Was zo verrot telkens dus mee gestopt. Dus ben eigenlijk het lekkere geile rush gevoel van pep gaan zoeken in goede coke. En kan je vertellen dat is gelukt alleen is dit weer veel duurder en je moet maar bij blijven pakken wat natuurlijk ook de neus niet ten goede komt helaas. Nogmaals schaam mezelf er heel erg voor (van wtf heb ik gisteren toch weg zitten snoepen 😧) maar op het moment van bijpakken denk je alleen weer aan het pretgevoel en die rush en veel te weinig aan je gezondheid of dat er iets kan gebeuren als je de volgende pil er weer in mikt. Met ecstasy heb ik dit nooit op festivals en weet ik ook altijd maat te houden. 10 pillen kom ik nog niet half bij in de buurt dan. Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon? Ik weet overigens wel waar het aan ligt: wil continue dat lekkere en geile gevoel terug. Soort van craving naar neuken met je vriendin of als zij er niet is het web of diverse pornokanalen. Met 10 goede ecstasy 150 mg haal je het ziekenhuis volgens mij niet eens. Al zal het redelijk lange tijdstek van 14 uur ook een rol hebben gespeeld: ik ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen of dat iemand ook al een keer flink doorgetrokken is op 3mmc capsules of pellets.?!?

Had mezelf ook goed ingelezen hier en hoorde van de meeste mensen op de forums dat 3mmc niet zo verslavend is in craving als bij pillen of capsules. Maar ik vond het toch best een lekker goedje. Niet echt de extreme geilheid en rush die ik doorgaans van de coke heb die ik gebruik. Met coke zit dat nog dieper vind ik mentaal. De coke is tussen de 83% en 87% sterk (meerdere keren laten testen) dus gewoon echt goed spul. Zo ben ik door de jaren heen ook gaan leren waarderen wat goede coke is dus laatste jaren altijd bij dezelfde dealer en altijd tevreden doorgaans. Dus geen onzin met 3 voor 50 bijv want dan weet je dat er bij voorbaat al bijna een halve gram versnijdingsmiddel en andere rotzooi tussen zit. Drugs is natuurlijk altijd slecht maar kan uit ervaring vertellen dat zuivere coke veel en veel minder bijwerkingen heeft en verrot voor lichaam dan die versneden varianten. Maar het is nondeju wel een duur en verslavend goedje. Laatste tijd weer helemaal uit de hand gelopen periode met uitschieters van 5 tot 7 gram per week. Ga maar uitrekenen. Mijn spaarrrekening kan de maandelijkse uitgaven niet meer bijbenen. Met andere woorden: beetje op zoek naar een goedkoper en net zo leuk alternatief om die heerlijke rushes (en sorry ook op zoek naar die heerlijke onderdompelde geilheid die ik er steeds van krijg ) te blijven voelen. En dat hoopte ik na research dus in 3mmc te vinden aangezien daar veel over een “lichte mdma met vooral coke effecten’ werd gesproken. Na gisteren denk ik: tja het is lekker maar de echte rush van goede coke evenaart het niet helemaal voor mij. Al vond ik het nogmaals wel lekker. Dus twijfel ook heel erg de voordelen af: van die heerlijke maar dure coke en de toch wel (maar niet zo lekkere) 3 mmc. Jullie nog tips mbt tot de hele lekkere geile rush van coke? Een ander goedje miss wat dat ook heeft maar dan niet de nadelen? Haha ik blijf maar wensen en hopen maar je moet ook realistisch zijn: het 1 staat gewoon in verbinding met het ander. Lekkere stofjes even heel veel in de bovenkamer; lekkere stofjes extreem weinig daarna. 🙈

Hebben jullie nog tips voor gebruik en kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zo’n 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort.

Dit was een hele lap tekst (sorry daarvoor)!! Maar hopelijk leest het lekker weg en kunnen jullie mij nog mooie tips geven. Dat zou meer dan gewaardeerd worden. Ik ben overigens nieuw hier. Alvast bedankt voor alle reacties en voor nu nog een prettige avond allemaal!! Gr
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Krinus zei:
Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon?
Klik om te vergroten...
omdat je 10 pillen had liggen en jezelf niet in kon houden? Niet oordelend bedoeld btw, ik moet vooral heel hard lachen hier eigenlijk,
Krinus zei:
kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zo’n 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort.
Klik om te vergroten...
Valt hopelijk mee, ligt een beetje aan wat je gewend bent. Doe rustig aan de komende week, veel eten, goed slapen dan kom je er wel weer bovenop hoor.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks


Geloof jij echt alles?
Er is NIEMAND die 5-10gram 3mmc snuift op een dag.

Zelfs 1,5gram is gewoon veel en veel teveel. Iets meer research i.p.v. labrat spelen met uw lichaam.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook een soortgelijke stunt uitgehaald vorige week. Nu na 4 dagen iets aan de beterende hand. Vooral moe en brainzapperig hoofd.

Slapen, gezond eten, sporten en tijdje niks gebruiken en dan komt het vast wel weer goed. En dat spul niet meer in huis halen! Ik houd me normaal wel aan spelregels met dit soort stoffen, maar cravings als een gek met 3-m...
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks
CuriousExplorer zei:
Geloof jij echt alles?
Er is NIEMAND die 5-10gram 3mmc snuift op een dag.

Zelfs 1,5gram is gewoon veel en veel teveel. Iets meer research i.p.v. labrat spelen met uw lichaam.
Klik om te vergroten...
nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen met dezelfde ervaringen zijn.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Krinus zei:
nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind
Klik om te vergroten...
Als die van de brug springen, doe jij het dan ook?

Krinus zei:
Benieuwd of er meer mensen net dezelfde ervaringen zijn.
Klik om te vergroten...
Het forum staat vol met verhalen van mensen die er geen maat mee weten te houden.

En sjezus wat een lap tekst zeg 😂 dit is nuchter geschreven?
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#10
Krinus zei:
Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks

nee zeker niet maar ken mensen die 5 gram coke per dag weg werken en die staan ook nog steeds overeind. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. En tuurlijk er zijn altijd en overal opscheppers. Ik schrik ook van mun eigen verhaal zo ben ik met pillen varianten doorgaans echt niet. Maar nogmaals wou dat heerlijke en geile gevoel telkens weer voelen en absoluut niet snuiven na die verhalen overal. Vandaar ook de onderwerpregel 3mmc craving pellets. Benieuwd of er meer mensen net dezelfde ervaringen zijn.
Klik om te vergroten...
Purplext zei:
Ook een soortgelijke stunt uitgehaald vorige week. Nu na 4 dagen iets aan de beterende hand. Vooral moe en brainzapperig hoofd.

Slapen, gezond eten, sporten en tijdje niks gebruiken en dan komt het vast wel weer goed. En dat spul niet meer in huis halen! Ik houd me normaal wel aan spelregels met dit soort stoffen, maar cravings als een gek met 3-m...
Klik om te vergroten...
Oké thanks had jij er bij gedronken of andere drugs nog? Ik alleen water en taxi dus dat zal ook wel goed hebben gedaan. Met bijv 15 bier erbij en dan 10 pillen had ik zomaar om kunnen vallen. Als ik daar over nadenk begint het wel weer te kriebelen. Wil zeker nog niet dood. Maar achteraf is mooi wonen!! Was het maar zo makkelijk. Kijk naar alcohol bijv: daardoor krijg je ook dat FTW gevoel. En van eigenlijk alle harddrugs. Zou soms willen dat ik wat meer grenzen kende en deze ook wat meer zou stellen.
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#11
amaterasu zei:
3-mmc werkt inderdaad langer dan coke. Coke geeft je die eerste rush maar zakt vrij snel weer in. 3-mmc geeft een mindere rush maar werkt wel een stuk langer door, vooral je regelmatig bij pakt. Dan krijg je toch wel een flinke rush....zeg vanaf 400 mg. De geilheid is bij mij meteen aanwezig en houdt lang aan. Heb laatst nog 24 uur lang gemasturbeerd...pik viel er bijna af. :wink: Alleen klaar komen blijft moeilijk....kan wel ff duren:wink:
Klik om te vergroten...
Coke rush is echt lekkerder ben ik nu achter. Gaat mentaal echt dieper als je het mij vraagt (ook qua geilheid). Maar is natuurlijk ook veel duurder moet veel sneller bijpakken en zodoende dus ook weer veel slechter voor je neus. Bij 3 mmc overigens ook prima rush als je zat bij blijft pakken hoor. :wink: En ben er nu ook achter dat 3mmc toch wel redelijk wat met je serotonine doet. Toch nog wel crash en dip gekregen helaas. Was ook te mooi om waar te zijn. Maar pakte jij dan 400 mg aan pillen kort achter elkaar?
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Krinus zei:
Goedenavond Folks,

Gisteren voor het eerst 10 pellets van 150 mg 3mmc binnen gekregen. Ik ben heel erg geschrokken van mezelf aangezien ik me echt voor genomen had me aan max 500 600 mg over de hele dag te houden. Zou om 2 uur smiddags beginnen en dan 11 uur stoppen want dag erop werken.🙈 Maaruhhh.... Tja jullie snappen het al wel. Ik heb ze alle 10 op in een tijdsbestek van 14 uur ongeveer. 🤭 Zat ik tegen een overdosis aan kan iemand van jullie mij kan vertellen? Zal toch niet? Dit is 1,5 gram aan pillen bij elkaar en hoor verhalen van mensen die 5 tot 10 gram op een dag snuiven. En dan dagelijks. Al kunnen pillen er natuurlijk wel anders inhakken en 10 is veel dat weet ik ook. Op jellinek en dergelijke sites staat dat 1,5 x kilo lichaamsgewicht al een hele hoge dosis is in 1 x maar denk dat dat dan ook weer aan de veilige kant ingeschat is. Zijn drugsvoorlichtigingsinstanties en die spelen eerder op safe en kennen toleranties die mensen door andere drugs op hebben gebouwd natuurlijk niet. Ik weet ook niet of die pellets een mindere werking hebben dan bijv. capsules aangezien het echt mijn eerste 3mmc ervaring was. De website mag ik hier natuurlijk niet noemen maar ook daar had ik goed onderzoek naar gedaan en stond goed aangeschreven. Vandaag ontzettend moe (op werk meerdere keren hazenslaapjes) maar verder niet heel veel klachten gelukkig buiten een hardkloppingkje hier en daar tijdens gebruik en wat steekjes in arm lichaam. Maar hoop en ga er vanuit dat dat vooral spieren zijn. Terwijl ik toch niet heb geslapen vannacht en zondag op maandag ook al hele nacht had doorgetrokken op coke. Ik word van die shit gewoon zo teringgeil heerlijk gewoon!! 😍 Dat had ik vroeger met goeie pep ook alleen veel te verrot daarna en nog moeilijker niet kunnen eten en vooral niet slapen tov coke. Crashes duurde ook veel en veel langer. Was zo verrot telkens dus mee gestopt. Dus ben eigenlijk het lekkere geile rush gevoel van pep gaan zoeken in goede coke. En kan je vertellen dat is gelukt alleen is dit weer veel duurder en je moet maar bij blijven pakken wat natuurlijk ook de neus niet ten goede komt helaas. Nogmaals schaam mezelf er heel erg voor (van wtf heb ik gisteren toch weg zitten snoepen 😧) maar op het moment van bijpakken denk je alleen weer aan het pretgevoel en die rush en veel te weinig aan je gezondheid of dat er iets kan gebeuren als je de volgende pil er weer in mikt. Met ecstasy heb ik dit nooit op festivals en weet ik ook altijd maat te houden. 10 pillen kom ik nog niet half bij in de buurt dan. Dus kan iemand mij verklaren waarom ik wel 10 van deze pillen pakken kon? Ik weet overigens wel waar het aan ligt: wil continue dat lekkere en geile gevoel terug. Soort van craving naar neuken met je vriendin of als zij er niet is het web of diverse pornokanalen. Met 10 goede ecstasy 150 mg haal je het ziekenhuis volgens mij niet eens. Al zal het redelijk lange tijdstek van 14 uur ook een rol hebben gespeeld: ik ben toch heel benieuwd naar jullie ervaringen of dat iemand ook al een keer flink doorgetrokken is op 3mmc capsules of pellets.?!?

Had mezelf ook goed ingelezen hier en hoorde van de meeste mensen op de forums dat 3mmc niet zo verslavend is in craving als bij pillen of capsules. Maar ik vond het toch best een lekker goedje. Niet echt de extreme geilheid en rush die ik doorgaans van de coke heb die ik gebruik. Met coke zit dat nog dieper vind ik mentaal. De coke is tussen de 83% en 87% sterk (meerdere keren laten testen) dus gewoon echt goed spul. Zo ben ik door de jaren heen ook gaan leren waarderen wat goede coke is dus laatste jaren altijd bij dezelfde dealer en altijd tevreden doorgaans. Dus geen onzin met 3 voor 50 bijv want dan weet je dat er bij voorbaat al bijna een halve gram versnijdingsmiddel en andere rotzooi tussen zit. Drugs is natuurlijk altijd slecht maar kan uit ervaring vertellen dat zuivere coke veel en veel minder bijwerkingen heeft en verrot voor lichaam dan die versneden varianten. Maar het is nondeju wel een duur en verslavend goedje. Laatste tijd weer helemaal uit de hand gelopen periode met uitschieters van 5 tot 7 gram per week. Ga maar uitrekenen. Mijn spaarrrekening kan de maandelijkse uitgaven niet meer bijbenen. Met andere woorden: beetje op zoek naar een goedkoper en net zo leuk alternatief om die heerlijke rushes (en sorry ook op zoek naar die heerlijke onderdompelde geilheid die ik er steeds van krijg ) te blijven voelen. En dat hoopte ik na research dus in 3mmc te vinden aangezien daar veel over een “lichte mdma met vooral coke effecten’ werd gesproken. Na gisteren denk ik: tja het is lekker maar de echte rush van goede coke evenaart het niet helemaal voor mij. Al vond ik het nogmaals wel lekker. Dus twijfel ook heel erg de voordelen af: van die heerlijke maar dure coke en de toch wel (maar niet zo lekkere) 3 mmc. Jullie nog tips mbt tot de hele lekkere geile rush van coke? Een ander goedje miss wat dat ook heeft maar dan niet de nadelen? Haha ik blijf maar wensen en hopen maar je moet ook realistisch zijn: het 1 staat gewoon in verbinding met het ander. Lekkere stofjes even heel veel in de bovenkamer; lekkere stofjes extreem weinig daarna. 🙈

Hebben jullie nog tips voor gebruik en kunnen jullie mij al zeggen of die kater na zo’n 1500 mg aan pillengebruik 3mmc zeker nog gaat komen of dat dit gewoon een heel chill down drugs is als het aankomt op de crashes die volgen op dopamine en serotonine en alles tekort.

Dit was een hele lap tekst (sorry daarvoor)!! Maar hopelijk leest het lekker weg en kunnen jullie mij nog mooie tips geven. Dat zou meer dan gewaardeerd worden. Ik ben overigens nieuw hier. Alvast bedankt voor alle reacties en voor nu nog een prettige avond allemaal!! Gr
Klik om te vergroten...
Hi ,
Het klinkt alsof je de high zoekt van mdma/xtc , dat ga je alleen niet vinden met 3mmc . Ik gebruik zelf pellets van 180mg en slik er ook meerdere per avond alleen krijg je nooit die euforie als met xtc . In mijn ervaring ligt eraan wat voor avond je wilt als je je echt goed wil voelen kun je het beste met een grote dosis beginnen en daarna telkens wat bij pakken . Ik zelf vindt het soms heel fijn om lekker wijntjes te drinken en over een paar uur tijd met telkens een kwartje 2 pillen weg te slikken . Je voelt je dan net wat lekkerder en energieker zonder dat je wappie ervan wordt . Als je zoekt naar de high van xtc kun je beter met een hele pil (ligt eraan wat je tolerantie is ) (misschien heb je meer nodig )beginnen , alleen is de euforie van 3mmc niet te vergelijken met mdma of xtc . Ik vindt het wel een fijn goedje alleen je miet wel weten hoe je je wil voelen en hoeveel je dan gaat gebruiken . Ik heb zelf indd ook met pellets veel minder snel de neiging om bij te nemen als met poeder .
Ik zou dus eerder voor jou aanraden om goed te beginnen en daarna telkens wat bijpakken , anders is de high denk ik te teleurstellend voor je .
Ik zou 3mmc snuiven iedereen afraden het brandt enorm en de drang om bij te pakken is erg sterk , met pellets heb ik dat veel minder en kan ik nog wel tegen mezelf zeggen wanneer ik moet stoppen . Met snuiven heb ik geen rem , maar dit fucked echt je neus holte .
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#13
Summer zei:
Hi ,
Het klinkt alsof je de high zoekt van mdma/xtc , dat ga je alleen niet vinden met 3mmc . Ik gebruik zelf pellets van 180mg en slik er ook meerdere per avond alleen krijg je nooit die euforie als met xtc . In mijn ervaring ligt eraan wat voor avond je wilt als je je echt goed wil voelen kun je het beste met een grote dosis beginnen en daarna telkens wat bij pakken . Ik zelf vindt het soms heel fijn om lekker wijntjes te drinken en over een paar uur tijd met telkens een kwartje 2 pillen weg te slikken . Je voelt je dan net wat lekkerder en energieker zonder dat je wappie ervan wordt . Als je zoekt naar de high van xtc kun je beter met een hele pil (ligt eraan wat je tolerantie is ) (misschien heb je meer nodig )beginnen , alleen is de euforie van 3mmc niet te vergelijken met mdma of xtc . Ik vindt het wel een fijn goedje alleen je miet wel weten hoe je je wil voelen en hoeveel je dan gaat gebruiken . Ik heb zelf indd ook met pellets veel minder snel de neiging om bij te nemen als met poeder .
Ik zou dus eerder voor jou aanraden om goed te beginnen en daarna telkens wat bijpakken , anders is de high denk ik te teleurstellend voor je .
Ik zou 3mmc snuiven iedereen afraden het brandt enorm en de drang om bij te pakken is erg sterk , met pellets heb ik dat veel minder en kan ik nog wel tegen mezelf zeggen wanneer ik moet stoppen . Met snuiven heb ik geen rem , maar dit fucked echt je neus holte .
Klik om te vergroten...
Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen.

Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen?
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Krinus zei:
Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen.

Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen?
Klik om te vergroten...
Heb al heel lang geen 3mmc gedaan (gelukkig) maar denk dat het lekkere bij mij rond de 160mg zit voordat ik te ver ga en meer wil 😂 als ik daarvoor al heb gebruikt is het 180mg
S
SummerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Krinus zei:
Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno. 😍 Dus niet de love feeling van pillen.

Hoeveel pak jij max op een avond om de katers redelijk in toom te houden toch het lekkere gevoel van 3 mmc voor paar uur te krijgen, en je niet te verliezen in de hoeveelheid zodat je bijv niet kunt slapen?
Klik om te vergroten...
Maar sinds ik het al heel lang niet gedaan heb en de keren dat ik het wel deed ik er altijd in doorsloeg kan ik je geen juiste indicatie geven 😅
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krinus zei:
Nee dat zoek ik juist niet. Zoek die geile onderdompelde dopamine rush waar je lekker in je eigen wereld gaat op bijv muziek sex porno.
Klik om te vergroten...
3-FA heeft dikke dopamine affiniteit, die overwogen? Is geen entactogeen alleen, het heeft minieme serotonine affiniteit namelijk.
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#17
Summer zei:
Maar sinds ik het al heel lang niet gedaan heb en de keren dat ik het wel deed ik er altijd in doorsloeg kan ik je geen juiste indicatie geven 😅
Klik om te vergroten...
Heel verstandig van je! Daar ben je niet de enige in dit spul is zeer verleidelijk in craving zoals je overal kunt lezen. Heb vrijdag ook weer 900 mg op in pellets. Kon ook weer geen maat houden. Was heerlijk en minder last van dan eerste keer toen ik 1500 mg op had. Had bewust minder besteld afgelopen week om mezelf in te dekken. Had 6 x 180 mg besteld en had de helft daarvan bij mijn ouders thuis verstopt. Ik denk dan kan ik 2 x een mooi avondje van maken nu en over 2 maandjes ofzo. Maar gevoel was zo lekker weer gewoon. 😍 Dat ik de andere helft toch nog bij mijn ouders opgehaald heb. 🙈 Voor mij is het dus erg verstandig om gewoon niet teveel te bestellen. Want wat ik bestel moet op 1 of andere manier op. Kan dat lekkere gevoel gewoon niet weerstaan dan. Lukt vaak pas als ik een benzo gepopt heb. Maar ja die wil ik natuurlijk ook niet als snoepjes gebruiken.
C
CervenezvireLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
3-FA heeft dikke dopamine affiniteit, die overwogen? Is geen entactogeen alleen, het heeft minieme serotonine affiniteit namelijk.
Klik om te vergroten...
Ja 3fa is ook fantastisch spul. Lijkt heel veel op goede speed. Maar ook daar kon ik geen maat mee houden en dit sloeg nog veel erger door dan met 3mmc. 🙈

Wij hebben elkaar hier al over gesproken in privé conversatie van de week. Maar bedankt voor de tip! Ga dit zeker nog wel is bestellen maar dan wel normale hoeveelheden zodat ik mezelf niet in de vingers kan snijden met gevaarlijke dosissen. Want op dit spul voel je je alleen nog maar lekkerder en dan is het helemaal “meer meer meer”. Was 1ste keer compleet doorgeslagen met dit spul. Zal de hoeveelheden die ik op heb maar niet noemen maar gelukkig was ik nog een beetje wijs om de laatste 24 x 50 mg door te plee te spoelen. 4 nachten wakker op wat hazenslaapjes na na paar dagen. 😣 Bijna 2 weken last van gehad toen. Dat wil ik echt niet meer.

Wat ik wel heel fijn vindt bij 3fa is dat het bijna niks met je serotonine van doen heeft idd. Wat voor mij enorm scheelt in kater tov van bijv 3mmc. Als je het natuurlijk een beetje bij “gangbare” hoeveelheden houdt natuurlijk. Want als je teveel pakt en dagen niet slaapt kom je jezelf altijd tegen. Is echt het allerbelangrijkste voor het herstel kan ik helaas uit ervaring vertellen: goed slapen en geen nachten doorhalen. Of je slaap dezelfde dag meteen inhalen sochtends/smiddags als je nacht doorgetrokken hebt. Ik blijf het zeggen. Slaap doet wonderen daar kan geen pil tegenop!!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Krinus zei:
Ja 3fa is ook fantastisch spul. Lijkt heel veel op goede speed. Maar ook daar kon ik geen maat mee houden en dit sloeg nog veel erger door dan met 3mmc. 🙈

Wij hebben elkaar hier al over gesproken in privé conversatie van de week. Maar bedankt voor de tip! Ga dit zeker nog wel is bestellen maar dan wel normale hoeveelheden zodat ik mezelf niet in de vingers kan snijden met gevaarlijke dosissen. Want op dit spul voel je je alleen nog maar lekkerder en dan is het helemaal “meer meer meer”. Was 1ste keer compleet doorgeslagen met dit spul. Zal de hoeveelheden die ik op heb maar niet noemen maar gelukkig was ik nog een beetje wijs om de laatste 24 x 50 mg door te plee te spoelen. 4 nachten wakker op wat hazenslaapjes na na paar dagen. 😣 Bijna 2 weken last van gehad toen. Dat wil ik echt niet meer.

Wat ik wel heel fijn vindt bij 3fa is dat het bijna niks met je serotonine van doen heeft idd. Wat voor mij enorm scheelt in kater tov van bijv 3mmc. Als je het natuurlijk een beetje bij “gangbare” hoeveelheden houdt natuurlijk. Want als je teveel pakt en dagen niet slaapt kom je jezelf altijd tegen. Is echt het allerbelangrijkste voor het herstel kan ik helaas uit ervaring vertellen: goed slapen en geen nachten doorhalen. Of je slaap dezelfde dag meteen inhalen sochtends/smiddags als je nacht doorgetrokken hebt. Ik blijf het zeggen. Slaap doet wonderen daar kan geen pil tegenop!!
Klik om te vergroten...
The 3-FA movement is rising!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
The 3-FA movement is rising!
Klik om te vergroten...
gelukkig nieuw besteld :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."