Prima geslapen +- 9 uur.
![:)]()
En dat had ik ook wel echt nodig moet ik zeggen. Was echt helemaal op gisteren. Aangezien ik gisterenochtend na gebruik van de 10 pellets nog 1 mg etilozam op heb en zondag op maandag ook al nacht overgeslagen had (wat ik normaal nooit doe met coke om te zorgen dat ik mijn slaap pak en dag/nachtritme op pijl te houden, omdat ik uit ervaring weet dat dat het allerbelangrijkst is om snel weer de oude te zijn) denk ik nog steeds dat die crash morgen pas gaat komen. Ik voel mezelf verder echt goed en helemaal geen klachten mbt last op borst en blauwe ledematen enzovoort wat ik allemaal gelezen heb over dit spul bij hoge innames. Zou toch heel erg belastend voor hart en dergelijk moeten zijn. Maar als dat niet zo is en dit de crash of dip is die het zou moeten zijn na 1,5 gram aan pellets (!!) in 14 uur dan vind ik dit toch wel heel lekker spul hoor. 😛
Kan het gewoon niet geloven dat dat waar zou zijn dus hou nog even slag om de arm. Maar dan twijfel ik serieus om vaker dit te gaan bestellen voor gebruik in het weekend ipv coke. Je eigen gruwelijk kut, down agressief voelen (geagiteerd wat jij zegt) is namelijk voor bijna iedereen de reden het gebruik een aantal dagen uit te stellen of als de echte junks steeds weer elke dag te gebruiken.
Maar hoe gaat het nu met jou? Voel je jezelf al weer beter dan gisteren? Nogmaals goed en lang slapen is echt prio nummer 1 om snel weer de oude te zijn is mijn ervaring na jarenlang coke. Ik zal je pm nog wel effe op de hoogte houden hoe het morgen gaat.
Precies zoals ik ook dacht. Rond oud en nieuw grammetje weggewerkt in 2 avonden. Goed gegeten, lekker geslapen. Geen hartkloppingen, geen kater. Te mooi om waar te zijn, dus nieuwe bestelling onderweg, want wilde nog 1 weekendje genieten voordat m'n goede voornemens in gingen (die gingen in op 10 januari).
Dus toen even flink los gegaan 2 dagen en de kater 2 dagen uitgesteld met dit spul. Weer goed gegeten en geslapen. Niks aan het handje, zelfs een afterglow.
Ik wist wel dat ik te ver was gegaan en 10 januari was de afspraak met mezelf en daar heb ik me dus wel aan gehouden.
24 uur na stoppen begonnen de eerste klachten te komen. Typische serotonine tekort klachten; wattig hoofd, hinkelende hersens, doodmoe en niet te stillen honger.
Met speed en cocaïne heb ik dit echt niet.
Ik heb vannacht uiteindelijk geslapen met een hulpmiddel. Vandaag mezelf maar helemaal uitgeput met fitness en uren fietsen in de hoop dat ik weer uit mezelf kan slapen vannacht.
Wat te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook! Maar zo te lezen, lijk je beetje op mij en moet je het zelf ervaren. Ik hoop alleen dat je niet te hard je kop hoeft te stoten. Hoor graag hoe je je komende dagen voelt!