#1
Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!!
Ik zou zeggen probeer eens een keer niet te gebruiken. Dan kun je zien of je er dan erge drang naar hebt of nietHoi allemaal, ik heb een vraagje. ik gebruik dus regelmatig wel eens 3CMC, en dan soms 2 keer per week met uitgaan of feestjes. buiten dat gebruik ik het nooit in mijn dagelijks leven en heb er ook nooit echt behoefte ofzo aan gehad. Ik doe het echt puur als ik op stap ga of een feestje heb waar meerdere mensen ook gebruiken. Maar dit is dus soms wel elke week. Als ik dan gebruik verbruik ik meestal in mijn eentje ongeveer 300mg op een hele avond/nacht verwacht ik.
maar mijn vraag is ben ik nu verslaafd? want ik kan er gewoon vanaf blijven maar vind het wel zo leuk dat ik het dus best regelmatig gebruik.
Ja, door drugs ga je je beter voelen maar dat is ook het gevaar. Ik ben zelf verslaafd geweest aan sos maar dat verhaal van mij is terug te lezen bij "stel je voor topic" als je het niet kunt vinden moet je me ff een prive bericht sturenHoi ik kom toch even terug hierop. Ik merk dat ik heel veel moeite heb om ervan af te blijven. Ik ben 21, lekker tussenjaartje, werk fulltime en heb dan soms gewoon lekker avondje vrij en dag erna dan ook. Maar doordat ik het de laatste vaak op stap doe kan ik eigenlijk niet echt stappen zonder te gebruiken. enigzins werkt het positief bij mij, want ik ben er veel socialer en gezelliger door, mindere kater en online gelezen dat het minder slecht is dan elke keer heel zat zijn. maar alsnog vind het toch lastig dat ik moeite heb om er af te blijven als ik op stap ga. is dit al een reden om even met mijn huisarts te praten of heeft iemand tips?? alles is welkom!
Ja ik kan het wel, ligt er eigenlijk aan metJa, door drugs ga je je beter voelen maar dat is ook het gevaar. Ik ben zelf verslaafd geweest aan sos maar dat verhaal van mij is terug te lezen bij "stel je voor topic" als je het niet kunt vinden moet je me ff een prive bericht sturen
Heb je al eens geprobeerd het niet te doen tijdens uitgaan? Ik was zelf verslaafd aan sos en ben daarom express een hele tijd niet naar feesten en op stap gegaan totdat ik sterk genoeg was.
Dit is bullshit. Appels met peren vergelijken.online gelezen dat het minder slecht is dan elke keer heel zat zijn.
Zeker, zou dat 100% doen. Je bent er nu nog op tijd bij. Het kan echt veel slechter aflopen.is dit al een reden om even met mijn huisarts te praten of heeft iemand tips?? alles is welkom!
Goedemorgen, ik meng me ff in het gesprek, heb alles gelezen en wat je hier nu zegt is een enorme stap! Je mag echt trots zijn op jezelf, en nu dit vasthouden en doorgaan, blijf geloven dat je het niet nodig hebt om het naar je zin te hebben, je bent een goed persoon van jezelf zonder shit.Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!!
Ik vind het ook absoluut heel lastig om ervan af te blijven, ookal is t 2 week geleden dat krijg je juist het idee dat je makkelijk zonder kan, en dan gebruik je toch met de gedachte dat je het onder controle hebt.dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor
mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik
zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo…
Zelfs als het minder schadelijk zou zijn dan dronken worden maakt het dit middel niet onschadelijk. Elke dag cocaïne snuiven omdat crack erger is maakt het niet gezond.Hoi ik kom toch even terug hierop. Ik merk dat ik heel veel moeite heb om ervan af te blijven. Ik ben 21, lekker tussenjaartje, werk fulltime en heb dan soms gewoon lekker avondje vrij en dag erna dan ook. Maar doordat ik het de laatste vaak op stap doe kan ik eigenlijk niet echt stappen zonder te gebruiken. enigzins werkt het positief bij mij, want ik ben er veel socialer en gezelliger door, mindere kater en online gelezen dat het minder slecht is dan elke keer heel zat zijn. maar alsnog vind het toch lastig dat ik moeite heb om er af te blijven als ik op stap ga. is dit al een reden om even met mijn huisarts te praten of heeft iemand tips?? alles is welkom!
Gecontroleerd gebruik is de droom van elke verslaafde. Het gaat misschien een tijdje goed maar ook altijd weer fout. Drink een tijdje geen alcohol, dan zal het wat makkelijker worden om niet te gebruiken.dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor
mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik
zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo…
Ik vind het ook absoluut heel lastig om ervan af te blijven, ookal is t 2 week geleden dat krijg je juist het idee dat je makkelijk zonder kan, en dan gebruik je toch met de gedachte dat je het onder controle hebt.
Ik ben vaak echt enorm in tweestrijd, wel, niet, wel, niet, zeg zovaak niet gebruiken tegen mezelf je weet hoe slecht het is, maar na een paar drankjes word de verkeerde keuze toch sneller gemaakt.
Als je trouwens privé wil praten of iets hierover stuur me maar een berichtje! Ik ben nog wel ff wakker.
Je hebt de ene verslaving ingeruild voor de andere vrees ik.ik heb dit dus ook.. als ik 3cmc gebruik wordt ik socialer, praat meer voel me top en heb de beste seks ever. Maar daar loert nu net het gevaar.. doordeweeks ben ik moe van het werken en heb geen zin in seks.
ik heb een coke probleem gehad, gebruikte drie gram op een dag toen ik in contact kwam met 3cmc. Stukken goedkoper en makkelijk aan te komen. Heb ook een tijd in een afkickkliniek gezeten, maar nu ben ik weer thuis en merk ik dat niet het coke gebruik maar eerder het 3cmc gebruik weer toeneemt.
mijn partner vind het prima zeker omdat dat weer een garantie op seks is.
Ik probeer het nu doordeweeks niet te doen en alleen in het weekend dan.
Maar dat neemt niet weg dat het de hele dag in mijn hoofd zit. nu ik dit typ heb ik ongeveer 1 gr op en vrees ik alweer voor de kater van morgen (vandaag?)…
Ik ben er bang voor inderdaad..Je hebt de ene verslaving ingeruild voor de andere vrees ik.
Zoek hulp voordat ‘t weer net zo erg is als met coke. Dat gaat gebeuren namelijkIk ben er bang voor inderdaad..
Ja klopt je hebt gelijk.. ik gebruik nu weer voor de zevende dag op rij zo’n 500mg savonds. Waardoor ik dus weer niet kan slapen en dan een halfje Bromazolam moet pakken om nog iets van slaap te hebben. Het probleem is ook dat het dus nooit “op” is. Ik heb een tijd geleden een enorme hoeveelheid besteld met het idee als ze het verbieden dan heb ik nog wat liggen. Overdag kan ik er prima van af blijven maar ik merk dat het nu echt savonds is dat ik er trek in krijg. Maar dat is ook omdat ik dan vele malen makkelijker intiem kan zijn met mijn partner, en dus wilde lange nachten heb. normaal zonder de 3cmc ben ik helemaal niet zo. dus hij vind het gebruik (op dit moment) helemaal prima natuurlijk😅Zoek hulp voordat ‘t weer net zo erg is als met coke. Dat gaat gebeuren namelijk![]()
Denk je dat of zegt hij dat ook tegen je?dus hij vind het gebruik (op dit moment) helemaal prima natuurlijk😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."