Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3CMC gebruik

3CMC gebruik

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Snuifduif34Lid
01-01-2024, 00:00
#1
thetrusted zei:
Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!!
Klik om te vergroten...
Goedemorgen, ik meng me ff in het gesprek, heb alles gelezen en wat je hier nu zegt is een enorme stap! Je mag echt trots zijn op jezelf, en nu dit vasthouden en doorgaan, blijf geloven dat je het niet nodig hebt om het naar je zin te hebben, je bent een goed persoon van jezelf zonder shit.
Ga zo door pik.
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#2
dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor
mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik
zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo…
S
Snuifduif34Lid
01-01-2024, 00:00
#3
thetrusted zei:
dankjewel!!! ja het ding is, ik hoef er niet perse vanaf want ik kan ermee alsnog gewoon een leuke avond hebben. ik heb nu antwoord voor
mezelf dat ik ook gewoon nog steeds een hele leuke avond kan hebben zonder die rotzooi, en dat voet heel fijn!! maar ik vind het gewoon heel lastig in te schatten wanneer het zegmaar gewoon to much word ofzo… dus ik
zorg dat ik gewoon nu stuk minder op stap ga ook, minder verleiding. en als ik wil gebruiken alleen als het iets toevoegt zolang het niet te vaak is ofzo…
Klik om te vergroten...
Ik vind het ook absoluut heel lastig om ervan af te blijven, ookal is t 2 week geleden dat krijg je juist het idee dat je makkelijk zonder kan, en dan gebruik je toch met de gedachte dat je het onder controle hebt.
Ik ben vaak echt enorm in tweestrijd, wel, niet, wel, niet, zeg zovaak niet gebruiken tegen mezelf je weet hoe slecht het is, maar na een paar drankjes word de verkeerde keuze toch sneller gemaakt.
Als je trouwens privé wil praten of iets hierover stuur me maar een berichtje! Ik ben nog wel ff wakker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."