#1
Goedemorgen, ik meng me ff in het gesprek, heb alles gelezen en wat je hier nu zegt is een enorme stap! Je mag echt trots zijn op jezelf, en nu dit vasthouden en doorgaan, blijf geloven dat je het niet nodig hebt om het naar je zin te hebben, je bent een goed persoon van jezelf zonder shit.Ik wil even kleine update geven, ik probeer als ik graag opstap wil mij met andere vrienden te combineren die niet gebruiken. gister hele leuke avond gehad op stap zonder iets te gebruiken en had er eigenlijk ook 0 behoefte aan!!
Ga zo door pik.