#1
Iemand ooit gedaan? Enige tips? Het lukt me niet om de 3MMC in een capsule te krijgen. Wil het 't liefst proberen voordat ik geld uitgeef aan voorgevulde capsules.
Afwegen , een kladbladje dubbel vouwen , poeder er op en zo in de gelcap laten glijden.Iemand ooit gedaan? Enige tips? Het lukt me niet om de 3MMC in een capsule te krijgen. Wil het 't liefst proberen voordat ik geld uitgeef aan voorgevulde capsules.
Yup. Heb gelatine capsules.Wel zorgen dat je capsules hebt die snel oplossen.
3 capsules?! Ik weet niet welke maat je hebt maar dat is vaak enorm veel.Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?
Het zijn best wel kleine haha. Ik voel me nog gewoon goed gelukkig.3 capsules?! Ik weet niet welke maat je hebt maar dat is vaak enorm veel.
Ik zou even lekker afwachten en rustig aan doen…
Ah ok! Hou het even in de gaten. Ik zou toch lekker een weegschaal aanschaffen als ik jou was. Voelt misschien net wat veiliger, zijn niet duur en makkelijk te verstoppen als dat moet! Enjoy de 3M!Het zijn best wel kleine haha. Ik voel me nog gewoon goed gelukkig.
Zal het overwegen, bedankt! Ik voel me nu wel best hyper, komt vast hier door. Hoop dat de andere effecten volgen.Ah ok! Hou het even in de gaten. Ik zou toch lekker een weegschaal aanschaffen als ik jou was. Voelt misschien net wat veiliger, zijn niet duur en makkelijk te verstoppen als dat moet! Enjoy de 3M!
Yup.heb je wel grlantine capsules gebruikt?
heb je wel grlantine capsules gebruikt?Zal het overwegen, bedankt! Ik voel me nu wel best hyper, komt vast hier door. Hoop dat de andere effecten volgen.![]()
Ja weegschaal is beter, al kun je met de 3-mmc idioot veel pakken en dan voel ik me alleen misselijker en veel brakker achteraf, dus redelijk safe in vergelijking met ander spul dat kun je beter afwegenAh ok! Hou het even in de gaten. Ik zou toch lekker een weegschaal aanschaffen als ik jou was. Voelt misschien net wat veiliger, zijn niet duur en makkelijk te verstoppen als dat moet! Enjoy de 3M!
T kan ff duren als je slikt. Heb je poeder of kristal?Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?
Oh dit is van vannacht haha!Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?
Veel gegeten ervoor?Even een update: Ik heb zojuist voor het eerst capsules gevuld met 3MMC. Ik heb er 3 genomen, elk bijna vol. Nu is het een uur later en voel ik helemaal niks. Duurt het echt zoveel langer om iets te voelen? Ik heb thuis niet zo'n kleine weegschaal dus ik weet ook niet echt hoe veel ik heb genomen (Ja, stom, weet ik maar ik woon thuis en als ik zo'n weegschaal koop is het nogal verdacht). Hoe dan ook, weet iemand meer?
Nog late reactie, maar was info aant zoeken mbt zelf capsules vullen en kwam oa hier terecht. Had zelfs geen weet van dit verbod, gebruik namelijk al jaren metalen rietjes, niet zozeer voor het milieu, maar presenteert mooier en drinkt fijner n wordt koud.Moet er wel bij vermeldeb dat sinds vorige week plastic rietjes verboden zijn in Europa.
rustig dat verbod geldt niet voor de consumenyNog late reactie, maar was info aant zoeken mbt zelf capsules vullen en kwam oa hier terecht. Had zelfs geen weet van dit verbod, gebruik namelijk al jaren metalen rietjes, niet zozeer voor het milieu, maar presenteert mooier en drinkt fijner n wordt koud.
Nog niet aan een kladblaadje gedacht, dankje!!Afwegen , een kladbladje dubbel vouwen , poeder er op en zo in de gelcap laten glijden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."