Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PIHP: wat te verwachten

A-PIHP: wat te verwachten

42 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna psychose gehad door die troep. Kan het niet echt aanraden. Stinkt ook heel erg. Hoge hartslag en lang niet kunnen slapen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Ik vind dit toch best flinke dosissen. Ik had 30mg genomen en stond zo strak als een bos uien. Ging zo hard dat ik continu met mijn vingers aan het friemelen was en een kop trok als een spookdiertje. Misschien leuk op een hardcore-feest, maar bij vrienden op de bank was het wat veel van het goede.

Er was ook zeker wel sprake van een comedown waarbij ik me niet zo prettig voelde.

Mocht ik het nog eens doen zou ik een stuk minder nemen. Ik moet er niet aan denken hoe ik er op 50mg bijgelopen had.

Overigens mijn hartslag gemeten uit nieuwsgierigheid, die was wel verhoogd maar zat nog best binnen de grenzen van het redelijke.
Klik om te vergroten...
Snap ik maar is ook afhankelijk van tolerantie.
Ik heb al eens 120mg a-pihp in 1x gesnoven.
Ging ook tyfus hard maar ik leef nog, raad het wel niet aan.

1620993075198.png
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Snuiven kan m'n neus niet meer verdragen.Toch geeft de juiste dosis snuif een sterke dopamine rush vergelijkbaar met cocaĆÆne.
20mg is een standaarddosis, 50mg als je echt die rush wil voelen.

Tegenwoordig vape ik het wel ipv snuiven.
Persoonlijk geeft het mij een rustgevend effect, zeer ontspannen. Dit doe ik in een methpijpje.
Maar er zijn fijnere dingen om te vapen zoals crystal meth, mdphp en a-php.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit toch best flinke dosissen. Ik had 30mg genomen en stond zo strak als een bos uien. Ging zo hard dat ik continu met mijn vingers aan het friemelen was en een kop trok als een spookdiertje. Misschien leuk op een hardcore-feest, maar bij vrienden op de bank was het wat veel van het goede.

Er was ook zeker wel sprake van een comedown waarbij ik me niet zo prettig voelde.

Mocht ik het nog eens doen zou ik een stuk minder nemen. Ik moet er niet aan denken hoe ik er op 50mg bijgelopen had.

Overigens mijn hartslag gemeten uit nieuwsgierigheid, die was wel verhoogd maar zat nog best binnen de grenzen van het redelijke.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Snap ik maar is ook afhankelijk van tolerantie.
Ik heb al eens 120mg a-pihp in 1x gesnoven.
Ging ook tyfus hard maar ik leef nog, raad het wel niet aan.

Bekijk bijlage 21755
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, maar leek me wel een goede aanvulling voor degenen zonder tolerantie die meelezen :wink:
A
AzraƫlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook eens geprobeerd. Wees er voorzichtig mee. Ik last 20mg common dose smoked. Goed ik leg was as op mijn pijpje en daarop het spel. Eerst klein trekje... Ja ik smaak het minimale moodlift... Nog eens! Zelfde effect.. ok leuk maar niet speciaals... Ik besluit om de rest v pijpje te roken. Grote vlam dikke sleur...brandde in de keel...
FUCK....mijn hartslag schiet omhoog en daarbij begint mijn hart nog eens keihard te slaan.. Mijn adem wordt afgespeeld en ik krijg een paniekaanval. is dit een OD en ga ik iets krijgen.... Ok blijf kalm, adem gewoon.. ik had 2 ml etiz klaar gezet. Naar binnen. Ok shit.. naar buiten in paniek verhoogde hartslag .. rustig blijven ik heb dit al meegemaakt met pyro's en coke... Gelukkig betert het door de etiz... Zeer on prettig.
Ik besluit vanaf nu per 5 a 10mg te roken.. De effecten zijn moodlift wakker droge mond. Smaak lijkt op zijn broertjes.. nog wat etiz nemen, citrulline voor cardiovasculair stelsel.. en we kunnen weer redosen.
Het is IDD moorish... Maar vergeet niet less is more... Iets te veel fuck en je denkt dat je gaat sterven..benauwelijk!
Cheers! Be careful
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??


Heb het weggegooid.

image.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Big D-licious zei:
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??


Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
Klik om te vergroten...
What the fuck.
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#8
Big D-licious zei:
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??


Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
Klik om te vergroten...
Rommel
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
verslaving en en een hoopje psychische stoornissen achteraf.
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
verslaving en en een hoopje psychische stoornissen achteraf.
Klik om te vergroten...
Niets meer en niets minder inderdaad
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Big D-licious zei:
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??


Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
Klik om te vergroten...

Dit spul is ernstig leip en corrosief. Mijn aders, achterste en longen hebben hier zwaar onder geleden. Ik zou zeggen, goed dat je het hebt weggegooid.

En wat te verwachten, ja dit:
De Apotheker zei:
verslaving en en een hoopje psychische stoornissen achteraf.
Klik om te vergroten...
Een hoop psychotische wanen, eenzaamheid en isolatie, een zieke obsessie naar de volgende hit/shot, een lichaam en geest dat totaal kapot gaat. Dat ongeveer.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dat ooit ook geprobeerd, maar ik wil niet herhalen. Ik zat een dag dat hele dag vanaf middag/avond te snuiven. Ik begon met zeer kleine leintjes van misschien 0,3 cm x 3cm naar misschien zelfs 3 of meer keer zo groot. Ik snoof de hele nacht door, want ik wilde steeds die coke rush voelen. Ik snoof dan soms om elk half uur een leintje. De rush was lekker, maar ik moestte daarvoor steeds meer snuiven. Ik heb de hele nacht niet geslapen, maar ik was keihard wakker. Ik moest werken, ik ging naar werk met enorme hoeveelheid kracht. Ik kon eindeloos bezig zijn de hele dag en de kracht raakte niet op. Ik heb dat de hele volgende dag gevoeld en de volgende nacht ook niet geslapem. Die dag voelde ik me helemaal verrot. Ik kon niet eens meer denken, ik ging voor 20 uur al naar bed. Dat lijkt lekker en is heel erg verslavend en daarnaar ben je naar de tiefus.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Zoals met alle pyro's veroorzaakt a-PiHP kortdurend een euforische roes, waarna de effecten snel zakken en er een energiek maar niet heel euforisch gevoel overblijft. Daardoor onstaat zin om nog meer te nemen. Het probleem is dat het middel best lang blijft doorwerken. Als je telkens een dosis erbovenop neemt, dan kan je daardoor last krijgen van ongewenste bijwerkingen zoals hartkloppingen, paniekaanvallen, soms hallucinaties (van a-PiHP is dat niet bekend maar bij soortgelijke middelen is dat wel gebleken). Ik denk dat mensen de 'geen craving' en 'geen kater' vergelijken met andere pyro's, en die zijn best wel ernstig.

Sowieso is maar heel weinig bekend over deze stof. Dus doe voorzichtig zou ik zeggen.

A-PIHP Basic Information​

TripSit Factsheets - A-PIHP

A case of intoxication with a new cathinone derivative α-PiHP – A presentation of concentrations in biological specimens​


www.sciencedirect.com

A case of intoxication with a new cathinone derivative α-PiHP – A presentation of concentrations in biological specimens

Cathinones are currently the second largest and the second most frequently seized group of new psychoactive substances (NPS). One of the most recent s…
www.sciencedirect.com www.sciencedirect.com

A-PiHP first test and first impressions​

a-pihp experience​

Klik om te vergroten...
Dit is pittig accuraat.
Mooie research!

Maar het frituurt je hersenen wel degelijk bij frequent gebruik, vooral als je er benzos bij neemt.

Het blijft ook de hele tijd in je hoofd spoken en omdat de beloning groot en inspanning klein is beginnen andere dingen je niet meer te boeien. Waarom harder werken voor minder dopamine als je een quick fix kan krijgen. Rewires je beloningssysteem helemaal naar de klote.

M'n focus en aandacht wat vroeger behoorlijk goed was is helemaal naar de vaantjes. Hoop op herstel in de hersenen maar de tijd zal het uitwijzen.

Pluggen is kut, veel nare neveneffecten.

Snuiven neukt je sinussen vrijwel direct voor meerdere dagen.

Vapen geeft wel een goede high maar werkt snel uit (~30m) en geeft na stimulatie.

Probleem hierbij is dat het nƩt iets compulsiever is dan A-php waardoor je begint te stapelen en de nastim het je teveel wordt; paranoia, strakke spieren, abnormale hartslag,...

Don't try this at home. Tenzij je je hersenpan in een broodje bapao wil veranderen.

NIET. DOEN.

Een vriend van me wou eens proberen en had een gram besteld, denkende dat hij het wel zou kunnen beheersen. Alles op in 1 sessie, kon niet stoppen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Uppers en downers combineren zorgt vooral voor een wankele balans waarbij de risico's van beide middelen gecombineerd worden. Je zit met verschillende werkingstijden en als het ene middel begint uit te werken dan wordt er naar het volgende gegrepen. Dat hoeft niet altijd acuut gevaarlijk te zijn (zoals een lage dosis benzo's tegen de plafonddienst van speed). Maar het verhoogt wel de kans op (lichamelijke) afhankelijkheid, en stelt het drugsgebruik in staat om steeds extremer te worden. In die zin is het beter als je even op de blaren zit van het ene middel. Want dan leer je er een beetje met beleid mee omgaan. Als je een dikke stim-kater gaat oplossen met benzo's dan blijft het excessieve gebruik ook makkelijker standhouden.
Klik om te vergroten...
Kan dit beamen.

Zelfs met een teenie weenie beetje benzo, stelde dat me in staat om redelijke nachten te hebben en daardoor de volgende dag toch weer even aan de speed omdat ik me okƩ voelde en ook omdat ik in het achterhoofd had dat ik wel weer zou kunnen slapen met weer een benzo...
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Big D-licious zei:
Uiteindelijk niet gebruikt omdat het enorm corrosief bleek richting metaal(!) en andere drugs. Het zat in een blikje met oa 3MMC en keta. Na een paar weken was zowel de 3MMC als de keta helemaal bruin uitgeslagen. Daarnaast had ik er een sleutelhanger in liggen die helemaal was gaan eroderen.

Hoe leip is dit spul??


Heb het weggegooid.

Bekijk bijlage 32835
Klik om te vergroten...
Holy shit, what the fuck?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er staat al veel nuttige informatie in deze thread, maar nog een kleine toevoeging. Toen a-php verboden werd, werd a-pihp langzaam bekend als de beste vervanger (hoewel het al een tijdje op de markt was). In het begin was bijna niemand er echt over te spreken. In vergelijking met a-php is het extreem pijnlijk om te snuiven (waardoor je het bijna wel moet vapen), het is minder potent, maar nog belangrijker: het mist een stukje euforie dat bij a-php veel sterker aanwezig was. Je krijgt zegmaar wel de rush, maar niet de voldoening van a-php. Je herdoseert en herdoseert zonder ooit op een punt te komen dat je zegt ā€œdat was lekker en voor nu wel even genoegā€. A-php was al een gevaarlijke drug (zwaar voor je lichaam en erg verslavend), maar het had nog wel zijn leuke kanten, maar bij a-pihp bereikte de dalende lijn van mdpv, a-pvp, a-php eindelijk zijn ondergrens. Ik kan het niet aanraden. Ik heb al teveel ervaringsverslagen gelezen in de trant van ā€œik vind het eigenlijk niet leuk, maar ik neem toch nog wat bijā€. Het gezonde verstand heeft dan ineens niet meer de regie. In de categorie ā€œflakka-achtigenā€ is alleen mdphp nog wel interessant, maar de kwaliteit laat meestal te wensen over. En dan heb je nog het qua effect aanverwante nep (en het inmiddels verboden hexen). Iets minder gevaarlijk, maar nog altijd enorm oppassen. Dan ben je beter af met het sporadisch gebruik van klassieke stimulantia.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha net zoals je zegt, de meningen lopen erg uiteen. Dusja, wat te verwachten, well, dat het stinkt šŸ˜‚
Tip, just smoke it šŸ˜‚šŸ˜‚
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is puur eigen afhankelijk.
Ik vind er niks aan.
@De Apotheker en @Snuffelaar houden er van.

šŸ¤·ā€ā™‚ļø
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk dat vooral de roa mee telt bij dit soort rc's (drugs).
De rush die je van het vapen krijgt evenaard de rush niet van snuiven etc..

Zelfde als O-pce , eens ik dat gevaped had was snuiven ook niet meer aan de orde..
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
rook het van de folie en hou etizolam bij de hand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."