Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromozolam pellets issues

Bromozolam pellets issues

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet wat je moet gaan kunnen verdragen, om een relaxer leven tegemoet te gaan.. Maar je mag best aannemen, dat je jezelf ernstig in de maling neemt.
Pijn moet je accepteren en je moet in een gezonde toekomst gaan geloven, want je zult niet zomaar van je verslavingen afkomen.

Wees eerlijk tegen jezelf.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sinds augustus zwaar verslaafd aan Bromozolam (en gebruik Lorazepam en Oxazepam op voorschrift). Mn huisarts deed moeilijker omdat ik eerder door mn voorraad Lora/Oxa was omdat ik soms wat extra neem bij stress/paniek etc. Toen ik nog bij de GGZ zat was dat geen probleem en kreeg ik gewoon een nieuw recept als het op was. De huisarts deed moeilijk en begin augustus zou ik daarom 1.5 week zonder zitten. Ik heb al eens eerder proberen te minderen maar dat was een hel en dus niet gelukt. Dus in 1.5 week cold Turkey helemaal zelf afkicken zag ik niet zitten en raakte ik totaal van in paniek. Dus toen heb ik zelf Bromazolam besteld. Begonnen met pillen van 2.5 mg, toen naar 3mg en inmiddels zit ik op 4.5 mg.

Ik sta op de wachtlijst voor de detox om van alle benzo's te stoppen, maar dat wordt op zijn vroegst pas volgend jaar ergens. Dus tot die tijd moet ik gewoon door blijven gebruiken. Mijn huisarts wil hierin ook niks voor me betekenen ofzo.

Nou bestel ik mijn RC's altijd bij verschillende vendors. En nou heb ik per ongeluk nieuwe Bromazolam bij een andere vendor besteld dan de vorige keer. En deze pilletjes zijn echt een stuk kleiner dan die vorige, dus moeilijker door midden te breken.

Vendor A
20231105_131657.jpg
Vendor B:

20231105_131720.jpg

Mn tolerantie begint op die 4.5 mg ook alweer op te lopen. Eerder moest ik echt binnen 20 minuten in bed liggen omdat ik anders KO was, nou lig ik eerst nog uren naar het plafond te staren. Vannacht dus later toch nog een keer 3mg genomen, totaal 6mg. Toen heerlijk geslapen tot half 1 vanmiddag🙈

Maar goed, om nou helemaal nu al naar 6mg over te gaan wil ik eigenlijk ook nog niet.
Dus kan ik die pillen niet kapot stampen en dan de helft in een capsule doen?
Je hebt ook Bromazolam poeder ipv pellets. Dus kan ik dit niet ook gewoon vermalen en dan snuiven? Of heb je dan wel echt dat andere poeder nodig?
Of zal ik gewoon weer bij die oude vendor bestellen en dat ik die kleintjes heel slik en dan van die oude weer halfjes van maak?
Ik heb geen zin om straks in januari/februari op 12mg te zitten ofzo🫣
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een niet volledig betrouwbare methode, maar die voor jouw doeleinden waarschijnlijk toch geschikt genoeg is, is het volgende:

Weeg 10 pellets af, waardoor je dan weet welk gewicht aan pellet overeenkomt met 30 mg bromazolam.

Dus stel 10 pellets wegen 500 mg, dan komt dat overeen met 30 mg bromazolam. Voor 4,5 mg bromazolam heb je dan dus 75 mg pellet nodig.

Je kunt de pellets helemaal tot fijn egaal poeder stampen met een mortier en vijzel en dan capsules vullen met het pelletpoeder.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
O, ga a.u.b. geen benzo's snuiven. En al helemaal geen pure poeders van benzodiazepines als je daar al aan zou geraken. Daar moet je echt volumetrisch mee doseren en een goede homogene bekende oplossing maken.

In jouw geval:

Weeg netjes een hoeveelheid pelletpoeder af, die overeen komt met de dosis bromazolam die je wilt nemen en neem dat gewoon oraal in.

Je zou hiermee dus ook i.p.v 4,5 mg een dosis van 4 mg kunnen nemen. Je zou zelfs kunnen proberen af te bouwen in dosis, maar goed....

Ik denk dat het geen overbodige luxe is om jouw tolerantie niet in veel te hoog tempo te laten toenemen. Dus neem zo min mogelijk, maar dat snap je zelf ook wel. Sterkte in ieder geval en let op jezelf!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
O, ga a.u.b. geen benzo's snuiven. En al helemaal geen pure poeders van benzodiazepines als je daar al aan zou geraken. Daar moet je echt volumetrisch mee doseren en een goede homogene bekende oplossing maken.

In jouw geval:

Weeg netjes een hoeveelheid pelletpoeder af, die overeen komt met de dosis bromazolam die je wilt nemen en neem dat gewoon oraal in.

Je zou hiermee dus ook i.p.v 4,5 mg een dosis van 4 mg kunnen nemen. Je zou zelfs kunnen proberen af te bouwen in dosis, maar goed....

Ik denk dat het geen overbodige luxe is om jouw tolerantie niet in veel te hoog tempo te laten toenemen. Dus neem zo min mogelijk, maar dat snap je zelf ook wel. Sterkte in ieder geval en let op jezelf!
Klik om te vergroten...

Dankjewel voor je reacties🥰
Dan ga ik het wel zo doen idd.
Heb toevallig van de week nog 200 lege capsules besteld, dus dat komt wel goed dan. Moet alleen nog een vijzel kopen, maar die stond al op mn lijstje.
Wil idd niet dat die tolerantie straks helemaal torenhoog is. Maarja moet toch nog een paar maanden zien te overbruggen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Dus tot die tijd moet ik gewoon door blijven gebruiken.
Klik om te vergroten...
Perenijsje zei:
Maarja moet toch nog een paar maanden zien te overbruggen.
Klik om te vergroten...
Blijf je in je eigen leugens geloven?

Je weet dat dit niet “moet”. Je “moet” ook niet cold turkey stoppen van iemand, maar de situatie waarin je nu zit werd je wel al voor gewaarschuwd nog voor de eerste keer dat je broma bestelde. Nogmaals, je hebt gezien wat het met andere gewaardeerde forummers heeft gedaan. Ik snap dat een verslaafd brein lastig is om te overtuigen, maar: bouw af. In elk geval de broma… lora en oxa krijg je ook nog op recept toch? Ik zou echt niet wachten op de kliniek, zeker niet in het geval van bromozolam. Er staan tal van afbouw & omrekenschema’s en anders mag je @Σανσα ongetwijfeld om hulp vragen. Maar stop er mee… en wees eerlijk naar jezelf en ons over je “gebruik” wat elke keer meer op misbruik lijkt, hoe leuk en onschuldig je de situaties ook probeert te schetsen.

Sorry, beetje geïrriteerde reactie maar ik ga je niet verder de shit inwerken door in te gaan op je vraag en volgens mij kan je het wel hebben als iemand van ons je een spiegel voorhoudt.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Blijf je in je eigen leugens geloven?

Je weet dat dit niet “moet”. Je “moet” ook niet cold turkey stoppen van iemand, maar de situatie waarin je nu zit werd je wel al voor gewaarschuwd nog voor de eerste keer dat je broma bestelde. Nogmaals, je hebt gezien wat het met andere gewaardeerde forummers heeft gedaan. Ik snap dat een verslaafd brein lastig is om te overtuigen, maar: bouw af. In elk geval de broma… lora en oxa krijg je ook nog op recept toch? Ik zou echt niet wachten op de kliniek, zeker niet in het geval van bromozolam. Er staan tal van afbouw & omrekenschema’s en anders mag je @Σανσα ongetwijfeld om hulp vragen. Maar stop er mee… en wees eerlijk naar jezelf en ons over je “gebruik” wat elke keer meer op misbruik lijkt, hoe leuk en onschuldig je de situaties ook probeert te schetsen.

Sorry, beetje geïrriteerde reactie maar ik ga je niet verder de shit inwerken door in te gaan op je vraag en volgens mij kan je het wel hebben als iemand van ons je een spiegel voorhoudt.
Klik om te vergroten...
Ik ben het met je eens hoor. Ze schetst alles alsof het normaal is en (meer) drugs gebruiken de enige weg is 😞
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Blijf je in je eigen leugens geloven?

Je weet dat dit niet “moet”. Je “moet” ook niet cold turkey stoppen van iemand, maar de situatie waarin je nu zit werd je wel al voor gewaarschuwd nog voor de eerste keer dat je broma bestelde. Nogmaals, je hebt gezien wat het met andere gewaardeerde forummers heeft gedaan. Ik snap dat een verslaafd brein lastig is om te overtuigen, maar: bouw af. In elk geval de broma… lora en oxa krijg je ook nog op recept toch? Ik zou echt niet wachten op de kliniek, zeker niet in het geval van bromozolam. Er staan tal van afbouw & omrekenschema’s en anders mag je @Σανσα ongetwijfeld om hulp vragen. Maar stop er mee… en wees eerlijk naar jezelf en ons over je “gebruik” wat elke keer meer op misbruik lijkt, hoe leuk en onschuldig je de situaties ook probeert te schetsen.

Sorry, beetje geïrriteerde reactie maar ik ga je niet verder de shit inwerken door in te gaan op je vraag en volgens mij kan je het wel hebben als iemand van ons je een spiegel voorhoudt.
Klik om te vergroten...
Ik ben het ook met je eens!

Ik heb me de laatste weken wat afzijdig gehouden van jou @Perenijsje omdat ik opmerk dat het frustratie bij mij oplevert. En ik hoop niet dat je het ziet alsof ik tegen je ben maar ik maak me oprecht grote zorgen om je want je bent steeds verder en sneller aan het afglijden en ik vraag me af of je je daar helemaal bewust van bent.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zulke omrekenschena's zijn leuk en aardig, ik kom nou al steeds tekort met mijn Lora/Oxa, dus daar kan ik niet Bromazolam mee gaan afbouwen. En huisarts wil me geen Diazepam geven. Omdat het vorig jaar al mis ging met het afbouwen van Lora/Oxa waagt hij zijn handen er niet aan. En ben ik er zelf ook een beetje huiverig voor om het zelf te doen.

En ja ik heb er van te voren ook zoveel over na zitten denken en het uit lopen stellen omdat ik die verhalen van andere gebruikers kende.
Maar misschien dat het wel lukt idd dan als ik die Bromazolam tot poeder maal en het dan in hele kleine stapjes weer afbouw. Ik zal wel eens kijken dan voor zo'n schema 👍

En ja ik besef me wel dat het echt niet goed gaat qua verslaving.
Maar na 2 maanden elk weekend harddrugs gebruiken of alcohol drinken ben ik dit weekend wel helemaal nuchter gebleven 💪
Maar ik snap jullie gevoel heel goed hoor en dat vind ik heel lief💜
Maar ik snap ook wel dat jullie er een keer klaar mee zijn omdat ik zo diep in mn verslaving zit steeds😓
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Maar na 2 maanden elk weekend harddrugs gebruiken of alcohol drinken ben ik dit weekend wel helemaal nuchter gebleven 💪
Klik om te vergroten...
Je zit toch dagelijks aan de niet voorgeschreven Benzo's? Kan ik niet nuchter noemen hoor.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Je zit toch dagelijks aan de Benzo's? Kan ik niet nuchter noemen hoor.
Klik om te vergroten...

Nee volgens de AA/NA/CA niet, maar voor mij is een weekend geen harddrugs of alcohol wel "nuchter". Ik gebruik het alleen om te slapen, niet om overdag te chillen of tegen angst ofzo. En ik ben wel trots dat ik die cirkel na 2 maanden weer heb doorbroken.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat je het onvermijdelijke ook een beetje uit aan t stellen bent. Kut gaat het sowieso zijn?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
jezus wat een dosering qua pillen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil liever ook niet teveel reageren op je topics, je spreekt jezelf constant tegen en praat alles maar goed. Goede adviezen doe je ook niets mee.

De omgeving waar jij je nu in bevindt gaat je steeds dieper en dieper brengen. Je relatie is gebouwd op het gebruik van drugs, je vriendengroep ook. (Van wat ik regelmatig voorbij zie komen…)

De enige optie voor jou is denk ik toch echt gaan afkicken in een kliniek en mensen uit je leven halen en ergens anders opnieuw beginnen. Je doet jezelf zo te kort.

Kun je eerlijk zeggen dat je nu een mooi en rijk gevuld leven hebt?

Je leeft van drugs moment naar drugs moment.
Volgens mij heb je zelf niet door hoe erg je in de shit zit. En dat gecontroleerde gebruik heeft ook geen zin, zoals je waarschijnlijk al door had.

Ik heb echt oprecht medelijden met je en ik hoop echt dat je weer van het leven kan gaan genieten zonder deze shit zooi.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
best wel erg ik herken heel veel in wat ik de afgelopen weekje weer doe
alles uit de weg gaan en drugs verheerlijken
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Nee volgens de AA/NA/CA niet, maar voor mij is een weekend geen harddrugs of alcohol wel "nuchter". Ik gebruik het alleen om te slapen, niet om overdag te chillen of tegen angst ofzo. En ik ben wel trots dat ik die cirkel na 2 maanden weer heb doorbroken.
Klik om te vergroten...
Functioneel gebruik is ook gebruik. Hou je er rekening mee dat je geen auto of ander gemotoriseerd voertuig mag besturen als je dagelijk Benzo's gebruikt? Ook geen gevaarlijke / zware machines bedienen trouwens, maar ik schat de kans klein in dat je dat laatste doet. Denk aan je eigen veiligheid en van de mensen om je heen.
H
HighonlifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op basis van wat ik lees zou dat benzodiazepinegebruik van je best wel eens deels een gevolg kunnen zijn van het veel te vaak gebruiken van al die stims. Doordat je haast ieder weekend aan de stimulerende middelen zit frituur je je receptoren, waardoor je het jezelf alleen maar lastiger maakt. Je wordt mentaal veel minder weerbaar en je helpt je beloningssysteem aan gort. Dat staat nog los van het verdringen van je onderliggende gedachtes/gevoelens, waar drugs ook voor zorgen. Ik wens je heel veel sterkte en succes met het (hopelijk) clean worden.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perenijsje zei:
En ja ik heb er van te voren ook zoveel over na zitten denken en het uit lopen stellen omdat ik die verhalen van andere gebruikers kende.
Maar misschien dat het wel lukt idd dan als ik die Bromazolam tot poeder maal en het dan in hele kleine stapjes weer afbouw. Ik zal wel eens kijken dan voor zo'n schema 👍
Klik om te vergroten...
Tuurlijk lukt het je, je moet het alleen ff doen. Geen excuses meer voor jezelf blijven zoeken. You got this, net als volgend weekeind weer geen andere middelen gebruiken.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
@dupont Ik heb wel een rijbewijs, maar geen auto. Dus rijden met benzo's op doe ik niet.

Verder heb ik alle reacties wel gelezen hoor. Maar als ik weer ga reageren wordt het toch weer hetzelfde verhaaltje/reacties op elkaar als de afgelopen tijd. Waar zowel jullie als ik zelf niet blij van worden steeds.
Dus ik heb besloten om even niet meer over mijn eigen gebruik te posten hier op het forum. Lijkt me voor nu gezien gewoon even beter gezien de emoties die het oproept.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Dus ik heb besloten om even niet meer over mijn eigen gebruik te posten hier op het forum. Lijkt me voor nu gezien gewoon even beter gezien de emoties die het oproept.
Klik om te vergroten...
Het roept geen emoties bij me op, ik zie het gewoon zakelijk, ik zal mijn reactie ook zakelijk en algemeen houden.
Ik kom hier sowieso niet om te oordelen.

Benzo's en de mind fuck (benzo X en de dosering zijn fictief):
Ik ben begonnen met benzo X, 10 mg en ik merk dat ik niet meer zo goed slaap.
Als ik 15 mg slaap neem slaap ik wel.
Dat laatste is het verraderlijke aan benzos.
Van de andere kant weet je nooit hoe iemand geslapen had op 12,5 mg.
Dat valt te proberen een dag of 3 en dan kijken wat 10 mg doet.

Het doel hiervan is niet stoppen met de benzo maar ervoor zorgen dat het niet de spuigaten gaat uitlopen.
En een dagje een hogere dosis is heus niet erg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."