Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromozolam pellets issues

Bromozolam pellets issues

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet wat je moet gaan kunnen verdragen, om een relaxer leven tegemoet te gaan.. Maar je mag best aannemen, dat je jezelf ernstig in de maling neemt.
Pijn moet je accepteren en je moet in een gezonde toekomst gaan geloven, want je zult niet zomaar van je verslavingen afkomen.

Wees eerlijk tegen jezelf.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben sinds augustus zwaar verslaafd aan Bromozolam (en gebruik Lorazepam en Oxazepam op voorschrift). Mn huisarts deed moeilijker omdat ik eerder door mn voorraad Lora/Oxa was omdat ik soms wat extra neem bij stress/paniek etc. Toen ik nog bij de GGZ zat was dat geen probleem en kreeg ik gewoon een nieuw recept als het op was. De huisarts deed moeilijk en begin augustus zou ik daarom 1.5 week zonder zitten. Ik heb al eens eerder proberen te minderen maar dat was een hel en dus niet gelukt. Dus in 1.5 week cold Turkey helemaal zelf afkicken zag ik niet zitten en raakte ik totaal van in paniek. Dus toen heb ik zelf Bromazolam besteld. Begonnen met pillen van 2.5 mg, toen naar 3mg en inmiddels zit ik op 4.5 mg.

Ik sta op de wachtlijst voor de detox om van alle benzo's te stoppen, maar dat wordt op zijn vroegst pas volgend jaar ergens. Dus tot die tijd moet ik gewoon door blijven gebruiken. Mijn huisarts wil hierin ook niks voor me betekenen ofzo.

Nou bestel ik mijn RC's altijd bij verschillende vendors. En nou heb ik per ongeluk nieuwe Bromazolam bij een andere vendor besteld dan de vorige keer. En deze pilletjes zijn echt een stuk kleiner dan die vorige, dus moeilijker door midden te breken.

Vendor A
20231105_131657.jpg
Vendor B:

20231105_131720.jpg

Mn tolerantie begint op die 4.5 mg ook alweer op te lopen. Eerder moest ik echt binnen 20 minuten in bed liggen omdat ik anders KO was, nou lig ik eerst nog uren naar het plafond te staren. Vannacht dus later toch nog een keer 3mg genomen, totaal 6mg. Toen heerlijk geslapen tot half 1 vanmiddag🙈

Maar goed, om nou helemaal nu al naar 6mg over te gaan wil ik eigenlijk ook nog niet.
Dus kan ik die pillen niet kapot stampen en dan de helft in een capsule doen?
Je hebt ook Bromazolam poeder ipv pellets. Dus kan ik dit niet ook gewoon vermalen en dan snuiven? Of heb je dan wel echt dat andere poeder nodig?
Of zal ik gewoon weer bij die oude vendor bestellen en dat ik die kleintjes heel slik en dan van die oude weer halfjes van maak?
Ik heb geen zin om straks in januari/februari op 12mg te zitten ofzo🫣
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een niet volledig betrouwbare methode, maar die voor jouw doeleinden waarschijnlijk toch geschikt genoeg is, is het volgende:

Weeg 10 pellets af, waardoor je dan weet welk gewicht aan pellet overeenkomt met 30 mg bromazolam.

Dus stel 10 pellets wegen 500 mg, dan komt dat overeen met 30 mg bromazolam. Voor 4,5 mg bromazolam heb je dan dus 75 mg pellet nodig.

Je kunt de pellets helemaal tot fijn egaal poeder stampen met een mortier en vijzel en dan capsules vullen met het pelletpoeder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."