Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphip dosering?

Aphip dosering?

127 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:



Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel

Dikke dosis olanzapine nemen hopelijk helpt dat en dan 4 zopiclone en dan hopelijk 2 dagen pitten. Mijn longen zijn ook al beter heb alles er uitgehoest tot bijna overgevend aan toe fuck die shit nooit meer aphip
maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
Klik om te vergroten...
Heb nog kleine halve gram over ik ga zien hoe ik mij voel als ik wakker word als het fucked up is vliegt het in toilet dit heb ik er niet voor over effect is al niet goed en dan nog een week ziek zijn?? Toilet binnen ja vuiligheid dat is nu eens echt vuiligheid maakt u fysiek en mentaal volledig kapot. Maar heb het geprobeerd en niks voor mij
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is je allerlaatste waarschuwing voor spamgedrag!

Elke 2 minuten een post is nergens voor nodig, en ondanks de waarschuwingen van gister blijf je er gewoon mee doorgaan.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Dit is je allerlaatste waarschuwing voor spamgedrag!

Elke 2 minuten een post is nergens voor nodig, en ondanks de waarschuwingen van gister blijf je er gewoon mee doorgaan.
Klik om te vergroten...
Ik moet toch updates geven?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Hippie Langwaus zei:
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
Klik om te vergroten...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
Klik om te vergroten...
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
Klik om te vergroten...
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?
Klik om te vergroten...
Zal niemand een worst wezen. Ik leef maar 1 keer en sterf maar 1 keer waar en wanneer weet je nooit op voorhand dat kan jong en oud zijn als ze je willen hebben ze je wat je ook probeert
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Klik om te vergroten...
Wou de wilde verhalen eens zelf ontdekken maar ben niet echt onder de indruk het is wel een alternatief voor crack en veel goedkoper en veel minder nodig. En je blijft er lang wakker van sowieso ga ik mij nog eens een gram bestellen maar zal niet de komende weken zijn heb te veel afgezien! Inderdaad chinezen is de manier alhoewel het ook maar matig is maar toch de beste optie. Elk uur een nieuwe vrije gaan kopen word wel kostelijk zo. Is mijn derde al sinds gisteren
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Klik om te vergroten...
Ik voel mij zeker anders in mijn hoofd maar dat hoeft niet perse goed te zijn is gewoon tussen 1 eerder slecht dan top
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Klik om te vergroten...
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard
Klik om te vergroten...
Verslaving/ chasing the dragon.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ja
Klik om te vergroten...

Wat heb je nog gebruikt laatste week?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Verslaving/ chasing the dragon.
Klik om te vergroten...
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
Klik om te vergroten...
Voor de duidelijkheid ik neem dagelijks 10 mg olanzapine en bupropion maar deze heb ik sinds gisteren niet gepakt anders had ik totaal geen effect voor ik straks ga slapen neem ik olanzapine en slaap 2 dagen
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tering hey m'n popcorn is nu al op.
Succes verder en sterkte man.
Ik ga nu naar het irritatiepuntjes topic hè ja toch.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
We zullen het hier maar bij laten. Alles is gezegt geweest. Nog een prettige dag allemaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."