Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphip dosering?

Aphip dosering?

127 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Hippie Langwaus zei:
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
Klik om te vergroten...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Torchic zei:
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
Klik om te vergroten...
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
Klik om te vergroten...
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?
Klik om te vergroten...
Zal niemand een worst wezen. Ik leef maar 1 keer en sterf maar 1 keer waar en wanneer weet je nooit op voorhand dat kan jong en oud zijn als ze je willen hebben ze je wat je ook probeert
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Klik om te vergroten...
Wou de wilde verhalen eens zelf ontdekken maar ben niet echt onder de indruk het is wel een alternatief voor crack en veel goedkoper en veel minder nodig. En je blijft er lang wakker van sowieso ga ik mij nog eens een gram bestellen maar zal niet de komende weken zijn heb te veel afgezien! Inderdaad chinezen is de manier alhoewel het ook maar matig is maar toch de beste optie. Elk uur een nieuwe vrije gaan kopen word wel kostelijk zo. Is mijn derde al sinds gisteren
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."