Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphip dosering?

Aphip dosering?

127 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
We zullen het hier maar bij laten. Alles is gezegt geweest. Nog een prettige dag allemaal
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
HappyMind zei:
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
Klik om te vergroten...
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bel je (huis)arts op en wees eerlijk over je drugsgebruik en al je klachten. En over het feit dat je geen medicatie inneemt zodat je drugs kunt gebruiken. Je luistert hier naar niemand, wellicht kan je arts tot je doordringen. Dat zou ik je gunnen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
@tequilavodka je hoeft niet elke 2 seconden een update te geven. Wat anderen zeggen: stop met gebruiken. Je bent niet verslaafd aan één middel, maar wel aan het gebruiken van middelen, aan een roes. Of je hulp zoekt of niet moet je zelf weten, maar je krijgt van mij in elk geval zeven dagen bedenktijd.

Je blijft maar door gaan met spammen, waarschuwen helpt niet. Dat je overdrijft met je dosissen (stoer doen over gebruik) helpt niet. Je aanwezigheid hier is op deze manier ontzettend storend en vermoeiend.

Lees de laatste reacties van mensen nog even goed terug. Je krijgt een ban van 7 dagen.

Pas een beetje op jezelf
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt al je cognitief vermogen weggesnoven of niet?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet meer terug gezien na de ban. Zou hij al nuchter zijn of zit hij in een phip binge. Polletje starten? 😁.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Niet meer terug gezien na de ban. Zou hij al nuchter zijn of zit hij in een phip binge. Polletje starten? 😁.
Klik om te vergroten...
Kan je misschien nog wat opties toevoegen? Zoals 'in psychose' en 'overleden'?

Eerlijk, met zulke stunts op pyro's, zijn dat gewoon hele reële opties. Het heeft bij mij zelf ook al niet veel gescheeld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje

alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent vervolgens van plan nógmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...
Klinkt logisch als je dit spul ooit al hebt gebruikt. Niet doen dus.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als het dit maar voorstelt zal het snel gedaan zijn! Misschien nog 1 keer 0,070 Mg proberen als ik dan nog niks voel stop ik er mee waardeloos
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Harry In De Warrie zei:
Als je door gaat voel je amper iets van alle overige drugs. Hopelijk maak je een verstandige keuze.
Klik om te vergroten...
Geen zorgen heb toch maar 1 gram en ga het zeker niet opnieuw bestellen. Ga proberen nog kleine dosis bij te nemen kijken of ik alsnog effect krijg....
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Harry In De Warrie zei:
Als je door gaat voel je amper iets van alle overige drugs. Hopelijk maak je een verstandige keuze.
Klik om te vergroten...
0,070 Mg op 20 minuten in 3 keer en geen effect hoe kan dit nu
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14



Mevrouw Pløp zei:
Ook in je eigen topic is spammen niet de bedoeling, wil je daarop letten?
Klik om te vergroten...
Mijn excuses
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoelang duurt dat tegen de werking opkomt bij snuiven???
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ga
tequilavodka zei:
Hoelang duurt dat tegen de werking opkomt bij snuiven???
Klik om te vergroten...
Ga nog 1 keer 0,025 bijnemen als dan weer niks is hoeft het niet meer voor mij! Voel wel iets maar het is niet aangenaam alleszins
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ook in je eigen topic is spammen niet de bedoeling, wil je daarop letten?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste update ben al van in begin serieus aan het slecht gaan!! Alle negatieve bijwerkingen en niks maar dan ook niks positief?! Heb mij ondertussen ook een diazepam genomen want mijn hart ging heel hard tekeer. Geef mij dan maar 3cmc heb ik tenminste effect van straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent van plan vervolgens nógmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...
Ik wil gewoon het echte effect ervaren en dit probeer ik nog 1 maal met een bommetje. Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet. Dit gevoel dat ik nu heb is echt heel maar dan ook heel aangenaam. Enigste dat ik heb is focus voor de rest alle negatieve effecten dat je maar kan bedenken. Ik wil het in een bommetje proberen omdat bij 3cmc snuiven ook een vervelend effect geeft en een bommetje niet
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Hè blijf eens van mijn levensverhaal af!

True story tho. Het verneukt heel je hersenchemie en alle andere drugs vallen compleet in het niet hierna.

@tequilavodka ja inderdaad Chinezen vanaf de aluminium folie zoals bij heroïne. Ik deed het eerst ook altijd met zon glazen meth pijpje, maar greep toch telkens terug op de folie.

Slikken werkt nauwelijks. Snuiven is te ranzig voor woorden.

Vapen (Chinezen) is in principe dé ROA voor elke pyro.

Normaal zou ik dit niemand aanraden, maar gezien je toch elk advies in de wind slaat, proberen we deze keer eens om te zien of omgekeerde psychologie werkt.
Klik om te vergroten...
Slikken werkt bij mij altijd beter dan snuiven. Maar wat is een veilige stevige dosis voor te slikken mijn laatste vraag aub

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."