#1
Niks trol vriend ik zit gewoon met een aantal vragenDit kan toch niet anders dan dat hij een trol is?
Niks trol vriend ik zit gewoon met een aantal vragenDit kan toch niet anders dan dat hij een trol is?
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.
Ik voel mij zeker anders in mijn hoofd maar dat hoeft niet perse goed te zijn is gewoon tussen 1 eerder slecht dan topIk testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waardIk testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Verslaving/ chasing the dragon.Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofdVerslaving/ chasing the dragon.
Voor de duidelijkheid ik neem dagelijks 10 mg olanzapine en bupropion maar deze heb ik sinds gisteren niet gepakt anders had ik totaal geen effect voor ik straks ga slapen neem ik olanzapine en slaap 2 dagenJa chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zinChasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
Jij hebt echt al je cognitief vermogen weggesnoven of niet?Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
Kan je misschien nog wat opties toevoegen? Zoals 'in psychose' en 'overleden'?Niet meer terug gezien na de ban. Zou hij al nuchter zijn of zit hij in een phip binge. Polletje starten? 😁.
Klinkt logisch als je dit spul ooit al hebt gebruikt. Niet doen dus.Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent vervolgens van plan nógmaals een hoge dosis te nemen?
Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Is eerder je lichaam die lui wordt en went aan de moeiteloos verweven hoeveelheden dopamine; om daarna te zitten zeuren als het op weer een natuurlijke manier moet gebeuren.ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje
alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."