Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphip dosering?

Aphip dosering?

127 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Torchic zei:
Dit kan toch niet anders dan dat hij een trol is?
Klik om te vergroten...
Niks trol vriend ik zit gewoon met een aantal vragen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.
Klik om te vergroten...
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Klik om te vergroten...
Ik voel mij zeker anders in mijn hoofd maar dat hoeft niet perse goed te zijn is gewoon tussen 1 eerder slecht dan top
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Klik om te vergroten...
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard
Klik om te vergroten...
Verslaving/ chasing the dragon.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Ja
Klik om te vergroten...

Wat heb je nog gebruikt laatste week?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Verslaving/ chasing the dragon.
Klik om te vergroten...
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
Klik om te vergroten...
Voor de duidelijkheid ik neem dagelijks 10 mg olanzapine en bupropion maar deze heb ik sinds gisteren niet gepakt anders had ik totaal geen effect voor ik straks ga slapen neem ik olanzapine en slaap 2 dagen
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tering hey m'n popcorn is nu al op.
Succes verder en sterkte man.
Ik ga nu naar het irritatiepuntjes topic hè ja toch.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
We zullen het hier maar bij laten. Alles is gezegt geweest. Nog een prettige dag allemaal
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
Klik om te vergroten...
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bel je (huis)arts op en wees eerlijk over je drugsgebruik en al je klachten. En over het feit dat je geen medicatie inneemt zodat je drugs kunt gebruiken. Je luistert hier naar niemand, wellicht kan je arts tot je doordringen. Dat zou ik je gunnen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
@tequilavodka je hoeft niet elke 2 seconden een update te geven. Wat anderen zeggen: stop met gebruiken. Je bent niet verslaafd aan één middel, maar wel aan het gebruiken van middelen, aan een roes. Of je hulp zoekt of niet moet je zelf weten, maar je krijgt van mij in elk geval zeven dagen bedenktijd.

Je blijft maar door gaan met spammen, waarschuwen helpt niet. Dat je overdrijft met je dosissen (stoer doen over gebruik) helpt niet. Je aanwezigheid hier is op deze manier ontzettend storend en vermoeiend.

Lees de laatste reacties van mensen nog even goed terug. Je krijgt een ban van 7 dagen.

Pas een beetje op jezelf
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt al je cognitief vermogen weggesnoven of niet?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet meer terug gezien na de ban. Zou hij al nuchter zijn of zit hij in een phip binge. Polletje starten? 😁.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Niet meer terug gezien na de ban. Zou hij al nuchter zijn of zit hij in een phip binge. Polletje starten? 😁.
Klik om te vergroten...
Kan je misschien nog wat opties toevoegen? Zoals 'in psychose' en 'overleden'?

Eerlijk, met zulke stunts op pyro's, zijn dat gewoon hele reële opties. Het heeft bij mij zelf ook al niet veel gescheeld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje

alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent vervolgens van plan nógmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...
Klinkt logisch als je dit spul ooit al hebt gebruikt. Niet doen dus.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
robinjoo1 zei:
ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje

alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend
Klik om te vergroten...
Is eerder je lichaam die lui wordt en went aan de moeiteloos verweven hoeveelheden dopamine; om daarna te zitten zeuren als het op weer een natuurlijke manier moet gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."