Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphip dosering?

Aphip dosering?

127 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laatste update ben al van in begin serieus aan het slecht gaan!! Alle negatieve bijwerkingen en niks maar dan ook niks positief?! Heb mij ondertussen ook een diazepam genomen want mijn hart ging heel hard tekeer. Geef mij dan maar 3cmc heb ik tenminste effect van straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyMind zei:
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent van plan vervolgens nĂłgmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Klik om te vergroten...
Ik wil gewoon het echte effect ervaren en dit probeer ik nog 1 maal met een bommetje. Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet. Dit gevoel dat ik nu heb is echt heel maar dan ook heel aangenaam. Enigste dat ik heb is focus voor de rest alle negatieve effecten dat je maar kan bedenken. Ik wil het in een bommetje proberen omdat bij 3cmc snuiven ook een vervelend effect geeft en een bommetje niet
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Hè blijf eens van mijn levensverhaal af!

True story tho. Het verneukt heel je hersenchemie en alle andere drugs vallen compleet in het niet hierna.

@tequilavodka ja inderdaad Chinezen vanaf de aluminium folie zoals bij heroĂŻne. Ik deed het eerst ook altijd met zon glazen meth pijpje, maar greep toch telkens terug op de folie.

Slikken werkt nauwelijks. Snuiven is te ranzig voor woorden.

Vapen (Chinezen) is in principe dé ROA voor elke pyro.

Normaal zou ik dit niemand aanraden, maar gezien je toch elk advies in de wind slaat, proberen we deze keer eens om te zien of omgekeerde psychologie werkt.
Klik om te vergroten...
Slikken werkt bij mij altijd beter dan snuiven. Maar wat is een veilige stevige dosis voor te slikken mijn laatste vraag aub
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onaangenaam bedoel ik
tequilavodka zei:
Ik wil gewoon het echte effect ervaren en dit probeer ik nog 1 maal met een bommetje. Als ik dan weer slecht gaat garandeer ik u dat dat de laatste keer is geweest en spoel het met plezier door toilet. Dit gevoel dat ik nu heb is echt heel maar dan ook heel aangenaam. Enigste dat ik heb is focus voor de rest alle negatieve effecten dat je maar kan bedenken. Ik wil het in een bommetje proberen omdat bij 3cmc snuiven ook een vervelend effect geeft en een bommetje niet
Klik om te vergroten...
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Laatste update ben al van in begin serieus aan het slecht gaan!! Alle negatieve bijwerkingen en niks maar dan ook niks positief?! Heb mij ondertussen ook een diazepam genomen want mijn hart ging heel hard tekeer. Geef mij dan maar 3cmc heb ik tenminste effect van straks als het uitgewerkt is ga ik nog 1 maal 0,070mg bommen en als het dan weer prijs is schrijf ik deze volledig van mijn lijstje! Dikke rommel!! Jullie hadden gelijk
Klik om te vergroten...
🤯🤯🤯 what?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ging gisteren slapen na de laatste DF nieuwtjes en dacht nog morgenochtend zit deze dude hier te janken over een horror comedown... well here we are...
Angstremmende benzo zou wel kunnen helpen maar je hebt al genoeg binnen sinds gisteren. Word uitzitten en hopelijk dikke les geleerd.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Ik ging gisteren slapen na de laatste DF nieuwtjes en dacht nog morgenochtend zit deze dude hier te janken over een horror comedown... well here we are...
Angstremmende benzo zou wel kunnen helpen maar je hebt al genoeg binnen sinds gisteren. Word uitzitten en hopelijk dikke les geleerd.
Klik om te vergroten...
Heb het even opgezocht dope in je longen krijgen is heel gevaarlijk zeker als je ook benauwdheid hebt zoals bij mij en niet diep kunt inademen heb de brokken zo in mijn longen voelen schieten maar wou mijn smoke niet uithoesten met nog zwaardere gevolgen van dien long infarct en dergelijke is zeker reëel en wat als ik straks slaappillen neem een iets aan mijn longen krijg en niet wakker word door de slaappillen en sterf in mijn slaap want mijn longen voelen echt niet ok als het verslecht overweeg ik de ambulance te bellen eerst het er zo hard mogelijk proberen uithoesten of andere tips??
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Heb het even opgezocht dope in je longen krijgen is heel gevaarlijk zeker als je ook benauwdheid hebt zoals bij mij en niet diep kunt inademen heb de brokken zo in mijn longen voelen schieten maar wou mijn smoke niet uithoesten met nog zwaardere gevolgen van dien long infarct en dergelijke is zeker reëel en wat als ik straks slaappillen neem een iets aan mijn longen krijg en niet wakker word door de slaappillen en sterf in mijn slaap want mijn longen voelen echt niet ok als het verslecht overweeg ik de ambulance te bellen eerst het er zo hard mogelijk proberen uithoesten of andere tips??
Klik om te vergroten...
Ga eerst zorgen dat ik mij terug normaal voel voor te slapen zowel fysiek en mentaal ga geen risico's lopen of terwijl ben ik te para maar dat van mijn longen klopt wel degelijk
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank weer eens voor een trip rapport van: heb ik jou daar! Ik denk dat je nog leeft, maar kans dat je al dood ben lijkt me ook aanwezig.

Ik kan me voorstellen dat je liever zo dood gaat in plaats van een brug te springen, maar vreselijk jammer dat je geen zin hebt in het leven terwijl je juist die super leeftijd hebt dat je alles kunt doen wat je kunt wensen. Je hebt alles al bereikt en alles weer kwijtgeraakt neem ik aan.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Ben van plan om rond 8 uur nog 1 keer goed te chinezen en het dan voor een tijd hierbij laten als mijn longen mee willen kan amper nog diep inademen en dit is wel een vereiste bij chinezen! Had inderdaad niet verwacht dat het zo verslavend kon zijn terwijl ik voornamelijk alleen negatieve effecten heb nu ook nog hartkloppingen benauwd half psychotisch als er iemand in mijn buurt komt word ik zwaar paranoia en onrustig deze vuiligheid nooit meer!!!
Klik om te vergroten...
Je bent gewaarschuwd door iedereen en zijn hond.

Jij bent iemand die de beslissing zou moeten nemen nooit meer drugs te gebruiken omdat je er gewoon niet mee om kunt gaan. Met geen enkel middel.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11


Mevrouw Pløp zei:
Je bent gewaarschuwd door iedereen en zijn hond.

Jij bent iemand die de beslissing zou moeten nemen nooit meer drugs te gebruiken omdat je er gewoon niet mee om kunt gaan. Met geen enkel middel.
Klik om te vergroten...
Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12


Mevrouw Pløp zei:
Je bent gewaarschuwd door iedereen en zijn hond.

Jij bent iemand die de beslissing zou moeten nemen nooit meer drugs te gebruiken omdat je er gewoon niet mee om kunt gaan. Met geen enkel middel.
Klik om te vergroten...
Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel
tequilavodka zei:



Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
Klik om te vergroten...
Dikke dosis olanzapine nemen hopelijk helpt dat en dan 4 zopiclone en dan hopelijk 2 dagen pitten. Mijn longen zijn ook al beter heb alles er uitgehoest tot bijna overgevend aan toe fuck die shit nooit meer aphip
maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:



Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel

Dikke dosis olanzapine nemen hopelijk helpt dat en dan 4 zopiclone en dan hopelijk 2 dagen pitten. Mijn longen zijn ook al beter heb alles er uitgehoest tot bijna overgevend aan toe fuck die shit nooit meer aphip
maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
Klik om te vergroten...
Heb nog kleine halve gram over ik ga zien hoe ik mij voel als ik wakker word als het fucked up is vliegt het in toilet dit heb ik er niet voor over effect is al niet goed en dan nog een week ziek zijn?? Toilet binnen ja vuiligheid dat is nu eens echt vuiligheid maakt u fysiek en mentaal volledig kapot. Maar heb het geprobeerd en niks voor mij
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is je allerlaatste waarschuwing voor spamgedrag!

Elke 2 minuten een post is nergens voor nodig, en ondanks de waarschuwingen van gister blijf je er gewoon mee doorgaan.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Dit is je allerlaatste waarschuwing voor spamgedrag!

Elke 2 minuten een post is nergens voor nodig, en ondanks de waarschuwingen van gister blijf je er gewoon mee doorgaan.
Klik om te vergroten...
Ik moet toch updates geven?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Ik moet toch updates geven?
Klik om te vergroten...
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Hippie Langwaus zei:
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!
Klik om te vergroten...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Torchic zei:
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
Klik om te vergroten...
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven
Klik om te vergroten...
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."