Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP vragen

NEP vragen

32 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.
Klik om te vergroten...
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?
Of fluoro methamphetamines?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?
Of fluoro methamphetamines?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee, ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik na zoek.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
Ik heb geen idee, ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik na zoek.
Klik om te vergroten...
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
Het is een leuke hobby maar pas wel een beetje op. There's a drug for everyone.
Klik om te vergroten...

Ja, dat zal voor mij wiet wel zijn, maar ik pas zeker op. De keren dat ik dat niet deed kan ik me nog goed herinneren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ChefCurry zei:
Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Klik om te vergroten...
Dat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.
Klik om te vergroten...
Het eigenlijk een amfetamine met een keton
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
ChefCurry zei:
Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Het eigenlijk een amfetamine met een keton
Klik om te vergroten...
Wat het ook mag zijn . Heb het wel ff gezien. Enige die ik chill vond is 3mma. Ik denk dat de stimulanten mij niet echt liggen of dat mijn lichaam en geest het niet aan kan.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
Klik om te vergroten...
Ja dat zou kunnen. Ik waag me er niet meer aan. Heb gemerkt dat die stims mij slopen.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wou wel wat meer weten over NEP

Hoe is het om te vapen?
Hoe is snuiven?
Kun je het oraal nemen?

Is de kater zwaar? Hoe is slapen na gebruik?
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hoor een beetje wisselende verhalen hierover. Nooit genomen om die reden
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind het beter dan N-ethylhexedrone.
Goeie mix tussen stimulant en rush. Lekkere milde combinatie, niet te geforceerd.

Snuiven geeft meer stimulatie en duurt langer, vapen is meer voor de rush.

Makkelijker om op te slapen dan bv MDPHP maar niet bevorderlijk voor je nachtrust natuurlijk. Oraal zou het potentieel functioneel kunnen werken maar er zijn betere stimulanten daarvoor zoals bv 2-FMA.

Goeie NEP is wat vlokkerig.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
En in dit geval is dus NEP N-Etylpentedrone
als ik het goed begrijp
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Is hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.
Klik om te vergroten...
Ja
Dirkjan zei:
En in dit geval is dus NEP N-Etylpentedrone
als ik het goed begrijp
Klik om te vergroten...
Ja

Beiden analogen van Pentedrone.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.
Klik om te vergroten...

Tis vooral nieuwschierigheid.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cardboard zei:
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
Klik om te vergroten...
Er gaan veel vervuilde slechte batches de ronde, lange tijd al, denk bijna een jaar zeker.

Is wat op de lotterij spelen. Goeie NEP is echt goed en spoelt een vrolijke doch ontspannende golf van euforie over je heen.
Dan is er ook NEP die je heel hard doet blozen na je eerste lijn, ofja, hyperthermie.
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb ook wisselende ervaringen, origineel heh!
Eerste order bagger vies om te snuiven vapen van folie erg goed, superchille rush maar wel beetje meerderend (mijn vervangend woord voor 'moreish' of 'fiendish' al vind ik die nog wel leuk, stel me daar soort van Shrek achtig wezen bij voor)

Tweede batch ook kut om te snuiven, zo mogelijk nog viezer en vapete kut. Leek wel uitgedroogd voor dat er wat gebeurde. Moet wel zeggen dat ik niet veel vape ervaring heb en skills wisselen nogal eens maar ben er ook niet super onhandig in (helaas).

NEP die ik nu heb snuift prima, lang niet zo vies maar lijkt zwakker. Al kan gewenning het effect minder doen lijken, gebruik al tijdje veel stims. Vapen ging beetje zoals 2e batch, iets beter maar snel droog, grijs en groen onderaan na weinig hitte. Zowel in olie brander als op folie geprobeerd maar geen fijne rush gehad zoals eerste keer met vapen.

Maar ja, niets wordt ooit nog zoals de eerste keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."