Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"I heb al ondervonden dat je van nep behoorlijk "scherp" blijft maar verminderd emoties en je krijgt een hogere pijngrens, alleen gedraag je u na gebruik niet als een zombie zoals bij ketamine. das meer iets voor even "weg" van te zijn. Vind ik persoonlijk gevaarlijker."
"Ook al vermindert het behoorlijk de eetlust, toch is het belangrijk tussendoor iets te eten want anders 1:na een tijdje wordt je zodanig zwak dat je het gevoel krijgt flauw te vallen en 2:kan je er hoorlijk misselijk van worden. Zo'n gevoel dat het er ieder moment zou uitkomen maar meer moet kokhalzen."