Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP vragen

NEP vragen

32 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ChefCurry zei:
Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Klik om te vergroten...
Dat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Dat is een heel breed spectrum. Alles met “cathinone” erin, een stof in de plant “Kath” behoort to die groep je kan het verdelen onder stimulansen. NEP is idd kut.
Klik om te vergroten...
Het eigenlijk een amfetamine met een keton
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
ChefCurry zei:
Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.
Klik om te vergroten...
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Het eigenlijk een amfetamine met een keton
Klik om te vergroten...
Wat het ook mag zijn . Heb het wel ff gezien. Enige die ik chill vond is 3mma. Ik denk dat de stimulanten mij niet echt liggen of dat mijn lichaam en geest het niet aan kan.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Inderdaad niet bepaald bingebaar spul, ergens misschien net goed ook.

Aangezien het milde entactogene eigenschappen heeft wordt er gespeculeerd dat het inspeelt op je serotonine receptoren.
Dat kan verklaren waarom het na een tijdje niet meer als even fijn wordt ervaren.
Klik om te vergroten...
Ja dat zou kunnen. Ik waag me er niet meer aan. Heb gemerkt dat die stims mij slopen.
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cardboard zei:
Hier wisselende ervaringen met dit stofje. Neem ik 10mg te veel: nervositeit, onrust en waarschijnlijk nog andere negatieve bijwerkingen die ik zelf niet zo opmerk.
Ik ben vrij klein en licht, nasaal is 30/35mg het maximum voor mij. Vapen heb ik nog niet geprobeerd, oraal wel een aantal keren maar was niet heel boeiend. Voelde meer als vertraagde afgifte-achtig.

Edit: dosering nasaal is dus wel uitkijken, ik ga vaak eerst voor 20 mg en hoog vanaf daar per half uur op als de behoefte daartoe is.
Klik om te vergroten...
Er gaan veel vervuilde slechte batches de ronde, lange tijd al, denk bijna een jaar zeker.

Is wat op de lotterij spelen. Goeie NEP is echt goed en spoelt een vrolijke doch ontspannende golf van euforie over je heen.
Dan is er ook NEP die je heel hard doet blozen na je eerste lijn, ofja, hyperthermie.
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ook wisselende ervaringen, origineel heh!
Eerste order bagger vies om te snuiven vapen van folie erg goed, superchille rush maar wel beetje meerderend (mijn vervangend woord voor 'moreish' of 'fiendish' al vind ik die nog wel leuk, stel me daar soort van Shrek achtig wezen bij voor)

Tweede batch ook kut om te snuiven, zo mogelijk nog viezer en vapete kut. Leek wel uitgedroogd voor dat er wat gebeurde. Moet wel zeggen dat ik niet veel vape ervaring heb en skills wisselen nogal eens maar ben er ook niet super onhandig in (helaas).

NEP die ik nu heb snuift prima, lang niet zo vies maar lijkt zwakker. Al kan gewenning het effect minder doen lijken, gebruik al tijdje veel stims. Vapen ging beetje zoals 2e batch, iets beter maar snel droog, grijs en groen onderaan na weinig hitte. Zowel in olie brander als op folie geprobeerd maar geen fijne rush gehad zoals eerste keer met vapen.

Maar ja, niets wordt ooit nog zoals de eerste keer.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nep is te verkrijgen in poeder en crystal. Iemand een voorkeur en waarom? Wat zouden jullie aanraden?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
MestV zei:
Nep is te verkrijgen in poeder en crystal. Iemand een voorkeur en waarom? Wat zouden jullie aanraden?
Klik om te vergroten...
Kristal. Ik bestel niet meer maar vroeger was poeder vlokkerig en een stuk minder potent/zuiver.
S
Switchblade600CarbonLid
01-01-2024, 00:00
#11
I heb al ondervonden dat je van nep behoorlijk "scherp" blijft maar verminderd emoties en je krijgt een hogere pijngrens, alleen gedraag je u na gebruik niet als een zombie zoals bij ketamine. das meer iets voor even "weg" van te zijn. Vind ik persoonlijk gevaarlijker.
r
rommeltje1983Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk dat jullie er niet teveel over moeten nadenken eerlijk gezegd..als je er teveel over nadenkt van hoe gaat het zijn, hoe ga ik mij voelen dan word het voor jezelf lastig want dan ben je er teveel mee bezig en geniet je er juist niet van wat juist wel de bedoeling is toch? Heb in mijn leven veel dingen geprobeerd en ook veel troep gehad wat dan weer versneden was met wat dan ook.. en daar weer vies verrot en vertieft van werd.. is zonde van je geld en jezelf.. ik ben fan van nep, 2-fma,3Fa, 6-apd,3-CMC in snuifvorm ik ga er fukking lekker op als ik naar een hardcore feestje ga of huisfeestje heb hou van de zuiverheid en voel mij altijd top! Als je er teveel mee bezig bent beter doe je niks. Het gaat om de mindset en laat de rush over je heen komen en enjoy the ride!!
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#13
OctoFerrum zei:
Vapen ging beetje zoals 2e batch, iets beter maar snel droog, grijs en groen onderaan na weinig hitte. Zowel in olie brander als op folie geprobeerd maar geen fijne rush gehad zoals eerste keer met vapen.
Klik om te vergroten...
Verhit je dan in poedervorm of kristallen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."