Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNEP vragen

NEP vragen

32 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nep snuiven is best goed
Was een tijdje slechte batches
Maar nu weer perfecte kritallen omtvsngen
Zal tog nog eens gebruiken aangezien er een goede batch is Grote vender
Is de Nep weer van lang geleden
Prijs is te doen voor goeie
Smoken in een met pijp goeie zachte rush
Oraal lekker hyper en praat graag

Mvg ricorieks
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Tis vooral nieuwschierigheid.
Klik om te vergroten...
Het is een leuke hobby maar pas wel een beetje op. There's a drug for everyone.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wou wel wat meer weten over NEP

Hoe is het om te vapen?
Hoe is snuiven?
Kun je het oraal nemen?

Is de kater zwaar? Hoe is slapen na gebruik?
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoor een beetje wisselende verhalen hierover. Nooit genomen om die reden
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind het beter dan N-ethylhexedrone.
Goeie mix tussen stimulant en rush. Lekkere milde combinatie, niet te geforceerd.

Snuiven geeft meer stimulatie en duurt langer, vapen is meer voor de rush.

Makkelijker om op te slapen dan bv MDPHP maar niet bevorderlijk voor je nachtrust natuurlijk. Oraal zou het potentieel functioneel kunnen werken maar er zijn betere stimulanten daarvoor zoals bv 2-FMA.

Goeie NEP is wat vlokkerig.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
En in dit geval is dus NEP N-Etylpentedrone
als ik het goed begrijp
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Is hexen het zelfde als n-ethylhexedrone? Er schijnt wat verwarring te zijn hier in de wandelgangen.
Klik om te vergroten...
Ja
Dirkjan zei:
En in dit geval is dus NEP N-Etylpentedrone
als ik het goed begrijp
Klik om te vergroten...
Ja

Beiden analogen van Pentedrone.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.
Klik om te vergroten...

Tis vooral nieuwschierigheid.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Martinus zei:
Hmm snuiven is niet helemaal mn ding, maar misschien toch maar proberen als dat beter stimuleer.
Klik om te vergroten...
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?
Of fluoro methamphetamines?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Als je stimulatie zoekt, waarom dan geen mdphp?
Of fluoro methamphetamines?
Klik om te vergroten...

Ik heb geen idee, ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik na zoek.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Martinus zei:
Ik heb geen idee, ik weet ook eigenlijk niet eens waar ik na zoek.
Klik om te vergroten...
Misschien eens iets om bij stil te staan. Drugs zijn heel divers.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Het is een leuke hobby maar pas wel een beetje op. There's a drug for everyone.
Klik om te vergroten...

Ja, dat zal voor mij wiet wel zijn, maar ik pas zeker op. De keren dat ik dat niet deed kan ik me nog goed herinneren.
G
GrummarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb zelf nu al wel een paar week NEP gebruikt. en voor iemand die dit leest maar het niet kent https://psychonautwiki.org/wiki/NEP is hier een handig linkje. Mijn ervaringen zijn gemixt. Ik zelf gebruikt redelijk lang PEP en ik hou van de helderheid maar echter vind ik NEP meer een partydrug achtig iets zoals 3mm maar dan sterker. Ik heb eergister een redelijk grote baan gehad. maar ipv het normale lekker praten en gezellig doen kreeg ik een windows error in mijn brein. op het begin was het gewoon normaal. Maar na een uurtje werd ik als maar vager. Mijn vrienden (die een paar nakkies NEP hebben gehad) konden lekker praten maar ik niet. Wanneer ik iets wou zeggen kwam ik niet uit mijn woorden. In mijn hoofd was alles wel oke maar wanneer ik ging praten was ik mijn hele gedachtegang kwijt. Ik weet wat er die dag gebeurd was. Maar ik weet niet hoe ik die brein error kreeg. Die avond toen ik wou slapen was ik een beetje sad want ik wou veel zeggen maar ik kon het niet. Wat was er met mij gebeurd? Is dat normaal als je iets te veel op heb gehad of heb ik mijn lichaam lopen overstressen?

Ik heb die avond wel kunnen slapen met een beetje moeite.
A
AlteredState5862Lid
01-01-2024, 00:00
#16
AlteredState5862 zei:
Ik hoor een beetje wisselende verhalen hierover. Nooit genomen om die reden
Klik om te vergroten...
Nu dus toch wel;p
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op welke temperatuur moet je NEP vapen ?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Zeemeerman zei:
Op welke temperatuur moet je NEP vapen ?
Klik om te vergroten...
Beste op folie klein vlammetje
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
Nep snuiven is best goed
Was een tijdje slechte batches
Maar nu weer perfecte kritallen omtvsngen
Zal tog nog eens gebruiken aangezien er een goede batch is Grote vender
Is de Nep weer van lang geleden
Prijs is te doen voor goeie
Smoken in een met pijp goeie zachte rush
Oraal lekker hyper en praat graag

Mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Momenteel ook een goeie batch die rond gaa.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb NEP geprobeerd maar ik vind het heel gevaarlijk spul. Ik kreeg er heel erg blauw/grijze huid van en mijn hart ging tekeer. Vacoconstrie is heel erg met dit spul dus pas op. Heb alles weggegooid wat over was. Qua positieve effecten is de rush best leuk , eerste paar snuifjes euforisch maar doorbingen heeft geen zin. Ik heb het wel gezien met die cathinonen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."