Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkramping na 3mmc

Verkramping na 3mmc

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb gister tijdens een ADE feest 3mmc in capsules genomen zo’n 100mg per capsule had er 8 mee. Nu heb ik vandaag last van een verkramping borstkas, dus een wat lastigere ademhaling, daarnaast heb ik ook last in mn nek, soort spierpijn achtig, en met slikken voelt het net of ik keelpijn heb.
2 andere vrienden hebben hetzelfde gehad, 1 heb ook last van zijn borstkas de ander heeft nergens last van.
Iemand die hier ervaring mee heb gehad? Ik betwijfel of het echt 3m was, maar andere teringzooi, ik ga het ook laten testen voor de zekerheid. Ik hoor het wel :)!
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dit heb helaas niks met verkouden te maken haha..

Gaat echt om een soort verzuring van mn borstkas met daarbij een soort straalende pijn naar mn nek toe, waardoor slikken ook iets wat pijnlijker is
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
ben je niet gewoon verkouden geworden ?
anders misschien magnesium slikken
Klik om te vergroten...
Magnesium neem ik al, wel bedankt voor de tip uiteraard! :wink:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
slik je daarnaast nog andere vitamines oid
ik denk dan aan multi vitamine of vitamine d
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen.

Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan.

Sterkte!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen.

Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen.
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
slik je daarnaast nog andere vitamines oid
ik denk dan aan multi vitamine of vitamine d
Klik om te vergroten...
Neem elke dag voldoende fruit, daarnaast zorg ik ervoor dat ik niks tekort kom 🙈
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen.

Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan.

Sterkte!
Klik om te vergroten...
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen.

Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de tips!

nee ik heb indd niet gesnoven het ging hier om 8 capsules van ongeveer 100mg, elk uur 1 capsule
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thorrrr22 zei:
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)
Klik om te vergroten...

Dat het ‘altijd gekker kan’ betekent niet dat 800 mg geen enorm hoge dosis is. Volgende keer (veel) minder gebruiken.

Veel sterkte voor nu, zorg goed voor jezelf.
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger :)
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Te hoge bloeddruk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thorrrr22 zei:
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)
Klik om te vergroten...
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.
Thorrrr22 zei:
Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger :)
Klik om te vergroten...
Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tientallen threads zoals deze in de afgelopen tijd en ik begin steeds meer het gevoel te hebben dat deze mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen. Zelf verspreid over de dag 300mg gedaan, morgen een pauze nemen omdat de bijwerkingen toch heel vervelend zijn. Maand last gehad van schouderpijn.
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
I
FredKroket zei:
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.

Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
Klik om te vergroten...
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thorrrr22 zei:
I

Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.
Klik om te vergroten...
Je gebruik met andere vergelijken is gewoon zinloos, dat probeer ik te zeggen. Als je 2/3 dagen na gebruik nog fysieke klachten ervaart dan heb je echt te veel genomen. Zou dit zeker serieus nemen, wees zuinig op je lichaam:)
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoeveel ik heb gebruikt heb ik er enkel bij gezet zodat mensen een indicatie hebben hoeveel het was ter info. Het was niet mijn bedoeling om te vergelijken of iets dergelijks. Wilde alleen weten of andere mensen deze klachten na gebruikt hebben ervaren :wink: alsnog bedankt voor je antwoord!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je dosering is absoluut van belang om erbij te zetten. Dat verklaart namelijk wel waarom je lijf nu zegt: 'hey yo, gast, doe eens effe niet'.

Neem een goede pauze (3 maanden ofzo) en zorg dat je daarna een stuk lager doseert.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thorrrr22 zei:
Hoeveel ik heb gebruikt heb ik er enkel bij gezet zodat mensen een indicatie hebben hoeveel het was ter info. Het was niet mijn bedoeling om te vergelijken of iets dergelijks. Wilde alleen weten of andere mensen deze klachten na gebruikt hebben ervaren :wink: alsnog bedankt voor je antwoord!
Klik om te vergroten...
Om antwoord te geven op je vraag:

Ja, andere mensen die te veel 3-mmc of aanverwanten gebruikt hebben merken deze klachten soms ook. Als je de zoekfunctie hier gebruikt kan je vrij veel informatie en ervaringen vinden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thorrrr22 zei:
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.
Klik om te vergroten...

Als je deze klachten ervaart, dan zou je wel degelijk kunnen spreken van een vorm van overdosis i.m.o.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."