#1
ben je niet gewoon verkouden geworden ?
anders misschien magnesium slikken
anders misschien magnesium slikken
Magnesium neem ik al, wel bedankt voor de tip uiteraard!ben je niet gewoon verkouden geworden ?
anders misschien magnesium slikken
Neem elke dag voldoende fruit, daarnaast zorg ik ervoor dat ik niks tekort kom 🙈slik je daarnaast nog andere vitamines oid
ik denk dan aan multi vitamine of vitamine d
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen.
Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan.
Sterkte!
Bedankt voor de tips!Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen.
Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen.
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is![]()
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is![]()
Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger![]()
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.
Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
Je gebruik met andere vergelijken is gewoon zinloos, dat probeer ik te zeggen. Als je 2/3 dagen na gebruik nog fysieke klachten ervaart dan heb je echt te veel genomen. Zou dit zeker serieus nemen, wees zuinig op je lichaamI
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.
Om antwoord te geven op je vraag:Hoeveel ik heb gebruikt heb ik er enkel bij gezet zodat mensen een indicatie hebben hoeveel het was ter info. Het was niet mijn bedoeling om te vergelijken of iets dergelijks. Wilde alleen weten of andere mensen deze klachten na gebruikt hebben ervarenalsnog bedankt voor je antwoord!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."