Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkramping na 3mmc

Verkramping na 3mmc

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Te hoge bloeddruk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thorrrr22 zei:
Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer.
800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is :)
Klik om te vergroten...
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.
Thorrrr22 zei:
Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger :)
Klik om te vergroten...
Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tientallen threads zoals deze in de afgelopen tijd en ik begin steeds meer het gevoel te hebben dat deze mensen niet weten wanneer ze moeten stoppen. Zelf verspreid over de dag 300mg gedaan, morgen een pauze nemen omdat de bijwerkingen toch heel vervelend zijn. Maand last gehad van schouderpijn.
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
I
FredKroket zei:
Wat anders mensen doen gaat het niet om. Jij hebt nu ergens last van toch?
Nu nieuwe halen en laten testen heeft weinig zin want hoe weet je dat je dealer nu niet wat anders mee geeft? Daarom altijd laten testen.

Dat blind oversteken 1, 2 of 6 keer goed gaat betekent niet dat het altijd veilig is he.
Klik om te vergroten...
Ik praat het ook niet goed met hoeveel ik heb gebruik ik geef enkel een indicatie hoeveel ik heb gebruikt en dat het niks te maken heb met bijv een overdosis, voor de rest probeer ik geen vergelijking te trekken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."