Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen! Dit is mijn eerste vraag op dit Forum, misschien dat iemand mij kan helpen. Ik heb vanavond een nachtfeest (Techno) en wil 3mmc gebruiken. Ik ben erg verkouden en heb keelpijn. Ik wil de 3mmc gebruiken in capsules, ook omdat ik nu verkouden ben en ik het niet chill vind om te snuiven wil ik het oraal nemen. Nu vraag ik me af of de 3mmc kwaad kan met de verkoudheid en de keelpijn, ik voel me op dit moment niet fit en ben erg benieuwd of de 3m me er doorheen gaat slepen de nacht door?"
"CuriousExplorer zei: Nachtfeest skippen geen optie? Er komen nog dagen. Klik om te vergroten... ben een groot fan van deze techno Artiest & dan doe je der wel is meer voor om toch te kunnen gaan.. merk nu aan me lichaam dat het inderdaad niet verstandig was om te gaan haha, maar het was het waard!"
"Hallo! ik ben 22 jaar en heb op mijn 21 in Augustus vorig jaar een diep veneuze trombose gehad in mijn rechterkuit. Nooit een oorzaak gevonden, voor de rest voetbalde ik 4x per week en daarnaast ging ik naar de sportschool. Nu is mijn vraag, kan ik 3mmc gebruiken met bloedverdunners? Omdat er nooit een oorzaak is gevonden van de Trombose en ik op een jonge leeftijd dit dus heb gekregen, stond het ziekenhuis ook voor een raadsel. Ik gebruikte voor de trombose wel is xtc of 3mmc maar dit was bijvoorbeeld elke 2 maanden wel is een keer. Iemand die mij kan helpen of 3mmc met bloedverdunners zou kunnen? En of dit bijvoorbeeld sneller inkickt? Ik heb ooit gehoord van een arts dat de kans nihil is dat je nogmaals trombose kan krijgen met bloedverdunners."
"Hoi, Ik heb gister tijdens een ADE feest 3mmc in capsules genomen zo’n 100mg per capsule had er 8 mee. Nu heb ik vandaag last van een verkramping borstkas, dus een wat lastigere ademhaling, daarnaast heb ik ook last in mn nek, soort spierpijn achtig, en met slikken voelt het net of ik keelpijn heb. 2 andere vrienden hebben hetzelfde gehad, 1 heb ook last van zijn borstkas de ander heeft nergens last van. Iemand die hier ervaring mee heb gehad? Ik betwijfel of het echt 3m was, maar andere teringzooi, ik ga het ook laten testen voor de zekerheid. Ik hoor het wel !"
"Nee dit heb helaas niks met verkouden te maken haha.. Gaat echt om een soort verzuring van mn borstkas met daarbij een soort straalende pijn naar mn nek toe, waardoor slikken ook iets wat pijnlijker is"
"MR_CHIP zei: ben je niet gewoon verkouden geworden ? anders misschien magnesium slikken Klik om te vergroten... Magnesium neem ik al, wel bedankt voor de tip uiteraard!"
"MR_CHIP zei: slik je daarnaast nog andere vitamines oid ik denk dan aan multi vitamine of vitamine d Klik om te vergroten... Neem elke dag voldoende fruit, daarnaast zorg ik ervoor dat ik niks tekort kom 🙈"
"FredKroket zei: 800mg 3-mmc/3cmc is wel fors. Heb je er nog wat van over? Dan kan je het laten testen en dan weet je precies wat je hebt. In vervolg voor gebruik dan, kan je een hoop ellende mee voorkomen. Als je het niet vertrouwt of het wordt niet minder kan je altijd ff langs de huisarts gaan. Sterkte! Klik om te vergroten... Heb er nu niks van over, maar kan hetzelfde weer bestellen bij de dealer. 800mg lijkt inderdaad veel en dat is het misschien ook, alleen kan het natuurlijk gekker helemaal als je het snuift, zijn er mensen die boven de 2 gram komen. Ik neem elk uur 1 capsule in als een feest 8 uur duurt en tot nu toe ging dit perfect! Bedankt en ik zal zeker naar de huisarts gaan als dit over een paar dagen niet over is"
"HappyMind zei: Ik dacht aan vasocontrictie en spierspanning. En inderdaad ook gewoon spierpijn door de stims. Goed slapen, gezond eten en veel water drinken helpt bij het herstellen. Je hebt het niet gesnoven? Want daar zou je wel keelpijn van kunnen krijgen. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tips! nee ik heb indd niet gesnoven het ging hier om 8 capsules van ongeveer 100mg, elk uur 1 capsule"
"Klopt inderdaad, alleen heb deze dosering vaker gedaan en verspreid over 2/3 maanden dus vind het gek dat ik hier nu last van krijg. Eén lagere dosering is inderdaad verstandiger"