#1
Hoe gaat het nu met je? Ben toch wel benieuwd.
Ht is overduidelijk beginnen na 2mmc gebruik wat ik normaal nooit koop maar beter dan nep alleszins want die is in het toilet gevlogen. Ik denk dat die 2mmc vervuild was waren geen kristallen maar zo zachte rotsjes die verpulveren als je ze nog maar aanraakt...
Aah fijn dat zal wel een opluchting voor je geweest zijn 😁Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...
Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...
Heb deze morgen 2 gram nep in het toilet gegooid! Nooit meer! Rotzooi! Nog nooit zo een slechte ervaring gehad was totaal niets leuk aan. Maar nu neem ik een pauze en we zien wel na nieuwjaarEn ondertussen nog wekelijks aan het snatsen?
Jouw wc heeft het er maar druk meeHeb deze morgen 2 gram nep in het toilet gegooid! Nooit meer! Rotzooi! Nog nooit zo een slechte ervaring gehad was totaal niets leuk aan. Maar nu neem ik een pauze en we zien wel na nieuwjaar
Er is al veel ingevlogen dat is zeker...Jouw wc heeft het er maar druk mee
Jouw wc heeft het er maar druk mee
Verslechterd enkel en dat is begonnen 2 weken geleden toen ik 2mmc probeerde! Het was al maanden voordien maar niet storend. Nu is het echt verslechterd. Kan ook geknelde zenuw zijn maar aangezien het direct de dag na 2mmc gebeurt is stel ik mij toch vragen dat dit al dan niet blijvende gezondheid problemen geeft. Want daar hoor je niemand over. Ik kan toch niet de enige zijn met fysieke klachten door designer drugsgevolgen van vasoconstrictie neem ik aan, zorgt ervoor dat bloedvaten vernauwen en uiteindelijk zo erg vernauwd dat er geen bloed/zuurstof heen gaat en het verlamd
Veel mensen hebben last van vasoconstriction met de vele verschillende designer drugs. De ene substantie is daar wat sterker in dan de andere.Ik kan toch niet de enige zijn met fysieke klachten door designer drugs
Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...Hoe gaat het nu met je? Ben toch benieuwd.
Ik hou 1 keer per week aan.Wat een zooi. Vervelend voor je. Hoeveel en hoevaak gebruik je?
3-cmc is nogal neurotoxisch. Waarschijnlijk is een metaboliet van de stof schadelijk voor zenuwcellen.Ga het kort samenvatten. Want niet veel zin in een ganse tekst. Begin dit jaar ben ik met 3cmc begonnen echter na een tijd werd mijn pink gevoeloos! Echter hier niet veel aandacht aan besteed. Nu een jaar later ik neem 2mmc en gans mijn pink is verdoofd ik kan ze naar binnen plooien maar ze opzij bewegen gaat met geen enkele mogelijkheid! Nu is het zo ver gekomen dat ik geen kracht meer heb in mijn hand! Dat ik zelfs geen fles cola kan vasthouden!! Zelfs niet genoeg kracht voor mijn broeksknop te sluiten!! Ik vind dit toch maar zorgwekkend. Maandag afspraak bij de dokter maar ik ben 100 procent zeker dat het door 1 of andere designer drugs komt. Het is eigenlijk wel zorgwekkend. Stel u voor dat ik volledig verlamd geraakt door die rotzooi! Zit natuurlijk ook goed onder het gerief maar heb mijn best gedaan iets zinnigs te typen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."