Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErnstige gezondheidsklachten na 2mmc /3cmc hand half verlamd!!

Ernstige gezondheidsklachten na 2mmc /3cmc hand half verlamd!!

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga het kort samenvatten. Want niet veel zin in een ganse tekst. Begin dit jaar ben ik met 3cmc begonnen echter na een tijd werd mijn pink gevoeloos! Echter hier niet veel aandacht aan besteed. Nu een jaar later ik neem 2mmc en gans mijn pink is verdoofd ik kan ze naar binnen plooien maar ze opzij bewegen gaat met geen enkele mogelijkheid! Nu is het zo ver gekomen dat ik geen kracht meer heb in mijn hand! Dat ik zelfs geen fles cola kan vasthouden!! Zelfs niet genoeg kracht voor mijn broeksknop te sluiten!! Ik vind dit toch maar zorgwekkend. Maandag afspraak bij de dokter maar ik ben 100 procent zeker dat het door 1 of andere designer drugs komt. Het is eigenlijk wel zorgwekkend. Stel u voor dat ik volledig verlamd geraakt door die rotzooi! Zit natuurlijk ook goed onder het gerief maar heb mijn best gedaan iets zinnigs te typen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#2
gevolgen van vasoconstrictie neem ik aan, zorgt ervoor dat bloedvaten vernauwen en uiteindelijk zo erg vernauwd dat er geen bloed/zuurstof heen gaat en het verlamd
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ikzouhetechtnietweten zei:
gevolgen van vasoconstrictie neem ik aan, zorgt ervoor dat bloedvaten vernauwen en uiteindelijk zo erg vernauwd dat er geen bloed/zuurstof heen gaat en het verlamd
Klik om te vergroten...
Verslechterd enkel en dat is begonnen 2 weken geleden toen ik 2mmc probeerde! Het was al maanden voordien maar niet storend. Nu is het echt verslechterd. Kan ook geknelde zenuw zijn maar aangezien het direct de dag na 2mmc gebeurt is stel ik mij toch vragen dat dit al dan niet blijvende gezondheid problemen geeft. Want daar hoor je niemand over. Ik kan toch niet de enige zijn met fysieke klachten door designer drugs
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ik kan toch niet de enige zijn met fysieke klachten door designer drugs
Klik om te vergroten...
Veel mensen hebben last van vasoconstriction met de vele verschillende designer drugs. De ene substantie is daar wat sterker in dan de andere.

Als je echter een onderliggende, eventueel onbekende, aandoening hebt dan kan zo'n substantie meer en langere gevolgen hebben dan bij andere mensen.

In jou geval zou ik je aanraden om een afspraak met je huisarts te maken om dit te bespreken en na te laten kijken.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
NietTeGek zei:
Hoe gaat het nu met je? Ben toch benieuwd.
Klik om te vergroten...
Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je weet wat te doen dus.

Kappen met die zooi.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een zooi. Vervelend voor je. Hoeveel en hoevaak gebruik je?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damius zei:
Wat een zooi. Vervelend voor je. Hoeveel en hoevaak gebruik je?
Klik om te vergroten...
Ik hou 1 keer per week aan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Ga het kort samenvatten. Want niet veel zin in een ganse tekst. Begin dit jaar ben ik met 3cmc begonnen echter na een tijd werd mijn pink gevoeloos! Echter hier niet veel aandacht aan besteed. Nu een jaar later ik neem 2mmc en gans mijn pink is verdoofd ik kan ze naar binnen plooien maar ze opzij bewegen gaat met geen enkele mogelijkheid! Nu is het zo ver gekomen dat ik geen kracht meer heb in mijn hand! Dat ik zelfs geen fles cola kan vasthouden!! Zelfs niet genoeg kracht voor mijn broeksknop te sluiten!! Ik vind dit toch maar zorgwekkend. Maandag afspraak bij de dokter maar ik ben 100 procent zeker dat het door 1 of andere designer drugs komt. Het is eigenlijk wel zorgwekkend. Stel u voor dat ik volledig verlamd geraakt door die rotzooi! Zit natuurlijk ook goed onder het gerief maar heb mijn best gedaan iets zinnigs te typen
Klik om te vergroten...
3-cmc is nogal neurotoxisch. Waarschijnlijk is een metaboliet van de stof schadelijk voor zenuwcellen.

Deze studie heeft de neurotoxiciteit van 3-CMC aangetoond, en laat ook zien dat die niet samenhangt met de release van neurotransmitters, maar met een andere biochemisch proces wat rechtsreeks giftig is voor zenuwcellen.
link.springer.com

Four Synthetic Cathinones: 3-Chloromethcathinone, 4-Chloromethcathinone, 4-Fluoro-α-Pyrrolidinopentiophenone, and 4-Methoxy-α-Pyrrolidinopentiophenone Produce Changes in the Spontaneous Locomotor Activity and Motor Performance in Mice with Varied Pro

Two chloromethcathinones, 3-chloromethcathinone (3-CMC) and 4-chloromethcathinone (4-CMC), and two para-substituted α-pyrrolidinophenones, 4-methoxy-α-pyrrolidinopentiophenone (4-MeO-PVP) and 4-fluoro-α-pyrrolidinopentiophenone (4-F-PVP), represent synthetic cathinones, the second most...
link.springer.com link.springer.com

Over de mogelijkheid van ernstige giftigheid werd al gespeculeerd omdat 3-CMC qua structuur erg lijkt op 4-CA (4-chlooramfetamine), een stof die in wetenschappeqlijk onderzoek wordt gebruikt om serotonine-receptoren te doden zodat er 'serotonin knock-out mice' ontstaan die als controlegroep kunnen dienen voor farmacologisch onderzoek..

Dus heel goed dat je anderen waarschuwt dat deze effecten waarschijnlijk ook spelen bij 3-cmc. Maar wel erg zuur dat het jou is overkomen..
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe staat het verder met je lichamelijke gesteldheid? Dus bloeddruk/hartslag/cholesterol/etc. Kan ook een rol spelen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
3-cmc is tamelijk neurotoxisch. Waarschijnlijk is het een metaboliet van de stof voor zenuwcellen.

Deze studie heeft de neurotoxiciteit van 3-CMC aangetoond, en laat ook zien dat die niet samenhangend is met de afgifte van neurotransmitters, maar met een ander biochemisch proces wat rechtsreeks giftig is voor zenuwcellen.
link.springer.com

Four Synthetic Cathinones: 3-Chloromethcathinone, 4-Chloromethcathinone, 4-Fluoro-α-Pyrrolidinopentiophenone, and 4-Methoxy-α-Pyrrolidinopentiophenone Produce Changes in the Spontaneous Locomotor Activity and Motor Performance in Mice with Varied Pro

Two chloromethcathinones, 3-chloromethcathinone (3-CMC) and 4-chloromethcathinone (4-CMC), and two para-substituted α-pyrrolidinophenones, 4-methoxy-α-pyrrolidinopentiophenone (4-MeO-PVP) and 4-fluoro-α-pyrrolidinopentiophenone (4-F-PVP), represent synthetic cathinones, the second most...
link.springer.com link.springer.com

Over de mogelijke van aanzienlijke giftigheid werd al gespeculeerd omdat 3-CMC qua structuur erg lijkt op 4-CA (4-chlooramfetamine), een stof die in wetenschappelijk onderzoek wordt gebruikt om serotonine-receptoren te doden zodat er 'serotonine knock-out muizen' zijn ontstaan die als controlegroep kunnen dienen voor farmacologisch onderzoek..

Dus heel goed dat je waarschuwt dat deze effecten waarschijnlijk ook spelen bij 3-cmc. Maar wel erg zuur dat het jou is overkomen..
Klik om te vergroten...
Ht is overduidelijk beginnen na 2mmc gebruik wat ik normaal nooit koop maar beter dan nep alleszins want die is in het toilet gevlogen. Ik denk dat die 2mmc vervuild was waren geen kristallen maar zo zachte rotsjes die verpulveren als je ze nog maar aanraakt...
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Serengetispaghetti zei:
Hoe staat het verder met je lichamelijke gesteldheid? Dus bloeddruk/hartslag/cholesterol/etc. Kan ook een rol spelen
Klik om te vergroten...
Dt is allemaal vrij goed denk ik toch....
N
NietTeGekLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe gaat het nu met je? Ben toch wel benieuwd.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Als een stof dergelijke en aanzienlijke negatieve bijwerkingen heeft, zou ik er juist direct mee stoppen. Maar jij gaat lekker door en neemt die zooi dan nog wekelijks🤷‍♂️🤦
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Ht is overduidelijk beginnen na 2mmc gebruik wat ik normaal nooit koop maar beter dan nep alleszins want die is in het toilet gevlogen. Ik denk dat die 2mmc vervuild was waren geen kristallen maar zo zachte rotsjes die verpulveren als je ze nog maar aanraakt...
Klik om te vergroten...

Lees dit topic nu pas.
Al vele malen 2-mmc gebruikt.
Het zal niet enkel aan het éénmalig gebruik liggen.
De oorzaak ligt zeker bij regelmatig gebruik van andere cathinones en vooral cmc.
2-mmc komt inderdaad in kruimelige rotsjes en is naar mijn mening de minst schadelijke van alle voorgangers, broers, zussen, nonkels,...
Cmc daarentegen lijkt mij de schadelijkste.
N
NietTeGekLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...
Klik om te vergroten...
Aah fijn dat zal wel een opluchting voor je geweest zijn 😁
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Is een geknelde zenuw dus waarschijnlijk niks met de 2 MMC te maken...
Klik om te vergroten...

En ondertussen nog wekelijks aan het snatsen?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
En ondertussen nog wekelijks aan het snatsen?
Klik om te vergroten...
Heb deze morgen 2 gram nep in het toilet gegooid! Nooit meer! Rotzooi! Nog nooit zo een slechte ervaring gehad was totaal niets leuk aan. Maar nu neem ik een pauze en we zien wel na nieuwjaar
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Heb deze morgen 2 gram nep in het toilet gegooid! Nooit meer! Rotzooi! Nog nooit zo een slechte ervaring gehad was totaal niets leuk aan. Maar nu neem ik een pauze en we zien wel na nieuwjaar
Klik om te vergroten...
Jouw wc heeft het er maar druk mee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
Jouw wc heeft het er maar druk mee
Klik om te vergroten...
Er is al veel ingevlogen dat is zeker...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."