Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszijn er ook vrouwen op het forum die serotonine agonisten en reuptakers in de werksaamheid van drugs zoeken graag stuur me den een dm

zijn er ook vrouwen op het forum die serotonine agonisten en reuptakers in de werksaamheid van drugs zoeken graag stuur me den een dm

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gebruik eens interpunctie, ik ben helemaal buiten adem na het lezen van je bericht 😂
J
Javelin FGM-148F

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wil iemand voor mij zijn Nederlands vertalen naar gewone Nederlands?
F
Flirt_X_PlayLid
01-01-2024, 00:00
#3
liever een vrouw zonder drugs of een vrouw met drugs !!!
voor mij simple zowk een vrouw met de zelfde rage drugs.. dan licht je brein ook vlak langs elkaar en krijg je een super relatie !! en dan alleen nog wat flappe geld en je kunt beginne van luxe winkels of kartbaan beginnen of een van de beste schaatsbanen beginnen van eupopa heb je ook weer vlink wat vastgoed en bedrijfs aandelen om te verkopen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukkig nieuwjaar!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow, dit is het meest geniale wat ik dit hele jaar heb gehoord! Kan ik me ergens inschrijven of is er wellicht een brochure met informatievoorziening?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mellow moenie mauwe
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Mellow moenie mauwe
Klik om te vergroten...
Godnondeju zet de 909 aan!
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Gebruik eens interpunctie, ik ben helemaal buiten adem na het lezen van je bericht 😂
Klik om te vergroten...
Ik kende iemand die schreef op soortgelijke manier. Zijn moeder gebruikte drugs terwijl ze zwanger was van hem, met alle gevolgen van dien. Hij was verslaafd geboren. Zware gedragsproblemen en een extreme leerachterstand. Hij heeft nooit goed leren schrijven. Zijn dagelijks leven bestond uit stelen en daklozen voor 5 euro op zijn bank laten slapen.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
inExtase zei:
Ik kende iemand die schreef op soortgelijke manier. Zijn moeder gebruikte drugs terwijl ze zwanger was van hem, met alle gevolgen van dien. Hij was verslaafd geboren. Zware gedragsproblemen en een extreme leerachterstand. Hij heeft nooit goed leren schrijven. Zijn dagelijks leven bestond uit stelen en daklozen voor 5 euro op zijn bank laten slapen.
Klik om te vergroten...
In een notendop laat zien dat iemand ondanks een moeilijke start dus wel een barmhartige Samaritaan kan zijn. De daklozenopvang kost 8 euro.
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Brakka Mang zei:
In een notendop laat zien dat iemand ondanks een moeilijke start dus wel een barmhartige Samaritaan kan zijn. De daklozenopvang kost 8 euro.
Klik om te vergroten...
Ja hij deed het meer omdat hij onder bewindvoering stond en anders geen geld had voor tabak hehe.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
inExtase zei:
Ja hij deed het meer omdat hij onder bewindvoering stond en anders geen geld had voor tabak hehe.
Klik om te vergroten...
Wat een charlatan, ik neem mijn woorden terug🤐
G
GreenAnonManLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat was geen paracetemolletje...
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychosis is a helluva drug.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flirt_X_Play zei:
liever een vrouw zonder drugs of een vrouw met drugs !!!
voor mij simple zowk een vrouw met de zelfde rage drugs.. dan licht je brein ook vlak langs elkaar en krijg je een super relatie !! en dan alleen nog wat flappe geld en je kunt beginne van luxe winkels of kartbaan beginnen of een van de beste schaatsbanen beginnen van eupopa heb je ook weer vlink wat vastgoed en bedrijfs aandelen om te verkopen
Klik om te vergroten...
Jij loopt niet jij glijdt als een sidderaal jij creep
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou van dit bericht heb ik een enorme slakkenspoor gelegd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
addict053 zei:
Nou van dit bericht heb ik een enorme slakkenspoor gelegd.
Klik om te vergroten...
Net als bij verkeerd gebouwde IKEA kasten heeft het lichaam de handleiding voor zijn hersenen ondersteboven gehouden en nu klopt ie niet meer zoals op het plaatje.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#17
addict053 zei:
Nou van dit bericht heb ik een enorme slakkenspoor gelegd.
Klik om te vergroten...
Jeez @Flirt_X_Play leave some women for the rest of us. :tired::handok:🔥
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Wow, dit is het meest geniale wat ik dit hele jaar heb gehoord! Kan ik me ergens inschrijven of is er wellicht een brochure met informatievoorziening?
Klik om te vergroten...
En het is nog maar 2 januari.
Op dit level staan er nog veel goeie topics op DF te verwachten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brakka Mang zei:
Wow, dit is het meest geniale wat ik dit hele jaar heb gehoord! Kan ik me ergens inschrijven of is er wellicht een brochure met informatievoorziening?
Klik om te vergroten...
Ho ho, niet zo snel, je bent pas bij “sok pen teen” met leren lezen in groep drie dus nog even geduld.

Een volzin met interpunctie is volgende week na je veterstrik diploma. Succes.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ho ho, niet zo snel, je bent pas bij “sok pen teen” met leren lezen in groep drie dus nog even geduld.

Een volzin met interpunctie is volgende week na je veterstrik diploma. Succes.
Klik om te vergroten...
Boom Roos Vis Vuur 4 life je weet toch.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."