#1
Bommetjes/oraal is het leukste effect. Maar uiteindelijk snuif ik het alsnog op.
Bij mij en de meeste van me vrienden. Komen na 2 / 3 hoge dosis bommetje over tijd bestek van 8 uur. Al negatieve effecten. Meer op jezelf. Het nemen niet meer voor het plezier bijna gebeurt. Maar omdat het dan helpt.ik had dus nooit last van 'slechte effecten' als ik hoge dosissen 3m nam, ervaarde überhaupt amper effecten toen ik 3m gebruikte omdat ik het dus dagelijks deed toen :/
Maar al jaren bij dezelfde dealer halen geeft geen garantie dat het dus altijd 3-MMC is.Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
oohh ja ik slik niet ik snuif hetBij mij en de meeste van me vrienden. Komen na 2 / 3 hoge dosis bommetje over tijd bestek van 8 uur. Al negatieve effecten. Meer op jezelf. Het nemen niet meer voor het plezier bijna gebeurt. Maar omdat het dan helpt.
Snuiven is het temild. Vind ik zelf.oohh ja ik slik niet ik snuif het
ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaasSnuiven is het temild. Vind ik zelf.
Laat ik het maar nuet hebben over me dosis slikken..ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
babaha vertelLaat ik het maar nuet hebben over me dosis slikken..
Houden zo. Op die manier lijkt het me sterk dat je er verslaafd aan raakt. Laten we zeggen dat het bij mij een stuk meer isIk gebruik het weinig en gebruik dan weinig.
1 of 2 keer per jaar tot nu toe. Bij gebruik neem ik een capsule met 100 mg oraal in. Ik heb één keer een vóóraf klaargemaakte capsule van 50 mg als herdosering gedaan.
Een volgende keer doe ik wellicht 150 mg in één dosering zonder extra dosis.
Dus nog nooit over 150 mg gegaan. Altijd oraal ingenomen en altijd vooraf afgewogen capsules gemaakt en niet méér pakken dan ik voor die gelegenheid genoeg vind/vond.
Ik heb waarschijnlijk ruim genoeg voor de rest van mijn leven.
Ik ga het eens doen. Bedankt.Maar al jaren bij dezelfde dealer halen geeft geen garantie dat het dus altijd 3-MMC is.
Als je echte 3-MMC hebt kun je daar dagenlang op doorgaan en duurt het best lang voor je de negatieve effecten ervaart. Tenzij je al langere tijd misbruik maakt van het middel. Dan zullen de negatieve effecten steeds sneller komen.
Ik zou het eens laten testen want er is een grote kans dat je bijvoorbeeld 3-CMC hebt. Daar hoor ik vaker van dat er veel negatieve effecten zijn en ook sneller opspelen.
Maar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?ja nu ik het zo heb misbruikt is het voor mij ook mild, voel dr eigenlijk echt niks van, behalve een beetje meer energie en ja geilheid enorm verhoogd hahshs maar buiten dat niet echt iets helaas
hadden het ooit een keer wel laten testen maar dat is alweer in mei en ik herinner me echt niet meer wat er uit kwam🤣 hadden wel laatst zn 4mmc getest en die was wel hoog in puurheidMaar heb jij het laten testen? Was het daadwerkelijk 3-MMC?
Iets wat mij en @OtherShore vaak opvalt is dat er regelmatig gepraat word over 3-MMC maar het vrijwel nooit vastgesteld is dat het daadwerkelijk 3-MMC is. Over het algemeen word er 3-CMC verkocht onder de naam van 3-MMC. En dit middel heeft een hele andere en veel mildere werking.
Je kunt de dealer helaas niet geloven op zijn blauwe ogen😜
Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘Ja al jaren bij dezelfde dealer. En ook wel eens getest in Amsterdam. Maar het is over algemeen toch sws bekend dat 3mmc mild is.
Dit klopt! Ik krijg vaak verschillende soorten en bij 3cmc merk ik hoge vasoconstrictie na 1 x snuiven terwijl ik dat dat bij 3mmc pas na 2 dagen snuiven heb. Ook is het positieve effect van 3mmc hoger (als je het niet misbruikt zoals ik helaas heb gedaan)Nee. 3-mmc is niet mild en heeft geen korte piek. Misschien denkt iedereen tegenwoordig maar dat 3-mmc mild is en een korte piek heeft, omdat ze eigenlijk 3-cmc of 2-mmc gebruiken. Heb je daar al aan gedacht? En 3-cmc is ondanks de mildere werking veel schadelijker. Daarom is testen dus zo belangrijk 😘
Als ik teveel snuif ga ik me voelen alsof ik op xtc zit. Wazig beeld, scheel kijken, hard gaan.Hai. Na een lange tijd weer een vraag.
Hoe gebruik jij 3mmc? Wat ik zelf ervaar is 3mmc op een normale dosis aardig mild.
Neem je een hogere dosis komt die wel goed aan. Maar is de piek enorm kort.
Maar neem je een hoge dosis vaak komen de slechte effecten al snel.
Ben benieuwd. Ik gebruik zelf max 1x in de 3/6 maand
bij 3cmc merk ik hoge vasoconstrictie na 1 x snuiven terwijl ik dat dat bij 3mmc pas na 2 dagen snuiven heb
Heb het spul getest. En het was normale 3mmc. Maar even een goed jaartje stoppen.Ik lees hier veel reacties die het gebruik van 3-mmc anders definiëren.
Niemand laat zijn spul testen en neemt het voor waar dat ze werkelijk 3-mmc krijgen.
Terwijl de meeste samples die getest worden amper nog 3-mmc of totaal geen 3-mmc bevatten.
Zoals dit:
Toen 3-mmc nog "legaal" bij een vendor te verkrijgen dan was bij de meeste gebruikers vasoconstrictie al merkbaar na 1 enkel nachtje gebruiken.
Wie nu zegt dat hij 3-mmc gebruikt zonder testen denkt beter 2 keer na en laat zijn spul testen. Je gaat nog aardig versteld staan wat je spul bevat en zo ga krijg je meteen een verklaring voor die snelle neveneffecten of korte werkingsduur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."