Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PHIP, als een storm door het land

A-PHIP, als een storm door het land

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
Flip_The_TrapsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziet er iemand anders ook een trend?
Doet me denken aan die BS Methylamfetamine (ICE) uit de VS gepusht door media. Dat wat uiteraard wel degelijk een enorme influx van een bepaalde drug... Zelfde hier.

Alleen is dit een echt Europees fenomeen. Ik had een goede vriend, sp33dfr34k for life, enkel die Gravel. Iedereen hier in D'Anvers

(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).

Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.

4500 euro aan penale boetes voor wat mesjes in mn Auto FFS.
Was overigens met alles in orde verder, en niet onder invloed.

Anywayyyyy

Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣

Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.

OH LAWD, HE COMIN
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flip_The_Traps zei:
Ziet er iemand anders ook een trend?
Doet me denken aan die BS Methylamfetamine (ICE) uit de VS gepusht door media. Dat wat uiteraard wel degelijk een enorme influx van een bepaalde drug... Zelfde hier.

Alleen is dit een echt Europees fenomeen. Ik had een goede vriend, sp33dfr34k for life, enkel die Gravel. Iedereen hier in D'Anvers

(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).

Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.

4500 euro aan penale boetes voor wat mesjes in mn Auto FFS.
Was overigens met alles in orde verder, en niet onder invloed.

Anywayyyyy

Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣

Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.

OH LAWD, HE COMIN
Klik om te vergroten...
Wat probeer je hier in godsnaam mee te zeggen?

oh, kleine tip, spreek uit uit ervaring: laptopje wegleggen (porn binge). Ook geen escort of vriendin/scharrel in de buurt. Je hoofd veranderd in een seks paleis.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan er echt geen chocola van maken :tearsofjoy:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Ik zie een trend van freaky freggle vibes, verder is er geen touw vast te knopen aan je bericht.
Klik om te vergroten...

IMG_1988.jpeg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Sorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Simpelere tijden.

Ik kan de toevoegingen zoals likes en waarderingen enzo nu ook wel waarderen. Zeker de likes. Maar het was ergens ook wel lekker clean vroeger zonder al die poespas.

Ach ja tijden veranderen. Waarschijnlijk zou ik het ook niet leuk vinden als we ineens teruggingen naar laten we zeggen: DF van 2015.

Edit:

O lol, zelfs de post waar ik op reageer is inmiddels al ancient.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flip_The_Traps zei:
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Klik om te vergroten...
Maar, zitten we goed met onze vermoedens?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flip_The_Traps zei:
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Klik om te vergroten...

Je lag helemaal dubbel, prettig voor je, maar geen enkele reactie op de eerder geuite (sterke) verdenkingen dat je Johnny Snow / Freaky Freggle bent. Nogal verdacht niet? Dubbelaccounts zijn verboden hier en het maakt daarbij niet uit of je inmiddels clean bent of niet. We hebben je niet voor niets geband hier, een permanente ban is een permanente ban, ook voor jou.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flip_The_Traps zei:
Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃
Klik om te vergroten...

Omdat je dom bent.
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Wat probeer je hier in godsnaam mee te zeggen?

oh, kleine tip, spreek uit uit ervaring: laptopje wegleggen (porn binge). Ook geen escort of vriendin/scharrel in de buurt. Je hoofd veranderd in een seks paleis.
Klik om te vergroten...
Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moma zei:
Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !
Klik om te vergroten...
We spreken dus over a-pihp…..
Verstandig nee natuurlijk niet, maar ieder vogeltje heeft een eigen karakter…..
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moma zei:
Verstandig nee natuurlijk niet, maar ieder vogeltje heeft een eigen karakter…..
Klik om te vergroten...

Nice! Deze is origineel. Die kan weer bijgeschreven worden in het grote boek der rationalisaties.

Tegelijkertijd ook erg treurig natuurlijk.

Er is een oplossing! Ook een a-PiHP verslaving valt te bedwingen.
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Nice! Deze is origineel. Die kan weer bijgeschreven worden in het grote boek der rationalisaties.

Tegelijkertijd ook erg treurig natuurlijk.

Er is een oplossing! Ook een a-PiHP verslaving valt te bedwingen.
Klik om te vergroten...
Dank voor je. Reactie, zoals ik meldde…..het doet niets meer voor mij….vind ik wel jammer maar het is zoals het is, dus hoodstuk voor mij gerond…😊
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hij heeft denk al wat genomen 🙃
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
licht mij eens even in wie freaky freggle is? Ik ben degene met de hoogste waarderingsscore, wat krijgen we nou zeg. Kus mijn voeten. 👇🏻
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flip_The_Traps zei:
Ziet er iemand anders ook een trend?
Doet me denken aan die BS Methylamfetamine (ICE) uit de VS gepusht door media. Dat wat uiteraard wel degelijk een enorme influx van een bepaalde drug... Zelfde hier.

Alleen is dit een echt Europees fenomeen. Ik had een goede vriend, sp33dfr34k for life, enkel die Gravel. Iedereen hier in D'Anvers

(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).

Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.

4500 euro aan penale boetes voor wat mesjes in mn Auto FFS.
Was overigens met alles in orde verder, en niet onder invloed.

Anywayyyyy

Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣

Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.

OH LAWD, HE COMIN
Klik om te vergroten...
Ik zie een trend van freaky freggle vibes, verder is er geen touw vast te knopen aan je bericht.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
licht mij eens even in wie freaky freggle is? Ik ben degene met de hoogste waarderingsscore, wat krijgen we nou zeg. Kus mijn voeten. 👇🏻
Klik om te vergroten...
Je komt er vast vanzelf achter. Zowel wat we bedoelen als dat je waarderingsscore je geen extra rechten geeft :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
licht mij eens even in wie freaky freggle is? Ik ben degene met de hoogste waarderingsscore, wat krijgen we nou zeg. Kus mijn voeten. 👇🏻
Klik om te vergroten...

Waarderingsscores zeggen ongeveer net zo weinig als bovenstaande post van Johnn… ik bedoel Flip_The_Traps.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik niet zou weten wat drugsforum is maar zou moeten omschrijven hoe een thread eruit zou zien, kwam dit aardig in de buurt.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flip_The_Traps zei:
Ziet er iemand anders ook een trend?
Doet me denken aan die BS Methylamfetamine (ICE) uit de VS gepusht door media. Dat wat uiteraard wel degelijk een enorme influx van een bepaalde drug... Zelfde hier.

Alleen is dit een echt Europees fenomeen. Ik had een goede vriend, sp33dfr34k for life, enkel die Gravel. Iedereen hier in D'Anvers

(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).

Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.

4500 euro aan penale boetes voor wat mesjes in mn Auto FFS.
Was overigens met alles in orde verder, en niet onder invloed.

Anywayyyyy

Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣

Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.

OH LAWD, HE COMIN
Klik om te vergroten...
Fake news, man!!!!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Je komt er vast vanzelf achter. Zowel wat we bedoelen als dat je waarderingsscore je geen extra rechten geeft :wink:
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Waarderingsscores zeggen ongeveer net zo weinig als bovenstaande post van Johnn… ik bedoel Flip_The_Traps.
Klik om te vergroten...
Waarderingscores zeggen een heleboel: teveel op df. Geen extra rechten oké, maar jullie zijn wel trots op me, toch?

Back at the matter at hand: slotje erop en in de gft? Weg ermee voordat ie de boel nog ver verder vervuilt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."