Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er iemand anders ook een trend? Doet me denken aan die BS Methylamfetamine (ICE) uit de VS gepusht door media. Dat wat uiteraard wel degelijk een enorme influx van een bepaalde drug... Zelfde hier. Alleen is dit een echt Europees fenomeen. Ik had een goede vriend, sp33dfr34k for life, enkel die Gravel. Iedereen hier in D'Anvers (ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad). Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken. 4500 euro aan penale boetes voor wat mesjes in mn Auto FFS. Was overigens met alles in orde verder, en niet onder invloed. Anywayyyyy Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣 Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera. OH LAWD, HE COMIN"
"Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂"
"LucidLucy zei: Ja deze gedachtengang en woordenbrij is echt mega herkenbaar 🤣 Ik snap alleen de foto niet, want volgens mij is dat geen gravel. Eens. Dit wordt ook alleen maar erger. Compleet futloos voor twee weken lang. Een keertje stofzuigen en je bent weer done for the day. Klik om te vergroten... Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃"