Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PHIP, als een storm door het land

A-PHIP, als een storm door het land

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
x
xeno1975Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flip_The_Traps zei:
(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).

Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.
Klik om te vergroten...
Ik raak moeilijk wijs uit de woordsalade, maar toch even inpikken op het "zero tolerance" beleid in Antwerpen. Dat is m.i. voornamelijk gebaseerd op wat het rechts-conservatieve kiespubliek wil in Antwerpen. Lekker stoer spierballengerol. Rollen met die bearcat!

Het werkt ook voor geen meter, want zero tolerance maakt de drugs enkel waardevoller.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Waarderingsscores zeggen ongeveer net zo weinig als bovenstaande post van Johnn… ik bedoel Flip_The_Traps.
Klik om te vergroten...

Snowwwww
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Die kennen we allemaal nog. ☝️
Klik om te vergroten...

De harde kern wel ja haha
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja deze gedachtengang en woordenbrij is echt mega herkenbaar 🤣

Ik snap alleen de foto niet, want volgens mij is dat geen gravel.

Flip_The_Traps zei:
Hoe dat die enorme dopaminvloed doet loskomen is ongekend. Meest potente Dopamine modulator die er bestaat. Period. 🤣
Klik om te vergroten...

Eens.

Flip_The_Traps zei:
Ik merk zelf na een avondje dat ik soms wel een week echt 0 puf heb he. Geen motivatie. Enkel kunnen slapen. Depressieve symptomen. Etcetera.
Klik om te vergroten...

Dit wordt ook alleen maar erger. Compleet futloos voor twee weken lang. Een keertje stofzuigen en je bent weer done for the day.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Sorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Ik blik daar eigenlijk met een mooi gevoel op terug
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Ik blik daar eigenlijk met een mooi gevoel op terug
Klik om te vergroten...
Is het hypocriet om deze te liken?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Is het hypocriet om deze te liken?
Klik om te vergroten...
Wat ben jij toch ook een heerlijk mens :sweatsmile: never change :sunglasses:
F
Flip_The_TrapsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
F
Flip_The_TrapsLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ja deze gedachtengang en woordenbrij is echt mega herkenbaar 🤣

Ik snap alleen de foto niet, want volgens mij is dat geen gravel.



Eens.



Dit wordt ook alleen maar erger. Compleet futloos voor twee weken lang. Een keertje stofzuigen en je bent weer done for the day.
Klik om te vergroten...
Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Sorry, maar het zegt echt niet veel. In de tijd dat ik op het forum kwam, bestonden die waarderingsscores nog helemaal niet. Er zijn heel veel (oud)leden - die hier nog veel langer rondhangen dan ik - wiens scores dus totaal niet kloppen/niet representatief zijn, simpelweg omdat ze de eerste jaren van hun membership überhaupt helemaal geen likes hebben kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...
Simpelere tijden.

Ik kan de toevoegingen zoals likes en waarderingen enzo nu ook wel waarderen. Zeker de likes. Maar het was ergens ook wel lekker clean vroeger zonder al die poespas.

Ach ja tijden veranderen. Waarschijnlijk zou ik het ook niet leuk vinden als we ineens teruggingen naar laten we zeggen: DF van 2015.

Edit:

O lol, zelfs de post waar ik op reageer is inmiddels al ancient.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flip_The_Traps zei:
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Klik om te vergroten...
Maar, zitten we goed met onze vermoedens?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flip_The_Traps zei:
Nou mensen dat was een waar feest om terug te lezen. Ben inmiddels helemaal clean en lag helemaal dubbel toen ik het terug las! Vooral jullie reacties. Bedankt 😂
Klik om te vergroten...

Je lag helemaal dubbel, prettig voor je, maar geen enkele reactie op de eerder geuite (sterke) verdenkingen dat je Johnny Snow / Freaky Freggle bent. Nogal verdacht niet? Dubbelaccounts zijn verboden hier en het maakt daarbij niet uit of je inmiddels clean bent of niet. We hebben je niet voor niets geband hier, een permanente ban is een permanente ban, ook voor jou.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flip_The_Traps zei:
Nee klopt dat is een "popsmoke" MDMA pil. Geen idee waarom ik die eronder gezet heb. 🤔🙃
Klik om te vergroten...

Omdat je dom bent.
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Wat probeer je hier in godsnaam mee te zeggen?

oh, kleine tip, spreek uit uit ervaring: laptopje wegleggen (porn binge). Ook geen escort of vriendin/scharrel in de buurt. Je hoofd veranderd in een seks paleis.
Klik om te vergroten...
Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moma zei:
Nu, 3 weken gevaped, tolerante zo hoog dat ik er niets meer van merk, ligt doelloos te zijn, zo kan het dus ook uitpakken !
Klik om te vergroten...
We spreken dus over a-pihp…..
Verstandig nee natuurlijk niet, maar ieder vogeltje heeft een eigen karakter…..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."