#1
Ik raak moeilijk wijs uit de woordsalade, maar toch even inpikken op het "zero tolerance" beleid in Antwerpen. Dat is m.i. voornamelijk gebaseerd op wat het rechts-conservatieve kiespubliek wil in Antwerpen. Lekker stoer spierballengerol. Rollen met die bearcat!(ben Nederlander maar woon al af en aan 9 jaar in de koekenstad).
Niet voor lang meer hopelijk, want die 0-Tolerance houding van de Belgische politie (IN ANTWERPEN) snap ik gezien de transporten etc... Maar hoe ze gebruikers aanpakken.
Het werkt ook voor geen meter, want zero tolerance maakt de drugs enkel waardevoller.