#1
Tja ik blijf drugs leuk vinden mits het fatsoenlijk gedaan word en als genoten middel ga ook nooit meer alleen gebruiken. Heb er nu wel van geleerd wat er dan van komt.
Succes altijd goed om voornemens te hebben en koppie dr bij blijven houdenIk ben ook effe aan het veranderen van patronen, alleen moet het nu wel definitief gebeuren, anders zie ik het even niet meer zitten.
2024 wordt een nieuw begin voor mij, al was 2023 een mooie start.
Nee hoor, dat zie ik gelijk. Je bedriegt jezelf nogTja ik blijf drugs leuk vinden mits het fatsoenlijk gedaan word en als genoten middel ga ook nooit meer alleen gebruiken. Heb er nu wel van geleerd wat er dan van komt.
‘t Is hard werken hoor. Solutions is erg goed. Daar krijg je het niet makkelijk.Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat er hulp is wanneer die klachten er teveel worden en die is er nu gelukkig. Aankomend jaar even lekker herstellen van deze rommel daarna zien we wel weer verder.
Dat heb ik er voor over ik wil gwn eindelijk eens weten wat ik nu echt wil in het leven en wat me nou dwars zit‘t Is hard werken hoor. Solutions is erg goed. Daar krijg je het niet makkelijk.
Ik denk dat je wel degelijk een leegte probeert op te vullen.Ik vind ook niet dat de drugs iets probeer te onderdrukken (vind onderdrukken ook z’n naar woord) denk liever na in opties en verbeteringen ik vind dat ze een probleem in me naarboven halen waar ik anders misschien nooit achter gekomen zou zijn.
De verslaving komt snel maar kan ook snel behandeld worden.Nee ben ik ook niet maar vanuit Jellinek hebben ze gezegd dat het met 3 maanden bijna weg is daarom was ik benieuwd naar ervaringen van jullie
Yup mijn gedachten switxhen nu nog continue over gebruik in de toekomst maar zal in de kliniek wel verandering in komen denk ikSterkte de komende tijd @Alex91 !
Niemand kan je vertellen hoe lang het duurt. Ga maar gewoon uit van meerdere jaren en zet drugs maar helemaal uit je hoofd. Je brein heeft een harde reset nodig
Betere bewoording jnddVan deze niet. Maar ermee leren omgaan kun je zeker wel!
Juist, en die omslag is ook het moeilijkste. Maar geloof me dat als je een tijd nuchter bent dit vanzelf komt, het kan alleen even durenYup mijn gedachten switxhen nu nog continue over gebruik in de toekomst maar zal in de kliniek wel verandering in komen denk ik
Dat merk ik nu ik 4 maanden van alchohol afben ook totaal geen zin meer inJuist, en die omslag is ook het moeilijkste. Maar geloof me dat als je een tijd nuchter bent dit vanzelf komt, het kan alleen even duren
Ja, mooi is dat. Ik ben in april vorig jaar met alcohol gestopt. Beste beslissing die ik in jaren heb gemaakt. Ik heb er inmiddels ook echt geen behoefte meer aan.Dat merk ik nu ik 4 maanden van alchohol afben ook totaal geen zin meer in
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."