Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc verslaving ervaringen tips

4mmc verslaving ervaringen tips

177 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Lol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣
Ik wens je een lekker herstel toe!
Klik om te vergroten...
Dank voor het herstel wens iniedergeval
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Alex91 zei:
Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwam
Klik om te vergroten...
Maakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal trouwens na de kliniek ook nog een nieuwe update schrijven en laten weten hoe het verder is gegaan. (Of tijdens) weet niet of je daar ene telefoon mee mag nemen
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Maakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk moet ik het ook zelf doen maar alle reacties van buiten af zijn uiteraard welkom kan soms tot nieuwe inzichten brengen
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En ik denk ergens dat je ook wel een beetje gelijk hebt hoor.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Even vraagje als jullie twee maanden niks gebruikt hebben na jaar lang misbruik van n middel en dan stopt ga je dan echt verschil voelen? Ik kan me de laatste keer dat ik meer dan twee maanden niks had gebruikt niet meer herinneren of inbeelden hoe ik me toen voelde. En Hoelang duurde het tot je niet meer over het middel aan het denken was
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Alex91 zei:
En ik denk ergens dat je ook wel een beetje gelijk hebt hoor.
Klik om te vergroten...
Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goed
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nu ook trouwens in gebruik dus misschien dat ik het vandaaruit allemaal goed probeer te praten
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Alex91 zei:
Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goed
Klik om te vergroten...
Toppie, ik verbaas me zo om die cravings die bepaalde drugs teweegbrengen, maar dan niet constant. Ik had dat wel redelijk met alcohol. Ik kon goed een aantal dagen zonder, maar dan.. en doorzuipen tot ik echt dronken was. Met Benzodiazepines, nicotine en wiet was ik gewoon 24h per dag bezig. Slapen en consumeren. (En op zo'n manier dat ik wel kon werken om het leven te bekostigen zonder criminaliteit gelukkig)
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Toppie, ik verbaas me zo om die cravings die bepaalde drugs teweegbrengen, maar dan niet constant. Ik had dat wel redelijk met alcohol. Ik kon goed een aantal dagen zonder, maar dan.. en doorzuipen tot ik echt dronken was. Met Benzodiazepines, nicotine en wiet was ik gewoon 24h per dag bezig. Slapen en consumeren. (En op zo'n manier dat ik wel kon werken om het leven te bekostigen zonder criminaliteit gelukkig)
Klik om te vergroten...
Ja bizar wat het met je mind doet hè
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alex91 zei:
Ik ben nu ook trouwens in gebruik dus misschien dat ik het vandaaruit allemaal goed probeer te praten
Klik om te vergroten...
Je probeert niets goed te praten volgens mij, maar je bent wel met je verslaafde verstand aan het praten waarschijnlijk.
No worries.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Manu76 zei:
Je probeert niets goed te praten volgens mij, maar je bent wel met je verslaafde verstand aan het praten waarschijnlijk.
No worries.
Klik om te vergroten...
Yup dat is wat ik bedoel met die twee werelden
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruikers ik en nuchtere ik zijn twee verschillende mensen helaas
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alex91 zei:
Even eenvraagje aan iedereen? Is het toegestaan een telefoon mee te nemen in de kliniek of zijn hier regelen voor
Klik om te vergroten...
Mag gewoon
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
FB_IMG_1705268159182.jpg
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Neo-Shulginist zei:
Bekijk bijlage 56617
Klik om te vergroten...
And always on repeat.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
93172E70-0910-4515-AE3D-B9A823C848E5.png
Hier de lijst
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik mag trouwens geen telefoon of andere elektronica bij solutions dus ga eff 5 weken helemaal cleansen ik laat jullie daarna een update weten over hoe het ging en hoe het allemaal gaat.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alex91 zei:
Ik mag trouwens geen telefoon of andere elektronica bij solutions dus ga eff 5 weken helemaal cleansen ik laat jullie daarna een update weten over hoe het ging en hoe het allemaal gaat.
Klik om te vergroten...
Heel veel succes alvast! Ook voor jou stuur ik zonnestraaltjes en lichtpuntjes op. En moedig dat je dit proces aangaat. 🍀
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
HappyMind zei:
Heel veel succes alvast! Ook voor jou stuur ik zonnestraaltjes en lichtpuntjes op. En moedig dat je dit proces aangaat. 🍀
Klik om te vergroten...
Dank doet me goed hoop ook andere mensen te kunnen helpen door het te delen hoe snel het fout kan gaan met dit middel. Dus mochten mensen dit lezen en iets kwijt willen mag je me altijd privé bericht sturen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."