Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc verslaving ervaringen tips

4mmc verslaving ervaringen tips

177 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij zijn Cocaïne, 3mmc en 4mmc ongeveer hetzelfde als het om de cravings gaat. En dat maakt veel kapot heb ik bij anderen gezien. Ik heb het zelf gelukkig niet geprobeerd.
Al genoeg drama met alcohol, tabak, wiet en Benzodiazepines..
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb met geen enkele drugs z’n problemen als met 4mmc zelfs met coke heb ik op een gegeven moment genoeg. 4mmc is gwn een hele andere wereld. Maakt twee personen van je de ene onder invloed en de nuchtere.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Alex91 zei:
Ik heb met geen enkele drugs z’n problemen als met 4mmc zelfs met coke heb ik op een gegeven moment genoeg. 4mmc is gwn een hele andere wereld. Maakt twee personen van je de ene onder invloed en de nuchtere.
Klik om te vergroten...
Het is niet de drugs, maar je denken, de periode in je leven. Als je nu tijdje andere drugs zou gebruiken, heb je hetzelfde met coke bijvoorbeeld.

Edit : Maar ik geloof best dat jij nu vooral een probleem hebt met de 4mmc
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren had ik veel eerder aan de bel getrokken 10 weken wachten tot opname is van de zotte.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tot intake sorry* nog niet eens tot opname
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alex91 zei:
Maar als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren had ik veel eerder aan de bel getrokken 10 weken wachten tot opname is van de zotte.
Klik om te vergroten...
is normaal (en nog snel in nederland )maar welke kliniek ga je
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Solutions
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alex91 zei:
Maar als ik had geweten dat de wachttijden zo lang waren had ik veel eerder aan de bel getrokken 10 weken wachten tot opname is van de zotte.
Klik om te vergroten...
Het is niet nodig om voor elke regel tekst een nieuw bericht te maken. Regels kunnen gewoon onder elkaar in het bericht geplaatst worden.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op advies van Jellinek
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Manu76 zei:
Volgens mij zijn Cocaïne, 3mmc en 4mmc ongeveer hetzelfde als het om de cravings gaat. En dat maakt veel kapot heb ik bij anderen gezien. Ik heb het zelf gelukkig niet geprobeerd.
Al genoeg drama met alcohol, tabak, wiet en Benzodiazepines..
Klik om te vergroten...
In de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SneeuwStorm zei:
Het is niet nodig om voor elke regel tekst een nieuw bericht te maken. Regels kunnen gewoon onder elkaar in het bericht geplaatst worden.
Klik om te vergroten...
Ow sorry zal ik voortaan doen zoals ik al zij ben een fanatieke typer soms
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
KoningToto zei:
In de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.
Klik om te vergroten...
Ja ik probeer altijd m’n koppie dr bij te houden maar bij dit middel lukt me dat helaas heel slecht. Ah oké ik zie nu dat ik ze ook gewoon kan bewerken de berichten :)
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier leuk programma voor deze periode: Sterkte komende tijden!
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja die heb ik veel gekeken dat verhaal van die snapchat gozer kan ik mezelf heel goed in vinden .
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
KoningToto zei:
In de verkeerde handen zijn alle drugs potentiële slopers.
Klik om te vergroten...
Tja, dat noem ik niet de verkeerde handen. En ben het er niet mee eens :sunglasses: Maar ik begrijp wat je bedoelt.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alex91 zei:
Als je dat tegen me had gezegd 4 maanden geleden had ik je voor gek verklaard
Klik om te vergroten...
Idem dito voor mij toen ik nog dronk. Heel bijzonder dat het blijkbaar zo kan werken als je eenmaal een tijd volhoudt niet met een ingesleten gewoonte/verslaving door te gaan.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Daarom is verslaving ook een ziekte
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Alex91 zei:
Daarom is verslaving ook een ziekte
Klik om te vergroten...
en van ziektes kun je genezen gelukkig
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alex91 zei:
en van ziektes kun je genezen gelukkig
Klik om te vergroten...
Van deze niet. Maar ermee leren omgaan kun je zeker wel!
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ziekte hoeft ook niet erg te zijn maar weten dat die bestaat is al een ding

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."