#1
Heb hier een uitgebreid gesprek over gehad met m’n vader en moeder
Mooi!Ik heb mezelf vandaag gerealiseerd dat ik het gebruik omdat ik voor m’n gevoel nog niks bereikt heb in m’n leven qua opleiding qua relaties en dat het middel me een uitweg geeft hier even niet meer aan te denken. Ik hoop dit meer te gaan onderzoeken in de kliniek
Komt wel als je geen 4-mmc meer neemt en je niet scherp bent op cross addiction.Ik heb al 4 maanden niks anders gedaan als 4mmc gelukkig
Ik heb al 4 maanden niks anders gedaan als 4mmc gelukkig@Alex91 stop met Alcohol als je dat al drinkt. Ga naar een CA of NA meeting.
Wat voor barrières ik ook verzon, ik vond altijd een weg er omheen.
Verslaving is niet middel-specifiek. Het is een kwestie van tijd voordat jouw verslaafde hoofd iets anders vindt om in te vluchten. Eten, porno, sporten, gokken, noem maar op.
Want deze staat wil ik nooit meer meemakenIk ben van plan na de kliniek sowieso eff een jaar weer m’n lichaam te laten herstellen![]()
En na dat jaar?Ik ben van plan na de kliniek sowieso eff een jaar weer m’n lichaam te laten herstellen![]()
Lol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣even lekker herstellen
Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwamIk type altijd gemakkelijker als dat ik denk sorry zo bedoelde ik het niet. En zo ga ik er ook niet tegenaan besef me heel goed dat dit lang gaat duren
Dank voor het herstel wens iniedergevalLol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣
Ik wens je een lekker herstel toe!
Maakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwam
Uiteindelijk moet ik het ook zelf doen maar alle reacties van buiten af zijn uiteraard welkom kan soms tot nieuwe inzichten brengenMaakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."