#1
Verder heb ik geen andere verslavingen weet overal mee te stoppen optijd alleen 4mmc nekt me gwn en wil gwn de controle op m’n keuzes / gedrochten weer terug
Dit is wat ik nu dus ook vooral probeer.Okay, tips om je eraan te houden. Kenmerk van verslaving is nou eenmaal dat je weinig controle hebt over je gebruik. Daarom heb ik in de weken voordat ik de kliniek in ging al mijn drugs en geld bij mijn vrouw in bewaring gegeven. Mijn vrouw heeft me toen geholpen mijn gebruik te matigen en stabiel te houden. Daardoor had ik in de kliniek al een flinke voorsprong. Heb je iemand in je leven die zoiets voor je kan doen?
Geld en drugs in bewaring gegeven, bijvoorbeeld bij je moeder, lijkt me dan een goede oplossing. Maar het is wel belangrijk dat je dan nu al duidelijke afspraken maakt over hoeveel en op welke dagen je tot je opname gaat gebruiken. Want dan kan degene je daar ook aan houden. Als je het vaag houdt ga je het systeem toch misbruiken ben ik bang.ja gister avond m’n moeder verteld dat ik wilde gebruiken maar moet 3 gram afhalen. Dus heb 1,5 daarvan aan haar gegeven
Ja en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.Ik was vroeger ook een redelijk stevige drinker maar door deze periode ben ik totaal van alchohol afgestapt met kerst zelfs overgeslagen. Zou niet eens aan moeten denken dronken te worden nu. Paar maanden geleden was dat heel anders. Als dit nu ook met m’n 4mmc gebruik zou gebeuren zou da top zijn.
Ja en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.
Nu is die alchohol dus ook vervangen door 4mmc dus snap je punt volledigJa en nee. Als je het vervangt door gokken, cocaïne, heroïne of dergelijk schiet het niet op natuurlijk.
Dat zal je zeker kunnen helpen, al zijn er die hele leven in en uit klinieken gaan. Ik heb 1x 2 weken detox gehad en wel jaren hulp van professionals, maar uiteindelijk moest ik zelf knop omdraaien ergens, pijn accepteren en veel leegte die nog opgevuld moet worden.. (of ik ben eruitZeker
waar maar daarvoor heb ik de kliniek z’n hulp straks
Uiteindelijk gaat het er gewoon om dat er hulp is wanneer die klachten er teveel worden en die is er nu gelukkig. Aankomend jaar even lekker herstellen van deze rommel daarna zien we wel weer verder.Dat zal je zeker kunnen helpen, al zijn er die hele leven in en uit klinieken gaan. Ik heb 1x 2 weken detox gehad en wel jaren hulp van professionals, maar uiteindelijk moest ik zelf knop omdraaien ergens, pijn accepteren en veel leegte die nog opgevuld moet worden.. (of ik ben eruit)
Lol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣even lekker herstellen
Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwamIk type altijd gemakkelijker als dat ik denk sorry zo bedoelde ik het niet. En zo ga ik er ook niet tegenaan besef me heel goed dat dit lang gaat duren
Dank voor het herstel wens iniedergevalLol, je komt niet veel verder zo, maar misschien wel! En vandaar dat de wachttijden zo lang zijn. Iedereen wil lekker na zijn herstel weer opnieuw proberen 🤣
Ik wens je een lekker herstel toe!
Maakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!Las het nog een keer na en besterfde me toen pas hoe het overkwam
Uiteindelijk moet ik het ook zelf doen maar alle reacties van buiten af zijn uiteraard welkom kan soms tot nieuwe inzichten brengenMaakt mij niet uit, maar je onderbewuste gaat ervan uit dat je niet echt een probleem hebt en met even wat hulp, je weer lekker door kun gaan.. Maar als de hulp goed is en je hebt je juiste instelling, dan ben je super bezig!
Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goedEn ik denk ergens dat je ook wel een beetje gelijk hebt hoor.
Toppie, ik verbaas me zo om die cravings die bepaalde drugs teweegbrengen, maar dan niet constant. Ik had dat wel redelijk met alcohol. Ik kon goed een aantal dagen zonder, maar dan.. en doorzuipen tot ik echt dronken was. Met Benzodiazepines, nicotine en wiet was ik gewoon 24h per dag bezig. Slapen en consumeren. (En op zo'n manier dat ik wel kon werken om het leven te bekostigen zonder criminaliteit gelukkig)Maar ik weet dat er gewoon iets moet veranderen en daar ben ik dus volop meebezig want zoals het nu gaat is sowiso niet goed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."