#1
Hoe zou je de verschillen omschrijven?Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard
Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊
Hoe zou je de verschillen omschrijven?Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard
Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊
Ik gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.Ja dat vind ik dus wel wat veel
300ug 25e-NBOH volumetrisch gedoseerd.Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RCIk gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.
Peace ✌️ ☮️ 🕊 🏳️
4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
Top, vorig jaar heb ik 4aco-met en 4ho-mipt uitgeprobeerd dus zocht weer wat nieuws voor deze zomer en ga zeker de 4ho mipt weer doen op een hogere dosis, 4aco-met heb ik 40 mg gedaan en was leuk4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.
En Al-LAD schijnt ook heel visueel te zijn maar die ligt al een tijd in mn vriezer te wachten op een goed moment.
DMT vapen. Veel visueler dan dat wordt het niet.Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC?
Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁DMT vapen. Veel visueler dan dat wordt het niet.
Ik hoor goede verhalen over Mescaline in de natuur. Mooie classic en de cactussen zijn goed te verkrijgen geloof ik.Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁
Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.Ik hoor goede verhalen over Mescaline in de natuur. Mooie classic en de cactussen zijn goed te verkrijgen geloof ik.
Misschien te laag gedoseerd?Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.
Zou kunnen bij beide cactus ervaringen, weet je natuurlijk nooit. Poeder was eerder wat te hoog gedoseerd maar werd nooit echt visueel interessant en zware mindfucks. Durfde niet hoger te gaan daardoor. Paniekaanval in een capsule was dat (twijfel nog steeds of het wel pure mescaline was bij die ervaring).Misschien te laag gedoseerd?
De geoxideerde variant DMT-N-Oxide zou ik best buiten durven gebruiken, als ik kan zitten/liggen als ik wil iig. Daarop echt doorbreken is zo moeilijk dat gebeurd niet per ongeluk. Verder super visueel en heel euforisch.Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁
2c-d wel van gehoord , wats een goede dosis om vooral sterke visuals te hebben? 60? 80? Ben wel wat gewend en kan wel wat hebben. Heb al wat ervaring met 300ug/l LSD getest meerdere malen en al een hoop 2c-b trips in hoge en lage dosissen en nog t een en ander aan RC-psychsAl mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.
2c-d is wel een van de minst potente 2c-x stoffen. Ik zou zeggen 30-40mg om te beginnen, 60mg voor het echte werk. Maar prachtige visuals op hogere doseringen.2c-d wel van gehoord , wats een goede dosis om vooral sterke visuals te hebben? 60? 80? Ben wel wat gewend en kan wel wat hebben. Heb al wat ervaring met 300ug/l LSD getest meerdere malen en al een hoop 2c-b trips in hoge en lage dosissen en nog t een en ander aan RC-psychs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."