Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosering 25-E NBOMe

Dosering 25-E NBOMe

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb weleens 25C-NBOMe genomen. Was een interessante trip, hele aparte visuals. Maar zou het toch niet meer doen, gezien alles dat er bekend is over lichamelijke risico's. Ik zou er als ik jou was nog even over nadenken. Er zijn zoveel mooie psychedelica met een minder riskant gevarenprofiel. Die heb je vast nog niet allemaal geprobeerd.
R
Royaldelic91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond!

Vanavond ga ik 25-E NBOMe voor de eerste keer. Wél ervaring met 25i- NBOMe en LSD natuurlijk, maar ik vraag me af of iemand me wat kan vertellen over ervaringen en op welke dosering.

(Ben wel wat gewend btw)

Met vriendelijke groet,

Roy.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval niet meer nemen dan 800 microgram. NBOMes zijn berucht omdat ze extreme vasoconstrictie veroorzaken. Mensen hebben daardoor last gekregen van afstervende ledematen of ernstige hartklachten met de dood ten gevolge.

TripSit Factsheets - 25E-NBOMe
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het effect van die NBOMe's zo heel erg verschillend van LSD?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze lijken qua effect verrassend veel op elkaar (wat je niet zou zeggen op basis van de structuurformule). Maar NBOMe's veroorzaken dus wat meer visuals en wat minder opborrelende emoties. Daarnaast zijn er dus wel stevige (cardio-)vasculaire effecten die dus ook gevaarlijk kunnen zijn.

Mijn persoonlijke hypothese is dat de N-benzylmethoxy-groep makkelijk van het molecuul 'afvalt' en dat beide helften van het molecuul vervolgens worden gemetaboliseerd door het lichaam. Als dat zou kloppen, dan krijg je van NBOMe's een veelheid aan verschillende afbraakproducten, die allemaal op zichzelf weer allerlei (ongewenste) farmacologische effecten kunnen veroorzaken. Dat zou wel een verklaring zijn waarom 25x-NBOMe's in sterke mate geassocieerd worden met heftige en levensbedreigende bijwerkingen.

Echter ontbreekt farmacologisch onderzoek. Dus dit blijft bij speculeren. Wel zijn er enkele case-studies van mensen die na een overdosis in het ziekenhuis zijn beland en/of zijn overleden. Zulke case-studies geven wel enig inzicht in de mogelijke gevaren. Maar tegelijkertijd is het ook een kenmerk van totaal gebrek aan kennis. Dus dat is het grootste verschil tussen NBOMe's en LSD. Van LSD weten we vrij zeker dat het lichamelijk haast niet toxisch is; dat je zelfs een 1000-voudige dosis kan nemen zonder al te veel problemen, terwijl we van NBOMe's vrijwel niks weten behalve dan dat er mensen zijn die al lichamelijke problemen kregen als ze iets meer namen dan een heavy dose.
R
Royaldelic91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard:)

Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
In ieder geval niet meer nemen dan 800 microgram. NBOMes zijn berucht omdat ze extreme vasoconstrictie veroorzaken. Mensen hebben daardoor last gekregen van afstervende ledematen of ernstige hartklachten met de dood ten gevolge.

TripSit Factsheets - 25E-NBOMe
Klik om te vergroten...
Ik zie dat t online verkocht wordt per 1.2 mg dus 1200ug toch? Is dat niet wat veel?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Ik zie dat t online verkocht wordt per 1.2 mg dus 1200ug toch? Is dat niet wat veel?
Klik om te vergroten...
Ja dat vind ik dus wel wat veel
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Royaldelic91 zei:
Thanx voor de reacties, het is uiteindelijk 1200ug geworden. Leuk tripje, moeite waard:)

Maar volgende keer maar weer m’n vertrouwde lysergeenzuurdi-ethylamide zegeltje😊
Klik om te vergroten...
Hoe zou je de verschillen omschrijven?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neo-Shulginist zei:
Ja dat vind ik dus wel wat veel
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.
Peace ✌️ ☮️ 🕊 🏳️‍
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
Klik om te vergroten...
300ug 25e-NBOH volumetrisch gedoseerd.

Minder zwaar voor je lichaam dan NBOME en het werkt niet even lang, maar het is een indrukwekkend visueel schouwspel en brengt een continue golf van verticaal bewegende tintelingen die euforisch zijn van aard.

Op 1.2mg 25e-NBOH kan je ook al stevig trippen. Qua intensiteit kan ik deze dosis wat vergelijken met 300ug 1P-LSD met een eigen unieke karakter.

2.4mg... Zelfs 450ug 1P-LSD bracht me nog nooit zo diep. Heel zwaar. Heb het na een half jaar nog altijd niet volledig kunnen verwerken. Het brak me helemaal af als persoon zijnde, reflecterend op de mensheid in het algemeen.

300ug is het leukste 😄 vanaf 450ug is het echt al te psychedelisch voor sociale activiteiten.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdloos zei:
Ik gebruik het af en toe in spray flesje 1 spray is 200ug 2c-e-nbome tot circa 600ug dat is zat voor mij. Maar het duurt veel kostter als LSD(analogen) zo'n 6 uur ipv 12 uur. Geef zelf de voorkeur aan 1p-lsd of ALD-52 etc. Die geven tenminste inzichten en niet alleen visuals. Maar ieder zijn eigen smaak.
Peace ✌️ ☮️ 🕊 🏳️‍
Klik om te vergroten...
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC? Heb 4aco-met al gedaan 1p-lsd LSD 4ho-mipt en 2cb al gehad paddos ook al gehad , als je een combi van iets van middelen hebt ook goed of gwn een goede RC
Klik om te vergroten...
4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.
En Al-LAD schijnt ook heel visueel te zijn maar die ligt al een tijd in mn vriezer te wachten op een goed moment.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#14
PapaverMan zei:
4-HO-MET!! Precies 21mg hcl is perfect voor mij. Beste tripmiddel ooit. Of 2c-d, een na bestn tripmiddel ooit. Die moet je hoog doseren, 40-60 mg bij mij. Of als je wat harder spul wil proberen N,N-DMT-N-Oxide. Wat zachtere variant van N.N-DMT. Allemaal enorm visueel.
En Al-LAD schijnt ook heel visueel te zijn maar die ligt al een tijd in mn vriezer te wachten op een goed moment.
Klik om te vergroten...
Top, vorig jaar heb ik 4aco-met en 4ho-mipt uitgeprobeerd dus zocht weer wat nieuws voor deze zomer en ga zeker de 4ho mipt weer doen op een hogere dosis, 4aco-met heb ik 40 mg gedaan en was leuk
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shinyzappy zei:
Toevallig een aanrader voor een goede sterk visueele RC?
Klik om te vergroten...
DMT vapen. Veel visueler dan dat wordt het niet.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
DMT vapen. Veel visueler dan dat wordt het niet.
Klik om te vergroten...
Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shinyzappy zei:
Klopt inderdaad maar zoek ook vooral tripmiddelen die te gebruiken zijn buitenshuis . dus tijdens een wandeling etc maar dmt roken en verwanten staat zeker op mn lijst😁
Klik om te vergroten...
Ik hoor goede verhalen over Mescaline in de natuur. Mooie classic en de cactussen zijn goed te verkrijgen geloof ik.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Ik hoor goede verhalen over Mescaline in de natuur. Mooie classic en de cactussen zijn goed te verkrijgen geloof ik.
Klik om te vergroten...
Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
PapaverMan zei:
Al mijn mescaline ervaringen (3 in totaal, 2x san pedro 1x poeder) waren saai met zware fysieke bijwerkingen bij cactus materiaal. Snap niet wat er zo geweldig aan is. Soort 2c-t-x. En gadverdamme wat zijn die cactussen goor zeg. Vind phens (behalve 2c-d, die is top) sowieso niet zo boeiend. Beetje halve tripmiddelen IMO.
Klik om te vergroten...
Misschien te laag gedoseerd?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Misschien te laag gedoseerd?
Klik om te vergroten...
Zou kunnen bij beide cactus ervaringen, weet je natuurlijk nooit. Poeder was eerder wat te hoog gedoseerd maar werd nooit echt visueel interessant en zware mindfucks. Durfde niet hoger te gaan daardoor. Paniekaanval in een capsule was dat (twijfel nog steeds of het wel pure mescaline was bij die ervaring).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."