#1
Heb weleens 25C-NBOMe genomen. Was een interessante trip, hele aparte visuals. Maar zou het toch niet meer doen, gezien alles dat er bekend is over lichamelijke risico's. Ik zou er als ik jou was nog even over nadenken. Er zijn zoveel mooie psychedelica met een minder riskant gevarenprofiel. Die heb je vast nog niet allemaal geprobeerd.