Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mpd overdosis of dinsdag dip?

4mpd overdosis of dinsdag dip?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Het lijkt me sterk dat research chemicals onder de Warenwet vallen. Het is geen voedsel 😅
Klik om te vergroten...

De Warenwet: designer drugs en research chemicals​


In de Warenwet staan regels over de veiligheid van eten en drinken. Middelen die vallen onder de Warenwet kunnen werken als een drug. Zo bestaan er Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS) die niet verboden zijn. NPS worden ook wel ‘research chemicals’ of ‘designerdrugs’ genoemd. NPS worden verkocht als materiaal voor onderzoek en niet als drug. Verpakkingen bevatten dan ook vaak meldingen als “niet voor menselijke consumptie”. Ze vallen daarmee onder de Warenwet. Er zijn ook NPS die op de Opiumlijst zijn geplaatst, zoals 4-FA en 3-MMC.


_shikantaza zei:
Dit gaat ook niet goed zo.
Klik om te vergroten...
echt he, nu ga ik ff goed rust nemen! gelukkig ging het binnen 5 min al weg en geen last meer van gehad., eerste keer 4-mpd had ik er 4 dagen last van
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ILoveRCs zei:
best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor.
die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen.
Klik om te vergroten...
dankjewel ik zal morgen in de apotheek magnesium gaan halen en kurkumma
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
jjk97 zei:
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
Klik om te vergroten...
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ILoveRCs zei:
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
Klik om te vergroten...
ik heb geen benzo's en ik heb ook geen alcholol in huis, ik ben niet zo voor alcholol
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb melatoline , mirtapazine en quetiapin
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ILoveRCs zei:
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
Klik om te vergroten...
ik hoop gewoon dat slapen geen probleem gaat worden, de eerste nacht is niet erg maar ik kan geen 2 dagen weer wakker blijven
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#8
jjk97 zei:
ik hoop gewoon dat slapen geen probleem gaat worden, de eerste nacht is niet erg maar ik kan geen 2 dagen weer wakker blijven
Klik om te vergroten...
iets anders wat op gaba werkt toevallig? pregabalin, gabapentin, phenibut? of doxylamine om te kunnen slapen. of een overdreven hoge dosis melatonine ofzo
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#9
jjk97 zei:
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
Klik om te vergroten...
Als je in een maand al twee keer een slechte ervaring hiermee hebt gehad, waarom neem je het dan nu weer?

Er zijn zijn genoeg andere middelen die meer geschikt zijn voor je en waar je wel plezier van hebt.
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#10
G.Amer zei:
Als je in een maand al twee keer een slechte ervaring hiermee hebt gehad, waarom neem je het dan nu weer?

Er zijn zijn genoeg andere middelen die meer geschikt zijn voor je en waar je wel plezier van hebt.
Klik om te vergroten...
ik denk dat ik verslaafd ben, ik heb een lijntje gedaan en daarna alles doorgespoeld omdat het niet goed voelde
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
jjk97 zei:
ik heb geen benzo's en ik heb ook geen alcholol in huis, ik ben niet zo voor alcholol
Klik om te vergroten...
je hoeft je echt geen zorgen te maken tuurlijk is het een hoge hartslag ikzelf heb het ooit hoger gehad tijdens een 3mmc bingen 180/190bpm tijdens een stimfapsessie van 5 uur lang makkelijk uren lang die hartslag dus
beste wat je kan doen is muziek luisteren oid en blijven drinken
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#12
jjk97 zei:
ik denk dat ik verslaafd ben, ik heb een lijntje gedaan en daarna alles doorgespoeld omdat het niet goed voelde
Klik om te vergroten...
Goed dat je het hebt weggegooid! Doe je vaker 4-mpd of heb je het pas drie keer gedaan?
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#13
G.Amer zei:
Goed dat je het hebt weggegooid! Doe je vaker 4-mpd of heb je het pas drie keer gedaan?
Klik om te vergroten...
vaker, 2 maanden ongeveer, toen ik er mee begon had ik er geen last van
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
je hoeft je echt geen zorgen te maken tuurlijk is het een hoge hartslag ikzelf heb het ooit hoger gehad tijdens een 3mmc bingen 180/190bpm tijdens een stimfapsessie van 5 uur lang makkelijk uren lang die hartslag dus
beste wat je kan doen is muziek luisteren oid en blijven drinken
Klik om te vergroten...
ja drink nu water voor de droge mond, dankjewel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
jjk97 zei:
vaker, 2 maanden ongeveer, toen ik er mee begon had ik er geen last van
Klik om te vergroten...
dat is het met drugs in het begin nog van weinig dingen last hoe gaat ie nu inmiddels ?
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
dat is het met drugs in het begin nog van weinig dingen last hoe gaat ie nu inmiddels ?
Klik om te vergroten...
het gaat veel beter, hartslag is 120 maar dat is normaal en ben niet duizelig ofzo, alleen droge mond
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
jjk97 zei:
het gaat veel beter, hartslag is 120 maar dat is normaal en ben niet duizelig ofzo, alleen droge mond
Klik om te vergroten...
Mooi om te horen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fles whisky is op , morgen nieuwe halen.
Voor nu 35mg O-PCE, 20mg oxynorm en 6mg bromazolam
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey,

ik had 2 weken terug dat ik na 4mpd hart kloppingen kreeg en duizelig (alleen als ik ga liggen) ik was naar de dokter van wacht geweest, zij die dat het mijn maag was, had niks gezegd over de 4mpd, ik had ziezo al last van mijn maag blijkbaar, had verstopping, na 12 uur gaan slapen en om 3 uur wakker geworden van de pijn en heb ik ambulance gebeld en gezegd dat ik dat heb genomen, ze hebben mij valium gegeven en 2 liter vocht en daarna met hoge pols naar huis gestuurd (bloed en hart onderzoeken ws niks op te zien) ik heb het nu gisteren gebruikt en heb er terug last van, eerst wist ik niet wat dinsdag dip was of dat het bestond, als ik ga liggen ben ik zo duizelig en zweten en hartkloppingen dat het pijn doet, als ik zit ben ik wat oke maar ik maak me heel veel zorgen, ik wet niet ongeveer hoeveel ik heb genomen enzo , ik ben niet zo heel bekend ben met drugs, wat moet ik doen? en ik heb al 2 dagen niet geslapen
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je bij de dokter komt door een drugsongeval, vertel dan ALTIJD direct wat je genomen hebt. Dan kunnen ze je echt beter behandelen.
Geloof me, je gaat niet naar de gevangenis en de politie wordt er niet bijgehaald.

Voor nu, ga weer naar de dokter of huisarts als het slecht met je gaat. Zij kunnen je helpen.

Voortaan, neem alsjeblieft niks zonder je eerst in te lezen en je drugs te doseren en testen. En bovendien. neem niet nog eens in een korte tijd hetzelfde middel nadat je er al een slechte ervaring mee hebt gehad zonder te weten hoeveel je hebt genomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."