Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mpd overdosis of dinsdag dip?

4mpd overdosis of dinsdag dip?

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
ILoveRCs zei:
Ze vallen daarmee onder de Warenwet.
Klik om te vergroten...
Ah, je hebt gelijk. De Warenwet gaat ook over waren die niet geschikt zijn voor consumptie blijkbaar
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ILoveRCs zei:
Mogelijk heb je al geslapen inmiddels maar toch post ik dit nog ff..

Als je niet heel bekend met drugs bent is 4-MPD is een enorme afrader, hart kloppingen kun je er zeker van krijgen, ook trillerig worden, ervan hallucineren (dit ervaar ik op dit moment en heb daarom alle lichten in m'n huis aangezet anders vervormt alles steeds), daarnaast ook een soort rare pijn in je ribbenkast (het is niet de maag zelf). Ook rare stuipbewegingen terwijl je ligt. daarnaast is het denk ik de sterkste vasoconstrictor van alle RCs die nu te koop zijn. Ben blij voor je dat je geen gevoelloze armen hebt gekregen oid.

Net als Rubrix zegt als je met klachten door drugs naar de dokter gaat zeg je ALTIJD dat het daar door komt. Ten eerste is het gebruik van hard(drugs) gewoon toegestaan en niet strafbaar in Nederland. Ten tweede hebben ze een geheimhoudingsplicht en als ze het toch aan je ouder(s) vertellen kun je ze hier voor aanklagen en kunnen ze hun baan verliezen. Daarnaast kunnen ze je veel gerichter helpen.

En als kers op de taart... Het gebruik/bezit (al is het een kilo) van RC's is even strafbaar als het eten van een boterham of het in huis hebben van een een kilo brood. dit zeg ik niet om grappig te zijn, dit is letterlijk de wet. Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk.

Als je al meerdere dagen niet hebt geslapen en geen valium (Diazepam) of welke benzo dan ook meer hebt, kun je dit met spoed aanvragen bij de huisarts. Erop blijven hameren dat je perse moet slapen. Als ze dat weigeren kun je je nog altijd gewoon dronken zuipen.. de makkelijkste manier. dan slaap je zo. Gezond is anders maar t werkt wel.

Verder zal er hoogstwaarschijnlijk niks serieus aan de hand zijn met je en zal het vooral mentaal zijn, en compleet verdwenen zijn wanneer je geslapen hebt.
4-MPD is een drugs voor mensen die zo'n beetje alles al geprobeerd hebben en ook alle negatieve effecten al kennnen, zoals ik. niet voor mensen die weinig ervaring hebben. Gooi het gewoon weg aub...
Klik om te vergroten...
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken? en ik heb een hoge bloeddruk
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
jjk97 zei:
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken?
Klik om te vergroten...
Je begint er zelf ervaring mee te krijgen. Daar zou ik me zeker wel een beetje zorgen om maken.. 170 is wel erg veel, ik hoop dat dat snel daalt.
Is het erger dan Maandag, deze crisissituatie?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#4
jjk97 zei:
ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken?
Klik om te vergroten...
best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor.
die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen.
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
Je begint er zelf ervaring mee te krijgen. Daar zou ik me zeker wel een beetje zorgen om maken.. 170 is wel erg veel, ik hoop dat dat snel daalt.
Is het erger dan Maandag, deze crisissituatie?
Klik om te vergroten...
het doet minder pijn, ik heb het echt net gedaan dus weet ik niet of ik kan slapen of niet, maar ik heb echt maar een klein lijntje gedaan, maandag had ik echt veel gedaan en had ik geen bisoprolol
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ILoveRCs zei:
best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor.
die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen.
Klik om te vergroten...
dankjewel ik zal morgen in de apotheek magnesium gaan halen en kurkumma
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#8
jjk97 zei:
ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen
Klik om te vergroten...
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ILoveRCs zei:
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
Klik om te vergroten...
ik heb geen benzo's en ik heb ook geen alcholol in huis, ik ben niet zo voor alcholol
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb melatoline , mirtapazine en quetiapin
j
jjk97Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ILoveRCs zei:
heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van.
Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten
Klik om te vergroten...
ik hoop gewoon dat slapen geen probleem gaat worden, de eerste nacht is niet erg maar ik kan geen 2 dagen weer wakker blijven
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#12
jjk97 zei:
ik hoop gewoon dat slapen geen probleem gaat worden, de eerste nacht is niet erg maar ik kan geen 2 dagen weer wakker blijven
Klik om te vergroten...
iets anders wat op gaba werkt toevallig? pregabalin, gabapentin, phenibut? of doxylamine om te kunnen slapen. of een overdreven hoge dosis melatonine ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."