Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ILoveRCs zei: Mogelijk heb je al geslapen inmiddels maar toch post ik dit nog ff.. Als je niet heel bekend met drugs bent is 4-MPD is een enorme afrader, hart kloppingen kun je er zeker van krijgen, ook trillerig worden, ervan hallucineren (dit ervaar ik op dit moment en heb daarom alle lichten in m'n huis aangezet anders vervormt alles steeds), daarnaast ook een soort rare pijn in je ribbenkast (het is niet de maag zelf). Ook rare stuipbewegingen terwijl je ligt. daarnaast is het denk ik de sterkste vasoconstrictor van alle RCs die nu te koop zijn. Ben blij voor je dat je geen gevoelloze armen hebt gekregen oid. Net als Rubrix zegt als je met klachten door drugs naar de dokter gaat zeg je ALTIJD dat het daar door komt. Ten eerste is het gebruik van hard(drugs) gewoon toegestaan en niet strafbaar in Nederland. Ten tweede hebben ze een geheimhoudingsplicht en als ze het toch aan je ouder(s) vertellen kun je ze hier voor aanklagen en kunnen ze hun baan verliezen. Daarnaast kunnen ze je veel gerichter helpen. En als kers op de taart... Het gebruik/bezit (al is het een kilo) van RC's is even strafbaar als het eten van een boterham of het in huis hebben van een een kilo brood. dit zeg ik niet om grappig te zijn, dit is letterlijk de wet. Het valt beide onder de warenwet. voedsel namelijk. Als je al meerdere dagen niet hebt geslapen en geen valium (Diazepam) of welke benzo dan ook meer hebt, kun je dit met spoed aanvragen bij de huisarts. Erop blijven hameren dat je perse moet slapen. Als ze dat weigeren kun je je nog altijd gewoon dronken zuipen.. de makkelijkste manier. dan slaap je zo. Gezond is anders maar t werkt wel. Verder zal er hoogstwaarschijnlijk niks serieus aan de hand zijn met je en zal het vooral mentaal zijn, en compleet verdwenen zijn wanneer je geslapen hebt. 4-MPD is een drugs voor mensen die zo'n beetje alles al geprobeerd hebben en ook alle negatieve effecten al kennnen, zoals ik. niet voor mensen die weinig ervaring hebben. Gooi het gewoon weg aub... Klik om te vergroten... ik heb een lijntje gedaan net en daarna alles in de wc doorgespoeld, mijn hartslag is in de 170, en ik heb bisoprolol ingenomen ervoor, moet ik me zorgen maken? en ik heb een hoge bloeddruk"
"ILoveRCs zei: heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van. Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten Klik om te vergroten... ik hoop gewoon dat slapen geen probleem gaat worden, de eerste nacht is niet erg maar ik kan geen 2 dagen weer wakker blijven"
"MR_CHIP zei: je hoeft je echt geen zorgen te maken tuurlijk is het een hoge hartslag ikzelf heb het ooit hoger gehad tijdens een 3mmc bingen 180/190bpm tijdens een stimfapsessie van 5 uur lang makkelijk uren lang die hartslag dus beste wat je kan doen is muziek luisteren oid en blijven drinken Klik om te vergroten... ja drink nu water voor de droge mond, dankjewel"
"MR_CHIP zei: dat is het met drugs in het begin nog van weinig dingen last hoe gaat ie nu inmiddels ? Klik om te vergroten... het gaat veel beter, hartslag is 120 maar dat is normaal en ben niet duizelig ofzo, alleen droge mond"
"Hey, ik had 2 weken terug dat ik na 4mpd hart kloppingen kreeg en duizelig (alleen als ik ga liggen) ik was naar de dokter van wacht geweest, zij die dat het mijn maag was, had niks gezegd over de 4mpd, ik had ziezo al last van mijn maag blijkbaar, had verstopping, na 12 uur gaan slapen en om 3 uur wakker geworden van de pijn en heb ik ambulance gebeld en gezegd dat ik dat heb genomen, ze hebben mij valium gegeven en 2 liter vocht en daarna met hoge pols naar huis gestuurd (bloed en hart onderzoeken ws niks op te zien) ik heb het nu gisteren gebruikt en heb er terug last van, eerst wist ik niet wat dinsdag dip was of dat het bestond, als ik ga liggen ben ik zo duizelig en zweten en hartkloppingen dat het pijn doet, als ik zit ben ik wat oke maar ik maak me heel veel zorgen, ik wet niet ongeveer hoeveel ik heb genomen enzo , ik ben niet zo heel bekend ben met drugs, wat moet ik doen? en ik heb al 2 dagen niet geslapen"
"Manu76 zei: Je begint er zelf ervaring mee te krijgen. Daar zou ik me zeker wel een beetje zorgen om maken.. 170 is wel erg veel, ik hoop dat dat snel daalt. Is het erger dan Maandag, deze crisissituatie? Klik om te vergroten... het doet minder pijn, ik heb het echt net gedaan dus weet ik niet of ik kan slapen of niet, maar ik heb echt maar een klein lijntje gedaan, maandag had ik echt veel gedaan en had ik geen bisoprolol"
"ILoveRCs zei: best begrijpelijk, had ik eigenlijk ook moeten doen. maar had meer gekocht. 170 is best fiks man. vooral in rust. maar zorgen maken lijkt me iig niet nodig hoor. die beta blocker zal vast helpen. het word pas oprecht vervelend als je hele linker of rechter arm gaat tintelen, dit gebeurt (als het al gebeurt) de volgende dag pas. Kan tot 4 dagen aanhouden. als je daar last van hebt Veel magnesium nemen, ik nam ook veel curcumine (kurkumma) capsules en een vitamine stack. dat hielp al wel goed. voor nu hoef je je nog geen zorgen te maken iig. je hebt t al weggegooid en na paar uur ben je over de piek heen. Klik om te vergroten... dankjewel ik zal morgen in de apotheek magnesium gaan halen en kurkumma"
"G.Amer zei: Als je in een maand al twee keer een slechte ervaring hiermee hebt gehad, waarom neem je het dan nu weer? Er zijn zijn genoeg andere middelen die meer geschikt zijn voor je en waar je wel plezier van hebt. Klik om te vergroten... ik denk dat ik verslaafd ben, ik heb een lijntje gedaan en daarna alles doorgespoeld omdat het niet goed voelde"
"ik word er altijd paranoia van dat ik ga sterven, de vorige keer heb ik 2 dagen lang mijn symptomen opgezocht, ik kon niet stoppen"
"ILoveRCs zei: heb je benzo's in huis? zo ja neem deze dan, het perfecte moment ervoor. dan krijg je eindelijk wat rust. eigenlijk alle stofjes die via GABA werken kunnen hier nuttig voor zijn denk ik. mja 4-mpd is een smerig spul man, ik ben echt doorgewinterd en heb er ook soms last van. Als je geen benzo hebt kun je ook altijd nog ff aan de de alcohol gaan helpt de gedachten ook goed te verzetten Klik om te vergroten... ik heb geen benzo's en ik heb ook geen alcholol in huis, ik ben niet zo voor alcholol"