#1
Lekkere rush en lange nastim.Ik hoor veel goeds van 6-apb ( als stim )
En 1p-lsd ( als psy ) .
@Snuffelaar ,
Wat is er zo speciaal aan A-pihp? Stond op mijn bestellijst maar heb hem verwijderd, misschien onterecht?
Mwa ik vind 3-ho-pcp anders wel wat potenter.Ik heb 3 meo-pcp reeds elders beschreven, toch ff een korte beschrijving hier.
Het is ver, veruit de meest potente rc die ik ooit genomen heb.
Vette psychose van gehad, en deze waren gericht op zelf onderzoek.
Ik neem deze beslist niet meer.
Gaat veeeeel te hard en te diep....

