2CB-FLY??
Ik heb deze rc 1 x genomen, 20 mg, en ik ben me daar een partij beroerd van geweest....
De uitvinder moet ik niet tegen het lijf lopen!
Als je moeite hebt met de stoelgang, dan moet je deze zooi maar eens nemen. Gegarandeerd, dat het lukt!
Maagpijn krijg je er gratis en voor niks bij!
Tering, wat een zooi is dit!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.