Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC's bestellen vanuit België (en laten leveren)

RC's bestellen vanuit België (en laten leveren)

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tmlboyke zei:
Is het doenbaar om via rc vendor sites die je zomaar vindt op het net rc's te bestellen vanuit België en die dan in je brievenbus laten leveren?
Bezoek je die websites best anoniem (via een vpn bvb) en/of via een speciale browser?
Hoe anoniem worden deze verzonden?
Kan je best fake persoonsgegevens ingeven?
Kan dat bvb ook in een pakjesautomaat of een bringme box voor een nog discretere levering?
Wat met betalingen, hoe betaalt de Belg dit doorgaans?

So many questions, en dan begin ik nog niet over wàt je dan zou moeten bestellen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Mijn ervaring is dat de grootste vendors wel degelijk betrouwbaar zijn. Anoniem en fake persoonsgegevens is natuurlijk onzin, hoe wil je dat dan bezorgd krijgen? Ze geven in een afhaalpunt van Bpost geen pakjes mee met iemand wiens identiteitskaart niet klopt met wat op het pakje staat. Je hoeft je daar ook niet druk om te maken, dat zit in een gewoon standaard wit postpakketdoosje waar totaal niks opstaat dat verwijst naar de inhoud. Persoonlijk betaal ik gewoon via bankoverschrijving. De ervaring leert mij dat het de vendors zijn die niet gewoon een Nederlands rekeningnummer hebben, die ook niet al te koosjer zijn.
Q
QueenirLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ja.

Hoeft niet perse. Sommige sites worden wel geblokkeerd voor Belgen
Een VPN verandert daar niks aan gezien het leveradres niet in BE kan zijn.

In een enveloppe met bubbeltjesplastic zonder enige vermelding van vendor.

Waarom? Niet nodig.

Je kunt zelf het adres kiezen. Meestal wordt het geleverd met PostNL dus kun je ook een afleverpunt zoeken in je buurt van hen.

Gewoon via een overschrijving. Zodra het geld ontvangen is versturen ze.

4-HO-MET
1P-LSD.

Alstu.
Klik om te vergroten...
Wat is 4-HO-MET?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
RCkoning zei:
Is het illegaal dan voor die vendors om van Nederland naar België te verzenden vraag ik me af?
Klik om te vergroten...

Ik denk een grotere kans op controle ivm internationale post. Dat gaat anders dan de nationale post. Op controle en gekke vragen zullen vendors wel niet zitten te wachten
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
RCkoning zei:
Is het illegaal dan voor die vendors om van Nederland naar België te verzenden vraag ik me af?
Klik om te vergroten...
Volgens mij beginnen de meeste vendors daar niet eens aan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Volgens mij beginnen de meeste vendors daar niet eens aan.
Klik om te vergroten...

Nu niet maar tijdje terug hadden ze daar geen probleem mee.
De gekke tijden zijn voorbij toen je als Belg bij tiental verschillende vendors RC's kon bestellen.
P
ParadiseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij veel vendors kan je tegenwoordig België niet kiezen.
Of je kan België kiezen maar er zijn geen verzend opties voor jouw land.
Of het kan een keer maar ze checken dan en je account wordt gebanned.
Sommige zeiden, het kan niet meer via de site maar mail je order lol want het Belgisch Federaal Voedsel Agentschap heeft een nasty mail gestuurd
en juridusche procedures ging starten als ze die opties blijven behouden.

Maar meestal nu is het als ge als belg op 4FMA klinkt ofzo dat ge direct een document hebt in uw eBox van de Vlaamse overhied.

Beste, dat moogt gij toch eens komen uitleggen op het kantoor.
"Jamaar kan kik toch nie aan doen da kik daar op klik, alk daar nie op klik kan ik toch nie weten dat dat drugs is"
Dus u was aan het shoppen voor drugs, peppep pillen pak enz, hopen pep pillen en poeders en ook veel Ultronoxymorphone,
de EU fenynal idioten gaan lek 100 keer minder rap dood en worden 10.000 keer zo zalig high.

Bij justitie haten we dat, fentanyl lost zich min of meer zelf op. Idioot gaat dood. Papierwerk : die is echt wel keidood he Swa.
Ja ik vin ook dat die autoptisch gezien toch gewoon 10 keer doder lijkt ofzo dan andere OD's. Zo echt FREAK EH EIK vieze horror exposies.
Sjans dat dit de USenA nie is. Valt daar een kot binnen yuk ... hier is da zo ... met die Ultronoxymorphone.
Haa zijn de mannen euphorisch aan het viben ja, beetje gesmoord zeker he, Uw ma had gebeld dat de juf had gebeld dat de toets
vandaag was! Swa ik zei toets en die bewegen nie, normaal is da "wa is die toets nu al, MA UNG MA UNG JALLO MAAT,
ik zweer dat die volgende week had gezegd, of ergens verder.
Da is toch logischer, op een week kunnen wij de stof zowa leren, ma lek nu da is gelijk zero times voor deftig te Blokken Yeah?,
die van wiskunde toch ook achter,
"over - 3 maanden beginnen de examens" Zeg mens hoe achterlijk zijt gij jong. "En OOOO de flieke, ge gaat ons moeke toch nie bellen he."
"Nee u moe had ons gebeld." "Ja da klinkt echt lek mijn ma, maaaar voor een keer waren we effectief nie op school! Meestal rammen jullie de hele dagen deuren in en zitten wij gewoon op school te trippen. Is gieren ... of ... "Uw playstation en al uw spullen heeft ze aan de Gypsey met de baby gegeven aan de Albert Hein." "Wa?????? OjO" .... Ja Swa dat is altijd zo, ma nu liggen die gewoon heerlijk te spacen, zonder pols.
Wa doen we, het op nieuwe RC steken? Ma ik base en plug die ook en dan is da weer een gedoe om aan te geraken, hele tijd junkies arresteren,
en zo neee meendet Tramadols en Ketamines. Ge moogt het houwe ma een boete voor de teleurstelling. Kende niemand die aan Opana kan geraken btw?
Dan is uw boete foetsie poef! Steken we het op wiet, gelaced met lood , asbest en antrax?
Ja de belgen die gaan dood want er is enkel underground wiet te koop vol toxische stoffen.
Wij vonden de Rasputin strain die Cyanide bevat. Dodelijk maar zeer stoer!

VPN maakt daar niks voor uit.
Aangezien kopen bestellen meer dan anoniem surfen is.
Dan moet je elke stap al "anoniem doen"

Darkweb, bitcon, je lever adres zou ook een alias moeten zijn en dat is ook duurder denk ik en steeds moelijker

Maar als je toch iets zou vinden dat werkt gewoon met visa zeg maar en in jouw potbus is de kans heel klein dat een swat team binnenvalt ...
Ik denk dat gescammend worden, geld kwijt enz veel realistischer is dan dat ge een brief krijgt van de politie om uit te leggen dat ge een gram besteld had.

Uw levering hangt af bij u instellingen bij uw post app.
In be heb je bij post BE de meeste opties.
Van post NL zijn de ophaal punten anders vaak zo shops etc ...
Je moet dat juist geconfigureerd hebben.

Maar in België doen we geen drugs meer he.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi @Paradise

We hebben een ongeschreven regel dat we geen bewegende avatars willen op het forum. Zou je zo vriendelijk willen zijn je avatar aan te passen?

Groet,
Eik
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paradise zei:
Maar meestal nu is het als ge als belg op 4FMA klinkt ofzo dat ge direct een document hebt in uw eBox van de Vlaamse overhied.
Klik om te vergroten...

Merendeel van je post leek me wat brabbeltaal en dit stuk is gewoon onzin.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Paradise zei:
Maar meestal nu is het als ge als belg op 4FMA klinkt ofzo dat ge direct een document hebt in uw eBox van de Vlaamse overhied.
Klik om te vergroten...
Gaat het echt al zo ver daar?

Ik heb laatste keer een afhaalpunt (in NL) gebruikt. Dat ging goed en het is toch anoniem verpakt. Natuurlijk niet handig als je ver van de grens woont, en dan moet het nog mee naar huis...
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Merendeel van je post leek me wat brabbeltaal en dit stuk is gewoon onzin.
Klik om te vergroten...

Ken je België?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Ken je België?
Klik om te vergroten...
Aangezien hij Belg is, ja. 😆

En wat @PsyTekz zegt klopt ook.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Ken je België?
Klik om te vergroten...
Maar hoezo ken je belgië? Is deze tekst
Voor wss jou als belg zijnde wel te volgen? Ik al Nederlander kan dit niet volgen en kan dr geen touw aan knopen is dit verhaal. Sooo enlighten me pls?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Maar hoezo ken je belgië? Is deze tekst
Voor wss jou als belg zijnde wel te volgen? Ik al Nederlander kan dit niet volgen en kan dr geen touw aan knopen is dit verhaal. Sooo enlighten me pls?
Klik om te vergroten...
Nee, ben geen Belg, maar heb er vrienden, en ben er doorheen gefietst.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Nee, ben geen Belg, maar heb er vrienden, en ben er doorheen gefietst.
Klik om te vergroten...
Ah ha , zie nu pas ook mn eigen spelfouten😅 had gedronken, mijn hoofd typte sneller als mn vingers🤣
R
RCkoningLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het illegaal dan voor die vendors om van Nederland naar België te verzenden vraag ik me af?
T
TmlboykeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is het doenbaar om via rc vendor sites die je zomaar vindt op het net rc's te bestellen vanuit België en die dan in je brievenbus laten leveren?
Bezoek je die websites best anoniem (via een vpn bvb) en/of via een speciale browser?
Hoe anoniem worden deze verzonden?
Kan je best fake persoonsgegevens ingeven?
Kan dat bvb ook in een pakjesautomaat of een bringme box voor een nog discretere levering?
Wat met betalingen, hoe betaalt de Belg dit doorgaans?

So many questions, en dan begin ik nog niet over wàt je dan zou moeten bestellen :tearsofjoy:
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Er zijn verscheidene shops waar je met bitcoin kan betalen. Bestel en probeer het eens uit.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tmlboyke zei:
Is het doenbaar om via rc vendor sites die je zomaar vindt op het net rc's te bestellen vanuit België en die dan in je brievenbus laten leveren?
Klik om te vergroten...
Ja.
Tmlboyke zei:
Bezoek je die websites best anoniem (via een vpn bvb) en/of via een speciale browser?
Klik om te vergroten...
Hoeft niet perse. Sommige sites worden wel geblokkeerd voor Belgen
Een VPN verandert daar niks aan gezien het leveradres niet in BE kan zijn.
Tmlboyke zei:
Hoe anoniem worden deze verzonden?
Klik om te vergroten...
In een enveloppe met bubbeltjesplastic zonder enige vermelding van vendor.
Tmlboyke zei:
Kan je best fake persoonsgegevens ingeven?
Klik om te vergroten...
Waarom? Niet nodig.
Tmlboyke zei:
Kan dat bvb ook in een pakjesautomaat of een bringme box voor een nog discretere levering?
Klik om te vergroten...
Je kunt zelf het adres kiezen. Meestal wordt het geleverd met PostNL dus kun je ook een afleverpunt zoeken in je buurt van hen.
Tmlboyke zei:
Wat met betalingen, hoe betaalt de Belg dit doorgaans?
Klik om te vergroten...
Gewoon via een overschrijving. Zodra het geld ontvangen is versturen ze.
Tmlboyke zei:
So many questions, en dan begin ik nog niet over wàt je dan zou moeten bestellen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
4-HO-MET
1P-LSD.

Alstu.
T
TmlboykeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Queenir zei:
Wat is 4-HO-MET
Klik om te vergroten...
Google

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."