Tolerantie van LSD duurt tot twee weken. Binnen die tijd doet een dosis nog wel wat, maar met gedempt effect.
Misschien als je zo hoog doseert, dat je dan wel tot 2 weken pauze moet nemen ivm met resistentie.
Maar ik denk dat het wel wat mee valt als je gewoon (normaal
![:wink:]()
doseert.
Zie mijn ervaring met 1-PLsd hier onder.
1e keer 150micro = ging ik veelst hard op.
2e keer (week later) 75 micro = ging ik nog steeds behoorlijk hard maar vergeleken met een week later, prima dosering.
3e keer (weer een week later) 37,5 = Dat was dus veelste licht, dus 3 uur later nam ik nog een keer 37,5 en toen ging ik hartstikke lekker.
En ik heb er niks van gemerkt dat ik resistent zou zijn geworden.
Waarom noemen jullie het eigen tolerantie?
Want feitelijk gezien word je lichaam er toch resistent voor?