Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"UptempoIsTheTempo zei: Als het je eerste keer (1P)LSD word zou ik het zeker niet op een festival doen. Eerste keer is het beter een wat veiligere setting te kiezen zoals thuis. De precieze dosis kennen op basis van eerdere ervaring(en) is in mijn mening wel vrij essentieel om te weten voor ik wat dan ook op een festival zou doen. Klik om te vergroten... Zeker eerst thuis proberen dus! Heb je toevallig ook ervaring met (1p)lsd op een festival?"
"Guapo Temudgin zei: Als je al ervaring hebt met truffels etc. dan zou ik er gewoon voor gaan. Zelf een keer 100 geprobeerd maar dat hield ik niet de hele nacht vol. 40 60 kan nog wel eens leuk zijn en anders kun je altijd nog net zo dom doen als ik en dan neem je wat pep mee als redmiddel. Klik om te vergroten... Hoe was jouw ervaring met 100? Visuals en dergelijke? Ook benieuwd naar het energieniveau haha. En pep en psychedelica lijkt me geen goed idee ahahah."
"Neo-Shulginist zei: Mijn festivaldosering is meer richting de 400 microgram dan 40, maar ik ben dan ook een psychedelische veteraan 😅 Ik zou eerder adviseren om LSD eerst even op een andere locatie te proberen dan om een lagere dosis te nemen. 40 microgram zal je waarschijnlijk wel lichte buikklachten kunnen geven (zoals een rommelende buik of wat misselijkheid), maar verder weinig doen om je een psychedelische ervaring te geven. Misschien ervaar je er wat lichte wazigheid van en moeite om verschillende prikkels te filteren. Maar nog niet de echt leuke dingen aan LSD zoals lachkicks, fractals, en mindfucks. Je hersenen zullen wat meer moeite hebben om prikkels te filteren, wat mogelijk de muziek wat meer 'binnen' kan laten komen. Zie ter referentie: Tripmiddelen op een festival is inderdaad intenser. Het type festival maakt daarbij ook uit. Sommige festivals hebben rustige plekjes die mooi zijn aangekleed, of zelfs een Psy Care. Maar veel festivals zijn imo te massaal, kil, en op (alcohol)consumptie gericht. Dat zijn sferen die niet zo goed passen bij psychedelica. De bodyload die je ervaart bij paddo's/truffels hoort inderdaad bij de effecten van het middel. Maar je kunt buikklachten en misselijkheid ook verminderen door twee uur voor de trip niks te eten en door thee te trekken van de paddo's/truffels. Klik om te vergroten... Bedankt voor de uitgebreide info en link! 400mcg lijkt voor mij ieder geval niet prettig op een festival haha. Ik zoek meer de euforie en de intensiteit qua muziek die lsd/psilocybine je dan geeft. Zoals ik al zei heb ik met truffels ook lage doseringen gedaan en die gaven me dat effect, alleen de bodyload was dan minder. Ik ben niet op zoek naar de visuals en de andere leuke bijbehorenheden voor een festival haha. Zou ik ook XTC kunnen gebruiken, maar daar krijg ik de welbekende dip van."
"Stratora zei: Zo,n blotter van 20 is prima te doen vind ik. Heb begin dit jaar een clubfeestje bezocht met 20 ug en wat ik ervan merkte was voornamelijk relaxed, beetje euforie, biertje erbij en prima. Wel was het grappig om te zien dat toen het later werdt het gros an de xtc zat en de sfeer dus veranderde en ik op een heel andere golflengte zat.. 20ug is ook een beetje een microdosering, ik heb er in elk geval geen hallucinaties van gehad. 40 ug zal je wat verder brengen vermoed ik maar ik kan me niet voorstellen dat je volkomen zwaar ad de trip gaat. Klik om te vergroten... Ik zal vandaag eens 20ug proberen voor de grap, kijken wat dat doet haha. Heb je toevallig een idee hoelang de tolerantie aanwezig zal zijn bij zon mini dosering? Of voor de zekerheid 2 weken voordat ik een stapje meer (40ug) ga proberen?"
"Goedemiddag beste mensen. Ik was benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met een lichte dosering (1p)LSD op een festival, zoals 40ug? Ik heb zelf aardig wat ervaringen opgedaan met truffels de afgelopen jaren, maar krijg daar een ontzettende bodyload van, ook in lage doseringen. Nu las ik her en der dat LSD meer energieker zou zijn? Dus ben ik nieuwsgierig of ik dan bijvoorbeeld de euforie en de verhoogde muzikale intensiteit kan opwekken met deze dosering, zonder al te veel visuals en dergelijke. Nu heb ik wat microblotters van 20ug liggen en dacht om er dan 2 te nemen. Ik hoor graag jullie adviezen/tips!"
"Hoi Daantje, ik heb onlangs ook in mijn eentje getript en heb dit thuis gedaan. Weet nog niet hoe dat buiten is, maar wat ik wel weet is dat muziek echt intens is tijdens zo'n trip. Zorg dus dat je je favoriete muziek klaar hebt staan, bij voorbaat euforisch. En met je ogen dicht voelt het helemaal intens. Dat is de enige tip die ik je kan meegeven als beginnende tripper haha. succes!"
"Hierbij even een kort trip reportje over afgelopen weekend. Het eerste idee was om Mexicana truffels te nemen, maar toch uiteindelijk voor de Tampanensis gegaan (vraag me niet waarom, weet ik zelf ook niet haha). Omdat ik de trip in mijn eentje ging doen, heb ik gekozen voor een lagere dosering. De dosering was 7,5 gram. Ik had van te voren alles voorbereid. Lekker eten gehaald, afspeellijst klaargezet met favoriete nummertjes en om 12 uur s' middags nam ik de 7,5 gram truffels. Na ongeveer een uurtje had ik het idee dat het een beetje begon te werken. De muziek voelde namelijk steeds intenser. Ook mijn gedachtes leek van de hak op de tak te gaan. Ik hoopte dat het effect wat meer zou toenemen nu het eenmaal ingeslagen was, maar dat was helaas niet zo. Dus genoot ik van het intense gevoel van de muziek. Holy shit, als je je favoriete nummers opzet, je ogen dichtdoet, is het net alsof je alles 4D voelt. Dit gevoel is echt wel 1 van de meest intense ervaringen die ik heb meegemaakt. Uurtje verder, genietend van de muziek, besloot ik even te gaan liggen en wat rustige muziek op te zetten. Hierbij ben ik mijn ogen dicht gaan doen, naar binnen gekeerd en ben ik eigenlijk gaan graven naar mezelf. Met je ogen dicht op rustige muziek gaf me de mogelijkheid om al mijn eigenschappen/karakter trekjes onder de loep te nemen en diep van binnen te zoeken naar al die oorzaken daarvan. Dit heb ik denk een uur lopen doen, waarbij ik echt heel diep ben gegaan in mijn verleden. Dit vond ik zelf een indrukwekkende ervaring. Om ca 16:00 uur begon alles een beetje af te zwakken en heb ik nog lekker op de bank gehangen/filmpje gekeken. Al met al vond ik het een mooie ervaring, al zal ik de volgende keer wel een hogere dosering nemen, aangezien dit net iets te licht was denk ik. Beetje voor beetje probeer ik mijn eigen sweet spot te vinden. Ik snap ook de adviezen van medetrippers hier op het forum om niet te hoog te starten, truffels kunnen/zijn echt wel next level als je niet te voorzichtig bent. Wel heb ik een vraagje, ik had wel een zwaar gevoel (achter) in/op mijn hoofd tijdens de trip, hebben andere mensen dit ook wel eens meegemaakt?"
"Goeiedag allemaal. Ik ben van plan om binnenkort alleen te gaan trippen. Ik heb in het verleden wel eens 5 gram Mexicana gedaan, maar daar kreeg ik alleen een stoned gevoel van. Wel was de muziek heel intens. Nu had ik het idee om een milde trip te pakken, ca 10 gram. Is het beter om Mexicana te pakken of Atlantis? Setting zal gewoon thuis zijn, afspeellijst maken met alle favoriete nummers en lekker eten en drinken voor de trip 😁 Tips zijn altijd welkom!"
"Bedankt voor de reacties beide. Ik heb tijdens die 5 gram geen misselijkheid ervaren, en qua smaak, ja het is niet het lekkerste maar het is wel te doen. Ik begin gewoon met de 10 gram en mocht dat te weinig zijn, dan is er altijd weer een nieuwe dag voor een beetje meer. Ik zal mijn ervaringen in een trip report zetten voor toekomstige gebruikers die hetzelfde willen proberen"
"Torchic zei: Pas wel op met de temperatuur want volgensmij is het zo dat de werkzame stof psilocybine in truffels afbreekt bij temperaturen hoger dan 69 graden Celsius. Klik om te vergroten... Bedankt voor je bericht. Ik ga er geen thee van maken, ik eet ze 'lekker' op 😁"